טועמים קצת מחו"ל: 'פרפל' בקמפיין בינ"ל לחברת היוגורט yogli mogli
סוכנות הפרסום והניו-מדיה 'פרפל אינטראקטיב' מעלה קמפיין נוסף בשוק הבינלאומי. במכרז שנעשה זכתה החברה בתקציב המדיה החברתית של 'יוגלי מוגלי' - רשת פרוזן יוגורט אמריקאית בעלת עשרות סניפים ברחבי אמריקה.
'פרפל' פיתחה עבור 'יוגלי מוגלי' עמוד פייסבוק חדשני ונמצאת בתהליך פיתוח של אפליקציות פייסבוק משולבות סלולר. אחת מהאפליקציות תדמה את תהליך הכנת היוגורט כאשר בסיום ההכנה ישלח קופון הנחה לגולשים הן למכשיר הסלולרי והן למייל.
פרפל נמצאת בבעלותם של אורי מנדי, דניאל אציל ויואב מאור ומנהלת את תקציבי המדיה החברתית של חברות כגון: כצט, קניון שבעת הכוכבים, מגזין הרכב 'אוטו', ג'אנספורט ישראל, עולם האשה, ועוד.
אורי מנדי: "אנו שמחים לעבוד עם רשת גדולה ומצליחה כמו 'יוגלי מוגלי', הפידבק שאנו מקבלים מהקהל האמריקאי הוא נפלא. אנו מצפים להמשיך במגמה ולעשות קמפיינים נוספים בזירה הבינלאומית, אני יכול לציין שכרגע יש מספר קמפיינים נוספים שנמצאים על הפרק".
- 5.לא מפרגן 22/12/2011 14:52הגב לתגובה זואין לי מושג איך הם מצליחים- קריאטיב חד מימדי, הסתבכות בפרשת גניבת לייקים מזוויעה ועדיין...מה אני אגיד לכם, קשרים זה יותר מהכל בחיים.
- 4.אליען 20/12/2011 11:51הגב לתגובה זומישהו יודע אם הם במקרה מחפשים עובדים? בא לי לעבוד בחברה מגניבה כזאת :)
- הסגול 20/12/2011 21:32הגב לתגובה זותודה למפרגנים! אליען שלחי לנו מייל לכתובת [email protected]
- 3.עמירם 20/12/2011 11:48הגב לתגובה זוהם עושים התקדמות יפה מחודש לחודש ומבססים את עצמם כחברה מובילה בתחום הניו-מדיה. מעניין
- 2.אמילי 20/12/2011 11:38הגב לתגובה זומכירה אותם מקרוב. כמה צעירים ככה מוכשרים תמשיכו בדרך הנהדרת
- 1.קרן מיטב 20/12/2011 11:26הגב לתגובה זוכל הכבוד, בהצלחה להם