עילאי אלמקייס על סף חתימה בבני סכנין. כמה היה שווה בשיאו?
אחד הכשרונות הישראלים הגדולים עד לפני מספר שנים בדרך לליגת העל. עילאי אלמקייס, שגדל במחלקת הנוער של ביתר נהריה ומכבי חיפה, עבר בגיל 15 להופנהיים וכעת הקשר בן ה-23 על סף סיכום בבני סכנין.
בעונת 18/19 הגיע עד חצי גמר ליגת האלופות עם קבוצת הנוער המוכשרת של הופנהיים, והיה בין הכוכבים הגדולים. עם שער נגד מנצ'סטר סיטי ופנדל ברבע הגמר מול דינמו קייב, נראה כי העתיד זוהר עבור הקשר.
לאחר שעבר בקבוצת הנוער והמילואים, ב-2020 ערך אלמקייס את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה, ומאז הקריירה שלו רק התדרדרה. לאחר סבב השאלות בן האג ההולנדית, שאיתה ירד לליגת המשנה, ואמירה ואקר מהבונדסליגה, שגם איתה ירד ליגה בסיום העונה, חזר הקשר לליגת המילואים של הופנהיים ובסיום העונה שוחרר מהקבוצה. מאז הוא לא חתם באף מועדון, עד עכשיו. סך הכל ערך 12 הופעות בבונדסליגה, בהן לא כבש או בישל.
אלמקייס לקח חלק פעיל בכל הנבחרות הצעירות, ובמדי הנבחרת הבוגרת ערך 5 הופעות וכבש שער אחד. הבכורה הייתה ב-2019, כשנאמר על אלמקייס הצעיר כי הוא יקח חלק חשוב משלד הנבחרת בשנים הקרובות.
- דורש 20 מיליון אירו לעונה: דיוויס ממשיך להתרחק מבאיירן מינכן
- "בין 40 ל-45 מיליון אירו": נחשף תג המחיר של המגן הטוב באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במדי הופנהיים. אלמקייס (קרדיט - הופנהיים טוויטר רשמי)
שוויו של הקשר מוערך ב-250 אלף אירו, וכזכור הוא מגיע לסכנין כשחקן חופשי. ב-2020, כשהתאמן עם הקבוצה הבוגרת של הופנהיים, שווי השוק שלו עמד על 600 אלף אירו, כשראשי המועדון הגרמני קיוו למכור אותו במיליונים.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
