מקורב לעסקת אפל וטוויטר: "לא הגיעו להסכמה לגבי השקעתה של אפל"

לאחר משא ומתן של חודשים רבים היום נודע שהחברות לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי השקעתה של החברה שיוסדה על ידי סטיב ג'ובס
יואב כהן |

כשלונות במאמצים להכנס לתחום המדייה החברתית, גרמו לענקית הטכנולוגיה אפל (סימול: AAPL) להכנס במהלך החודשים האחרונים למשא ומתן בנוגע להשקעה של מאות מיליוני דולרים בטוויטר שצפויים היו להגביר את הערכת השווי של הרשת החברתית ל-10 מילארד דולר.

היום (א'), נודע על פי מקורב לעסקה שביקש לא להחשף בשמו שהחברות לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי השקעתה של החברה שיוסדה על ידי סטיב ג'ובס. אנליסטים באימארקר אמרו שבמהלך 2014 הרווח הצפוי לטוויטר מהפרסום באתר צפוי להגיע עד ל-540 מיליון דולר.

חוץ מהניסיון לגייס כספים בזכות ההשקעה של אפל, טוויטר יצאה לאחרונה בקמפיין שנועד להביא הכנסות מכיוון נוסף. מטרת הקמפיין המדובר הוא לגרום למשווקים להשקיע יותר מהתקציב הפרסומי שלהם בפרסום ברשת החברתית.

דיק קוסטלו, המנכ"ל של טוויטר אמר לאחרונה כי "לחברה יש משאיות מלאות במזומנים בבנק". אך השקעה של אפל בחברה, היתה יכולה לתת לה גוון של שותפות עמוקה עם חברת טכנולוגיה מהמעמד הראשון בעולם, וללא ספק גם לשפר את מעמדה בשוק. מעמד שנראה פגיע הרבה יותר לאחר התרסקות השווי של פייסבוק מאז ההנפקה ב-18 במאי. לפרטים נוספים על המו\"מ להשקעה בטוויטר

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה