לידר על אשטרום נכסים: "הזדמנות כניסה נוחה למניה", אפסייד של 30%
בלידר שוקי הון החלו לסקר את חברת הנדל"ן אשטרום נכסים אשר נכסיה כוללים בין היתר כ- 20 נכסים מניבים ברחבי הארץ בתחומי המסחר ומרכזי הקניות, בנייני משרדים, בתי מלון ומבני תעשייה.
האנליסט רמון עמית העניק לחברה המלצת קנייה במחיר של 11 שקל למניה, הגבוה בכ-30% ממחיר המניה היום. "הנכסים נהנים מרמות תפוסה גבוהות, משוכרים איכותיים, ותיקים ויציבים".
לחברה כיום כ- 6 נכסים מניבים בגרמניה. הנכסים אינם במיקומי פריים ולכן מהוונים בתשואות של למעלה מ-8%. "אנו צופים כי החברה תתרחב גם למדינות נוספות, אשר נפגעו מהמשבר", מציין רמון.
עוד טוענים בלידר כי בחלק מנכסי החברה קיים שווי עודף שלא קיבל ביטוי במסגרת ההון העצמי בדוחות הכספיים השנתיים: הקניון בבת ים "ביצענו התאמה לשוויו הנוכחי של הנכס הן מבחינת שיעור ההיוון והן כתוצאה מהרחבת שטחי מסחר המתבצעת בימים אלו, אשר צפויה לתרום כ- 3-3.5 מיליון שקל NOI כבר בחודשים הקרובים".
ההחזקה במבטח שמיר: כיום רשומה בדוחות הכספיים של החברה, לפי שער הבורסה ביום המסחר האחרון במניה מחודש מאי 2010, כאשר אנו הוספנו גם את חלקה של אשטרום ברווח של מבטח שמיר ממכירת מניות תנובה לבנק לאומי.
השליטה בחברת "אשלד": החברה עלתה לשליטה בחברת הנדל"ן המניב "אשלד" אשר פועלת בתחום הנדל"ן המניב התעשייתי ברחבי הארץ. "אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל רב בהרחבת הפעילות באשלד, היות ורמת המינוף של החברה נמוכה באופן קיצוני מהמקובל בענף (יחס חוב ל- Cap של כ- 38%) וזאת כאשר היא נהנית מפיזור רחב של נכסים, שיעורי תפוסה גבוהים ושוכרים הנמצאים בנכסים שנים רבות. יש באפשרותה של אשלד להתמנף בקלות יחסית ולהשתמש במזומנים להגדלה משמעותית של הפעילות, או לחלוקת דיבידנד".
לדברי רמון היציאה מהתל דיב מהווה הזדמנות כניסה מצויינת למניה- "אנו מעריכים כי זו הסיבה העיקרית לירידה במניה בשבועות האחרונים. לדעתנו, הטיימינג הנוכחי יוצר הזדמנות כניסה נוחה למניה. בנוסף, החברה נסחרת לפי מכפיל הון של כ- 0.86 (לאחר הדיבידנד הצפוי), הנמוך משמעותית מה- Benchmark בענף".
- 3.ש" י 03/04/2011 20:06הגב לתגובה זואם אתם כל כך חכמים אז מה עם לידר השקעות ש" י
- 2.אתמול נכנסו בעשרות מליונים, היום מפמפמים (ל"ת)איתי 03/04/2011 19:38הגב לתגובה זו
- ר. 03/04/2011 20:59הגב לתגובה זושכחו להזכיר את קיקה,שתעקוף את איקאה.שליטה ברכבת הקלה בירושליים שליטה על התחבורה בירושליים ......מכונת כסף.הרווח ברבעון1 יכלול את המימוש בנצבא כ44 מיל ש" ח חברה בעלת מדיניות דיוידנד .....בהצלחה למתמידים
- 1.כפיר 03/04/2011 16:06הגב לתגובה זובנוסף יש לחברה חלק ברווחים של הרכבת הקלה בירושלים שבטח יניב רווחים יפים !!!
ביטוח לאומי: מאות אלפי זכאים יקבלו עד 1,200 ש"ח בחשבון
מענק חימום לקראת החורף בסכום של 600 עד 1,200 שקל לזכאים; למי מגיע ואיך לבקש מענק כזה?
המדינה תעביר מענקי סיוע לחימום - רובם ישולמו אוטומטית לחשבון הבנק של הזכאים. המוסד לביטוח לאומי בשיתוף משרד הרווחה יתחיל בימים הקרובים להעביר מענקי חימום לאזרחים הזכאים לכך, לקראת עונת החורף הקרבה.
מענק חד פעמי להקלה בחשבונות החימום
מדובר בתשלום חד פעמי, שמיועד להקל על ההוצאה של משקי בית מוחלשים בחשבונות החימום - בין אם מדובר בחשמל, גז, דלק או אמצעים אחרים. המענקים נעים בטווח של 600 עד 1,200 שקלים למשפחה, בהתאם לקריטריוני הזכאות. סכומים גבוהים יותר יועברו לקבוצות אוכלוסייה מסוימות, כמו קשישים או ניצולי שואה. לפי נתוני ביטוח לאומי, המענק הסטנדרטי לשנת 2025 עומד על 649 שקלים - סכום שנקבע בהתאם למנגנון חישוב שנתי המשלב עדכון קצבאות והוצאות אנרגיה ממוצעות.
מי זכאי למענק ומתי ייכנס הכסף?
ברוב המקרים, הזכאים לא יצטרכו להגיש בקשה - המענק יוזרם באופן אוטומטי לחשבונם, לפי נתוני הזכאות שכבר קיימים בביטוח הלאומי. ההעברות צפויות להתבצע כבר בימים הקרובים, חלק מהתשלומים יוקדם למועד שלפני 28 באוקטובר - תאריך תשלום הקצבאות החודשי.
בין מקבלי המענק נמצאים:
- מקבלי קצבת אזרח ותיק עם תוספת השלמת הכנסה
- מקבלי קצבאות נכות וסיעוד
- זכאים לקצבת שאירים שהגיעו לגיל פרישה
- חיילים משוחררים ונפגעי פעולות איבה
- ניצולי שואה
- משפחות עם ילדים בהכנסה נמוכה
- דרך החתחתים להכרה בנכות מהמוסד לביטוח לאומי
- אחרי שקיבל מיליון: חשמלאי שנפל יפוצה בכ-130 אלף ש'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף, מי שקיבל גמלת אזרח ותיק מיוחדת או תוספת בגין השלמת הכנסה באחד מהחודשים האחרונים - יזכה אף הוא לקבלת המענק.

משרד התחבורה במתווה חדש ומשופר לגיוס נהגי אוטובוס
משרד התחבורה משיק מתווה חדש לעידוד הכשרת נהגי אוטובוס חדשים, המצטרף לשורה של צעדים לשיפור תנאי העבודה של הנהגים, מעמדם וביטחונם; השרה רגב: "המתווה החדש נועד לעודד הצטרפות נהגים איכותיים לענף ולהעניק להם ביטחון תעסוקתי, מתוך הכרה בכך שהנהג הוא המרכיב החיוני המאפשר לנו לספק תחבורה ציבורית נגישה ובטוחה לכל אזרח"
משרד התחבורה, באמצעות הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פרסם מתווה חדש לסיוע במימון הכשרת נהגי אוטובוס חדשים, כחלק ממדיניות כוללת שמובילה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, לחיזוק מעמדם של נהגי התחבורה הציבורית בישראל. המתווה נועד לעודד גיוס נהגים חדשים לענף ולהבטיח את השתלבותם בעבודה בפועל, במטרה לתת מענה למחסור החמור בנהגי אוטובוס ולתמוך בהרחבת ושיפור השירות לנוסעים.
במסגרת היוזמה, יוענקו לחברות האוטובוסים תמריצים כספיים עבור הכשרה והעסקה של נהגים חדשים, הכוללים מענקי הכשרה ומענקי התמדה. משרד התחבורה פועל בשנים האחרונות לחיזוק מעמד הנהגים, לשיפור תנאי העבודה שלהם ולשמירה על ביטחונם האישי, על רקע התגברות מקרי האלימות כלפיהם. בין הצעדים שבוצעו: התקנת מחיצות מגן בכל האוטובוסים החדשים, הצבת מצלמות ולחצני מצוקה המחוברים ישירות לחברות התחבורה ולמשטרה, והובלת קמפיין תקשורתי נרחב להעלאת המודעות לחשיבותו של הנהג ולתרומתו למערכת התחבורה הציבורית.
בתקופת כהונתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, הועלה שכר הנהגים ב-11%, נקבעה תקופת הכשרה בתשלום, והוקמו עשרות תחנות ריענון ומנוחה לנהגים ברחבי הארץ. עד כה הוקמו למעלה מ-65 תחנות ריענון, ועד סוף השנה צפויות לקום כ-40 תחנות נוספות. במשרד התחבורה מציינים כי המאמצים הללו נשאו פרי: בשנתיים האחרונות הצטרפו לענף התחבורה הציבורית כ-7,000 נהגים חדשים - עלייה של כ-13% לעומת שנים קודמות.
נציגי משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית מנהלים דיאלוג מתמיד עם ארגוני הנהגים ומפעילי התחבורה הציבורית, במטרה להמשיך ולפתח פתרונות מותאמים לשיפור תנאי העבודה, ההכשרה והביטחון של הנהגים.
- טסט פעם בשנתיים? צעד מתבקש להורדת הבירוקרטיה
- מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "לצד השקעה חסרת תקדים בהקמת מערכות הסעת המונים מתקדמות ובהטמעת טכנולוגיות חדשניות, מערך האוטובוסים הוא עדיין נדבך מרכזי וחיוני במערך פתרונות התחבורה הציבורית, המאפשר מתן שירות רחב ומסועף לכל יישוב בישראל. נהגי האוטובוסים הם הלב הפועם של המערכת , ובשנים האחרונות שמנו דגש מיוחד על שיפור תנאיהם וביטחונם, מהתקנת מחיצות מגן ועד העלאת שכר. המתווה החדש נועד לעודד הצטרפות נהגים איכותיים לענף ולהעניק להם ביטחון תעסוקתי, מתוך הכרה בכך שהנהג הוא המרכיב החיוני המאפשר לנו לספק תחבורה ציבורית נגישה ובטוחה לכל אזרח. החזון שלנו אומר בפשטות: אם הנהגים מרוצים ובטוחים - גם הנוסעים יהיו מרוצים ובטוחים".