השקעה חיה: סטארט-אפ לשידורי לייב ברמת 4K מכל סמארטפון מגייס משקיעים
בהתחלה אנשים התלהבו מה-SMS, אחר כך הגיעו התמונות בפייסבוק, ואחריהן סרטוני ימי ההולדת - ברור לנו שהשלב הבא באבולוציה הוא השידורים החיים! סטארט-אפ ישראלי בשם "אומניסטרים" פיתח טכנולוגיה חדשנית להפקה ושידור לייב איכותי ברמת 4K מכל סמארטפון וכעת מגייס משקיעים החל מ-2,500 ש"ח.
פוטנציאל השוק: 247 מיליארד דולר!
התפרצות הקורונה חיזקה והעצימה ב-50% את תעשיית הסטרימינג בשידור חי, שהפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו יוצרי תוכן מבטאים את עצמם ברשתות. בעידן שבו כל אחד יכול להיות "יוצר תוכן" ולחלוק חוויות עם חצי עולם - השלב הבא המתבקש הוא לעשות זאת גם בלייב, בשידור ישיר, ובלי לוותר על יציבות השידור ואיכות התמונה.
כבר כעת ב-2021 שווי שוק הזרמת שידורי הלייב העולמי עומד היום על 70 מיליארד דולר וצפוי לגדול ב-2027 לשווי של כ-247 מיליארד דולר!
הבעיה היא שבשוק כה צומח ההנגשה והאיכות של הלייב עדיין נמוכים. שידורי הלייב מצריכים ציוד מגושם ויקר על מנת להגיע לאיכות גבוהה של צילום ושידור, מה שהופך את הפקת הלייב למורכבת לשידור בפלטפורמות השונות, כשיוצרי תוכן רבים שואפים לאיכות מאוד גבוהה (4K) וחוששים משידור לא איכותי אשר יגרום לנטישת הצופים.
לייב באיכות טלוויזיונית, מכל סמארטפון
בתוך בתחום הבוער הזה פועלת חברת "אומניסטרים", שפיתחה אפליקציה מתקדמת לסמארטפונים, מבוססת אלגוריתמים חכמים וייחודיים, המצליחה לראשונה לשלב שני צרכים קריטיים במקום אחד: שידור לייב באיכות גבוהה במיוחד, תוך שימוש נגיש, קל ונוח שאינו מצריך ציוד יקר.
הטכנולוגיה המתקדמת של החברה מאגדת מספר סמארטפונים לשידור חי יחדיו, תוך ניצול בזמן אמת של כלל משאבי הרשת של הטלפונים הניידים על מנת להגדיל משמעותית את רוחב הפס (איכות הוידאו) ויציבות השידור (שימוש במפעילים סלולריים שונים בו-זמנית). החדשנות של החברה היא ביטול הצורך בחומרה ייעודית, תוך עלות קטנה פי 10 לפחות ממוצרים מתחרים בשוק והבטחת שידור רציף ואיכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
- אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה
- פותחים שנה : טיפולי עיסוי הטובים ביותר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ליבת הפעילות של החברה היא להנגיש מערכת שידור והפקת לייב מקצועית של וידאו לכל בעל סמארטפון, ולא רק לערוצי טלוויזיה עשירים, תוך אפשרות לערוך את התוכן בשידור חי בצורה פשוטה, כשרוב החדשנות קיימת בשידור החי שלה.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- קריאה אחרונה למשקיעים: Concenter BioPharma מגייסת כספים...
בפיתוח כל התשתית תנוהל בענן והלקוח נהנה מחוויית שימוש קלה ופשוטה. השידור מתבצע ליעדים שונים לפי בחירת הלקוח (רשתות חברתיות, מערכות שידור מקצועיות וכו') בזמן אמת וכלי ניטור מקצועיים.
פטנטים, השקעה מיפן ולקוחות משלמים
אומניסטרים רשמה פטנט על הטכנולוגיה, שרשום בישראל, האיחוד האירופי וארה"ב. בנוסף התקבלה הבקשה לפטנט שני שהגישה החברה על האלגוריתם הייחודי שתפתח החברה להתגברות על עומס ברשתות סלולאריות, אלגוריתם שזיכה אותה במענקי חדשנות. באירועים הומי אדם, עם ריבוי סמארטפונים וחוסר קליטה, האלגוריתם מעביר את המשתמש לאנטנה מרוחקת יותר, שלא "סובלת" מעומס וכך מאפשר קליטה ושידור רציפים.
החברה קיבלה מענקי חדשנות והשקעה משמעותית מ-FOR-A, חברת וידאו יפנית מובילה. כשכבר יש לה מוצר עובד ומוכח עם לקוחות קיימים, ביניהם מספר צוותי שידור לסיקור בחירות במדינות בעולם. מעבר למוצר עובד ומוכח, אומניסטרים ממשיכה בפיתוחים של הפלטפורמה לשילוב בינה מלאכותית (AI) ומציאות רבודה (AR), על מנת להמשיך להוביל את המהפכה בשידורי הלייב ולקדם אותה.
