בייבי בום ערוץ 10
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

בום טראח!!! התרסקות לבייבי בום בערוץ 10 - עם 7% בלבד

התכנית נפלה ביותר מ-50% בשבועיים, ודווקא לא מול תחרות יוצאת דופן מצד המתחרות. 'אבודים' רשמה 23%, ההפסד של הפועל י-ם בחצי גמר היורוקאפ הניב 3.5% לערוץ 20
אלכסנדר כץ | (4)

סדרת הדוקו-ריאליטי בייבי בום בערב זוועתי מבחינת רייטינג. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית הדגל של ערוץ 10 רשמה אמש שיא שלילי של 7.2%. בשבוע שעבר קיבלה התכנית 11.6%, ולפני שבועיים – 15.6%, כלומר נפילה של יותר מ-50% בשבועיים.

 

הסיבה לרייטינג הנמוך לא קשורה לנתון יוצא דופן שעשתה אבודים (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 23%. גם נתוני הצפייה של המשחק השלישי בחצי גמר היורוקאפ בערוץ 20 בו הפסידה הפועל ירושלים לוולנסיה, והמשדר המיוחד של ערוץ 1 על מאבק הנכים ובעיותיהם, לא הניבו נתונים מטורפים – 3.5% ו-2.9% בהתאמה.

 

התכנית 'בלתי נראה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.2%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.5%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) במשדר מיוחד מכנס החינוך, קיבלה 9.9%, מול 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) שנצמדה עם 9%. 'המוסף' (ערוץ 1) ניפקה 2.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19.8%, מול 9.2% ל'חדשות 10', ו-4.7% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דן 28/03/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    זו תוכנית מגעילה בעיניי, בה זוגות מוכנים לחשוף את הרגעים הכי אינטימיים שלהם, כדי לזכות בתמורה כלשהי חומרית או פירסומית זולה. די נמאס לראות את זה. הסיפור חוזר על עצמו עם כל זוג ואין כל חידוש, כי לא יכול להיות שום חידוש בתוכניות אלה. אין כלום, כי לא היה כלום ולא יהיה כלום, אמר איש חכם.
  • 3.
    מי שמתרגש מבייבי בום שיצפה בסופר נני וההתלהבות תעבור לו... (ל"ת)
    מאיר 26/03/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורנה 26/03/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    נמאס שכל השבוע מפמפמים לנו במוח ומריצים קטעים של מה יהיה בפרק הבא. זה מאוס ומוציא את החשק לראות את התוכנית כי התחושה הכללית שאנחנו כבר יודעים מה יהיה. אל תתייחסו לקהל הצופים בזלזול, אנחנו לא רוצים את שטיפת המוח שלכם, בתוכנית עצמה כמעט אין מה לראות, מורחים את הזמן עם 80% פרסומות ואת ה-20% הנותרים ראינו כבר בפרומו.
  • 1.
    צוח 23/03/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    לפי הנתונים של החודש האחרון מאות אלפי בני אדם הפסיקו לראות טלוויזיה. פתאום ערוץ 22 ו-10 ביחד לא עוברים 30%.
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים