צבי יחזקאלי היג'רה
צילום: צילום מסך; חדשות 10
רייטינג

הגירה לערוץ 10: היג'רה של צבי יחזקאלי מקפיצה את הרייטינג של המהדורה

ערב של עליות: בערוץ 2, הדגים אולי מסריחים אבל הפרק בשבדיה מארגן ל'המירוץ למיליון' רייטינג נעים מאוד. 'המקור' ו'הכל הולך' רושמות זינוק
משה בנימין |

הדגים אולי מסריחים אבל הרייטינג נעים מאוד. המירוץ למיליון שמובילה את עונת החורף (בימים אלו הפרקים המשודרים הם מהביקור בשבדיה) בזכיינית ערוץ 2 רשת רשמה אמש רייטינג של 31.5% - עליה של 6% מהפרק ששודר בשבוע שעבר, עם 871 אלף צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2 בלילה.

הכל הולך ששודרה לאחר המירוץ למיליון רשמה זינוק של 27% ברייטינג ל-21.4% לעומת 16.8% בשבוע שעבר. ממול, בערוץ 10 תכנית התחקירים המקור מציינת אף היא עלייה משמעותית מ-8.8% ל-11.4% אמש, שיא צפייה לתכנית מאז פברואר 2013.

ראש בראש בפרה-פריים : שש עם (חדשות 2) עם 12.8%, כידון ובן סימון (רשת, חדשות 2) עם 11.9%, תכנית חיסכון (חדשות 2) עם 14.7%, רפי רשף (ערוץ 10) עם 10.6%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 8.7% וערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) 9.6%.

בגזרת החדשות : ערב מוצלח במיוחד למהדורת החדשות של ערוץ 10 עם רייטינג גבוה של 15.5% (ופיק של 19.9%). הפרק ה-4 בסדרת הכתבות של צבי יחזקאלי 'היג רה' עם 19%. מהדורת חדשות 2 מובילה עם 22.6%. 'מבט' בערוץ 1 עם 3.5%.

ברצועת הלילה : היום שהיה (ערוץ 10) עם 7%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 7.2%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4.8%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 9.1%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.