יו"ר החברה ומבעלי השליטה בה הוא אבי שריר, שכבר רשם 2 אקזיטים מוצלחים (אופטרוטק ואורעד). אומניסטרים נמצאת רגע לפני הפריצה לשוק הגלובאלי, במטרה לכבוש מאות מיליוני משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם, כשפניה לעבר הנפקה בורסאית.
*המידע המוצג חלקי ותמציתי וכפוף למלוא המידע המוצג באתר
קריאה אחרונה למשקיעים: Concenter BioPharma מגייסת כספים לפיתוח תרופה חדשנית לריפוי מלא מסוכרת
החברה הישראלית קונסנטר ביופארמה יצאה לגיוס חוץ בורסאי בפלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז במטרה להגיע ל-4 מיליון שקלים; עד כה גויסו כ-3 מיליון שקלים ונותרו יומיים בלבד להשקעה
רפואה פורצת דרך: חברת Concenter BioPharma (קונסנטר ביופארמה) פיתחה תרופה ראשונה מסוגה עבור חולי סוכרת סוג 2, המיועדת לריפוי המחלה באמצעות טיפול בשורש הבעיה ולא בסימפטומים בלבד. מדובר בבשורה של ממש עבור אוכלוסייה עצומה של חולים. כעת החברה נמצאת בסבב גיוס כדי לבצע עוד השנה ניסוי קליני במרכז הרפואי שיבא כאשר צפי יציאת התרופה לשוק הינו כ- 3 שנים בלבד הודות לאישור מה-FDA למסלול רגולטורי מקוצר. מחלת הסוכרת עלתה לאחרונה לכותרות בהקשר להתפרצות נגיף הקורונה, שכן נמצא כי סוכרתיים נמצאים בסיכון גבוה יותר לחוות סיבוכים רציניים בעת הידבקות מקורונה. נכון להיום, מבין כלל החולים בקורונה במצב קשה, נמצאו שיעורים גבוהים של מטופלים שסבלו ממחלות רקע – ובהן סוכרת. בעולם המודרני – אחד מתוך 3 אנשים סובל מסוכרת או מאובחן במצב טרום סוכרתי! 95% מבין מקרי הסוכרת משתייכים לסוכרת סוג 2. סוכרת היא מחלה כרונית, מורכבת וחשוכת מרפא, בעלת השלכות רפואיות רבות, המתפשטת בעשורים האחרונים במהירות בעולם: כך למשל, בשנות השמונים אובחנו כ-108 מיליון אנשים ברחבי העולם, וכיום מדובר על למעלה מ-422 מיליון חולים. בישראל לבדה, קרוב ל-550 אלף איש חולים בסוכרת ועוד מספר דומה נמצאים בשלב טרום מחלה. כיום, מחלת הסוכרת מסוג 2 היא מחלה חשוכת מרפא. הטיפולים הקיימים בשוק מיועדים לטפל בסימפטומים ובסיבוכים של המחלה ואינם מרפאים אותה. המחלה מחמירה לרוב עם השנים, ובנוסף התרופות הקיימות גורמות לתופעות לוואי קשות. לפרטים והשקעה ב- Concenter BioPharma > היסטוריה בתחום הרפואה החברה הישראלית קונסנטר ביופארמה עושה בימים אלה היסטוריה בתחום הרפואה, ומפתחת לראשונה בעולם תרופה לסוכרת סוג 2, שמחזירה את התנגודת לאינסולין לרמתה הנורמלית (93%), ובכך מטפלת בשורש הבעיה. כלומר, התרופה – זיגוזיד 50 – מטפלת במחלת הסוכרת עצמה, וגם בכול סימפטום או סיבוך שלה, וכל זאת בלי תופעות לוואי. החדשנות של החברה מוגנת בפטנטים בכל העולם. לחברה צוות מנוסה, וועדה מייעצת מדעית שכוללת 3 מבין הפרופסורים המובילים בעולם בתחום הסוכרת: ישראל - פרופ' איתמר רז, ארה"ב - פרופ' ראלף דה-פרונזו, גרמניה - פרופ' פטר נאוורוט. התחום הרגולטורי בחברה מובל ע"י ד"ר סוזן אלפרט, לשעבר מנהלת תחום ב- FDA. בעקבות ממצאי הניסוי ועידוד מה-FDA, פתחה חברת קונסנטר ביופארמה בסבב גיוס בפלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, לצורך ביצוע ניסוי קליני עוד במהלך 2020 והפיכת הפורמלציה לכדי כדור בליעה. הצפי הוא שניתן יהיה לשווק את התרופה תוך כ-3 שנים בלבד כאשר החברה מתכננת לבצע מהלך של מכירת רישיון (אקזיט חלקי) או הנפקה בורסאית. לפי אתר פיפלביז, עד כה השתתפו במימון למעלה מ-420 משקיעים, שהשקיעו בסך הכל כ-3 מיליון שקלים. יעד המקסימום בקמפיין עומד על 4 מיליון שקל. כעת שנותרו יומיים אחרונים לגיוס וישנם מאות מתטרפים חדשים מידי יום, נראה שהיא בדרך להשלים אותו. לפרטים והשקעה ב- Concenter BioPharma >
