'אורחים נוספים הגיעו': 4 משרדים לייעוץ תקשורת התחדשו השבוע בלקוחות
בין החידושים: 'גולדפינגר תקשורת', שזכה במכרז של מכללת סמינר הקיבוצים ומשרד היח"צ של אורנה בן חיים שינהל את תקציב תערוכת היין הבינלאומית
'גולדפינגר תקשורת' זכתה במכרז יחסי הציבור של מכללת סמינר הקיבוצים. המשרד ינהל את מערך היח"צ של המכללה, לרבות מה שנוגע לבית הספר לחינוך, לבית הספר לאמנויות ולבית הספר למוסמכים של המכללה.
ב'מורן פז תקשורת' התקבל התקציב של חברת 'פיק אפ', שמשווקת ריהוט בית, גן, בתי קפה ועוד.'מורן פז' נכנס לתמונה לרגל מעברה של חנות החברה למיקום חדש בבית מרכזים בתל אביב.
עוד נודע כי 'COM&SENSE' ינהל את היח"צ של חברת המסחר 'Atrade', לשעבר 'כלל פורקס'. בשבועות האחרונים החליטה החברה להיפרד מ'כלל פורקס' וכעת היא מנהלת קמפיין פרסום להשקת המותג החדש.
לבסוף, סוף מתוק - המשרד של אורנה בן חיים יטפל בתקציב של תערוכת היין הבינלאומית 'ISRAWINEXPO 2012', שתתקיים לקראת סוף פברואר במרכז הירידים. התערוכה מאורגנת בחסות משרד התמ"ת והמכון הישראלי לייצוא ולשת"פ בינלאומי.
- 1.ארבעה משרדים אנונימים התחדשו בלקוחות בינוניים (ל"ת)זה שווה אייטם! 16/11/2011 13:54הגב לתגובה זו
- אחת 24/11/2011 17:09הגב לתגובה זומורן פז זה לא משרד בינוני זה אחד ממשרדי היחצ הגדולים בארץ בתחום המוזיקה תבדקו לפני שאתם כותבים..
- (ל"ת)למה השנאה, למה? 16/11/2011 14:15הגב לתגובה זו
- שרון 16/11/2011 15:47הפך לבדיחה שכל תקציב איזוטרי במשרד לא מוכר זוכה לאייטם בסגנון: "יוכבד תקשורת קיבלה את תקציב היח"צ של מכבסת שלומי". מעניין וחשוב שתקציבים משמעותיים עוברים ממשרד למשרד או כשמישהו זכה במכרז, כי זה מעיד על המשרד, על הלקוח ועל הענף; לא כשחברת שקר כלשהוא שאף אחד לא שמע עליה בחרה משרד יח"צ שאף אחד לא שמע עליו.