ככה זה כשהתדמית בעייתית: הכנסת תקצה לראשונה עד 10 מיליון שקל ליח"צ ופרסום
הצעת תקציב הכנסת לשנת 2015 כוללת גם 8.1 מיליון שקלים שעשויים להיות מופנים לטובת יחסי ציבור ואף לאפיק פרסומי, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית – לפ"מ. כך עולה מתדריך שקיים היום (יום ג') מנכ"ל הכנסת רונן פלוט, לעיתונאים על תקציב הכנסת לשנה הבאה.
תקציב הכנסת עמד ב-2014 עמד על 612 מיליון שקלים. בשנה הנוכחית הוא צמח ל-651, ובשנת 2016 יעלה שוב ל-651 מיליון, שנובע בין היתר מגידול תקציבי בשיפוץ בית פרומין, והחלתו של החוק הנורווגי.
8.1 מיליון שקלים עשויים להיות מופנים להסברה, אולם בשלב זה לא ברור ניתוב התקציבים, שעד 2014 עמד על 750 אלף שקלים. בנוסף לתקציב זה, הוקמה גם ועדה בראשותה של ח"כ מירב מיכאלי, לאחר דרישתו של יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן, להגדלת התקציב ב-2 מיליון שקלים לטובת שיפור דימוי הכנסת וחבריה.
עד כה לא שכרה הכנסת יחסי ציבור או משרד פרסום, אולם כעת ישנו רצון "לחשוף את עבודת הכנסת" ולשפר את תדמיתה. בשיחה עם אייס, אמר פלוט כי "יש פעילויות של הכנסת שהציבור לא יודע מהם כלל. הקמנו ועדה שתביא להנהלת הכנסת תכנית פעולה, שיכולה לכלול סרטונים, עלונים ופרסומים - שיציגו את החוקים ופעילות הכנסת. אנחנו רוצים להיות שקופים".
- 7.גם אם ישימו מליארד שקל גנבים ישארו גנבים (ל"ת)תום 29/10/2015 11:36הגב לתגובה זו
- 6.חבל על הכסף במקום לשים בסל התרופות (ל"ת)תום 29/10/2015 11:35הגב לתגובה זו
- 5.חבל על הכסף במקום לשים בסל התרופות (ל"ת)תום 29/10/2015 11:35הגב לתגובה זו
- 4.צבי בן משה 29/10/2015 06:09הגב לתגובה זושלברי הכנסת ייקחו את הכסף של הפרסום.כך אולי הם יפסיקו להיות מושחתים ותדמיתם תעלה.
- 3.יחביבי 28/10/2015 16:05הגב לתגובה זושיתנו את המיליונים האלה לתמיכה בדברים יותר טובים זה היחצנות הכי טובה במקום לתת ליחצנים שלא מבינים כלום
- 2.ליאור 27/10/2015 20:42הגב לתגובה זואם זה אמיתי, זה יעשה בדיוק ההפך. עד כמה הנבחרים שלנו מסריחים, שהם צריכים יחצ ?. גועל נפש. תפנו את התקציב לעניים.
- 1.חבל על הכסף, המעשים קובעים. (ל"ת)יוסי בן שלמה 27/10/2015 18:24הגב לתגובה זו

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
