נערכים ל'רמי לוי TV': "התגלחתי על הזקן של Take וסלקום; אמכור הרבה, ארוויח קצת"
5 חודשים לאחר השקת סלקום TV, וכמה שבועות מאז צצה לה חברת Take, נערך איש העסקים רמי לוי, שהדליק ביום העצמאות האחרון משואה בהר הרצל, להשיק את חטיבת הטלוויזיה הרב-ערוצית שלו.
בראיון לאייס, מסביר לוי מדוע המתין עד כה, למרות שהיה הראשון להצהיר על רצונו להיכנס לתחום הטלוויזיה; האם הוא יפעיל שירות טריפל; ומה יהיה המחיר הסופי. צפו.
קרדיטים:
מגיש ועורך: ליאור נאור
- 6.אהרון 11/05/2015 10:07הגב לתגובה זואבקש לידע את הצרכנים כאשר הם מתחיבים לחברה לשים לב לזמן ההתחייבות בחוזה לא להאמין נותן השרות כי לאחר מכן הם גובים פי 3 התחייבתי לקו טלפון ולאחר 8 חודשים גבו פי 3 לידיעת האנשים
- אין היום התחייבות באף חברה, החוק אוסר.. (ל"ת)אייל 11/05/2015 10:46הגב לתגובה זו
- 5.סלקום tv מספר אחד הוט חרא של חברה רק צרות איתם!!! (ל"ת)תקלות ושרות חרא ביס 10/05/2015 22:57הגב לתגובה זו
- 4.אחד שיודע 10/05/2015 18:17הגב לתגובה זומישהו יודע אם המראיין פנוי ??
- 3.אחד שיודע 10/05/2015 16:28הגב לתגובה זורמי לוי מנסה למכור לנו בדיוק אותו מוצר שהיה בסמסונג ונזרק ממנה והפעם עטוף בנייר עיתון של דגים. התוכן סוג ב' והיכולות של המערכת בסיסיות. זה לא סלקום - מוצר ברזל עם תוכן מכובד ואיכותי זה לא טייק - מערכת פתוחה לגמרי, חינם עם ממשק מרשים, ליקוט תכנים מדליקים מהרשת ורשת חברתית זה בטח לא הוט ויס אז מה זה כן? תוכן ליגה ג' שיעלה קצת פחות מסלקום וידרוש ממך לקנות ממיר בקצת פחות מטייק דווקא לקוחות רמי לוי לא יקנו את זה. עבורם 300 ערוצים וספורט זה הכי חשוב בעולם ולכן ישארו בהוט ויס. חבל.....
- 2.פה גדול 10/05/2015 15:22הגב לתגובה זואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.
- 1.מאיה 10/05/2015 15:05הגב לתגובה זולוי הוא צדק חברתי בעצמו - בזכותו מקבלים שירותים יותר זולים, מוצרים יותר זולים, ומצליחים לגמור את החודש

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.