בתוך חודש: זינוק של עוד 10,000 לקוחות לפרטנר TV
מספר הלקוחות של שירות פרטנר TV עומד על 40 אלף - כך עולה מדיווח של מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי מהבוקר (יום א'). מדובר על תוספת של עוד 10,000 לקוחות שהתחברו לשירות בתוך חודש, מאז הדיווח של פרטנר לבורסה ב-21 בנובמבר על 30 אלף לקוחות מחוברים.
מספר הלקוחות העולה של פרטנר TV, כמו גם של סלקום TV עם 154 אלף לקוחות, מגיע על חשבון HOT ו-yes, שממשיכות לדמם רבעון אחרי רבעון. בדיווחים האחרונים שלהן עולה כי HOT איבדה 2,000 לקוחות ל-797 אלף לקוחות, ו-yes נחתכה ב-6,000 לקוחות לכדי 597 אלף לקוחות.
בנבנישתי אמר היום בוועידת הדיגיטל של TheMarker כי מסקר שנערך עבור פרטנר בשבוע שעבר, עולה כי רבע מהלקוחות הקיימים של HOT ו-yes שוקלים כעת לנטוש אותם כבר בשנה הקרובה. לדבריו, "זהו צונאמי צרכני, שרק הולך ותופס תאוצה. לא רק בישראל - בכל העולם."
- 2.ישראל בץ 18/12/2017 08:13הגב לתגובה זוומורחים את הלקוחות. לכן עדיף האלטרנטיבות שיש בן אפלקיציה לאנדרואיד טיוי וטלויזיות חכמות. כמו סטינג וסלקום
- 1.פנחס 17/12/2017 13:24הגב לתגובה זויופי של כתבה, אבל מה עם המנייה? מחזיק בה כבר 3 שנים ומופסד כ- 30 אחוז

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.