'אורחים נוספים הגיעו': 4 משרדים לייעוץ תקשורת התחדשו השבוע בלקוחות
'גולדפינגר תקשורת' זכתה במכרז יחסי הציבור של מכללת סמינר הקיבוצים. המשרד ינהל את מערך היח"צ של המכללה, לרבות מה שנוגע לבית הספר לחינוך, לבית הספר לאמנויות ולבית הספר למוסמכים של המכללה.
ב'מורן פז תקשורת' התקבל התקציב של חברת 'פיק אפ', שמשווקת ריהוט בית, גן, בתי קפה ועוד.'מורן פז' נכנס לתמונה לרגל מעברה של חנות החברה למיקום חדש בבית מרכזים בתל אביב.
עוד נודע כי 'COM&SENSE' ינהל את היח"צ של חברת המסחר 'Atrade', לשעבר 'כלל פורקס'. בשבועות האחרונים החליטה החברה להיפרד מ'כלל פורקס' וכעת היא מנהלת קמפיין פרסום להשקת המותג החדש.
לבסוף, סוף מתוק - המשרד של אורנה בן חיים יטפל בתקציב של תערוכת היין הבינלאומית 'ISRAWINEXPO 2012', שתתקיים לקראת סוף פברואר במרכז הירידים. התערוכה מאורגנת בחסות משרד התמ"ת והמכון הישראלי לייצוא ולשת"פ בינלאומי.
- 1.ארבעה משרדים אנונימים התחדשו בלקוחות בינוניים (ל"ת)זה שווה אייטם! 16/11/2011 13:54הגב לתגובה זו
- אחת 24/11/2011 17:09הגב לתגובה זומורן פז זה לא משרד בינוני זה אחד ממשרדי היחצ הגדולים בארץ בתחום המוזיקה תבדקו לפני שאתם כותבים..
- (ל"ת)למה השנאה, למה? 16/11/2011 14:15הגב לתגובה זו
- שרון 16/11/2011 15:47הפך לבדיחה שכל תקציב איזוטרי במשרד לא מוכר זוכה לאייטם בסגנון: "יוכבד תקשורת קיבלה את תקציב היח"צ של מכבסת שלומי". מעניין וחשוב שתקציבים משמעותיים עוברים ממשרד למשרד או כשמישהו זכה במכרז, כי זה מעיד על המשרד, על הלקוח ועל הענף; לא כשחברת שקר כלשהוא שאף אחד לא שמע עליה בחרה משרד יח"צ שאף אחד לא שמע עליו.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל
החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.
