פרפל אינטראקטיב תטפל בתקציב הניו מדיה של 'לקטופיל יאנג' מבית 'כצט'

התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. יואב מאור שהתמודד השנה בתוכנית הריאליטי 'האח הגדול' הוא בין השותפים המחזיקים בבעלות על פרפל
משה בנימין | (16)

סוכונות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' תנהל את תקציב הניו-מדיה של מותג חדש - מוס פנים טיפולי - 'לקטופיל יאנג' לנוער, מבית חברת התרופות 'כצט'.

'פרפל אינטראקטיב' המתמחה בזירת הניו-מדיה, תרכז את פעילות האונליין והאופליין עבור המותג, בתקציב פעילות הנאמד בכמיליון שקלים לשנה. כמו כן, 'פרפל אינטראקטיב' היא גם החברה המרכזת את פעילות הפרסום הויראלי של 'פמינה יאנג', מותג נוסף מבית חברת 'כצט'.

במהלך הפעילות השיקה פרפל אינטראקטיב עבור 'לקטופיל יאנג' עמוד פייסבוק ייחודי ואף ערכה אירוע השקה ייחודי בסינמה סיטי שבו השתתפו מובילי דעת קהל מכל הארץ. במקביל, יופץ בקרוב סרטון ייחודי המשלב בין וידיאו לאנימציה בכיכובם של אלו. במהלך השנה צפויות גם לעלות אפליקציות ותחרויות רבות לעמוד של "לקטופיל יאנג" בהתאם לערכי המותג.

יוזכר כי יואב מאור שהתמודד השנה בתוכנית הריאליטי האח הגדול הוא בין השותפים המחזיקים בבעלות על פרפל בנוסף לאורי מנדי.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    עידו מינקובסקי 24/03/2011 16:45
    הגב לתגובה זו
    אורי מנדי שאני גאה להיות מפקדו לשעבר היה תלמיד מחונן, חייל גאון שהוביל את חזית ההסברה הצהלית במשטרה צבאית ובדובר צהל במלחמת לבנון השניה והיום עילוי תקשורת כרגיל. לא פלא. ילד פלא
  • 15.
    אורן 24/03/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה מקצועיים שעושים עבודה טובה. כיף לראות הצלחות
  • 14.
    שאול המשורר 24/03/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
    זה כולל גם אופציה להשאיר לחברה תגובות או שזה תשלום נפרד?
  • 13.
    מורדי 24/03/2011 11:29
    הגב לתגובה זו
    למגיב סגול-תאכל את הלב! אני מכיר את החבר'ה האלו-מוכשרים. כל הכבוד לכם חברים. מאחל לכם לגדול ולהצליח והכי חשוב תמשיכו לשמור על רגליכם על הקרקע. הכישרון שלכם והאנושיות של כל אחד מכם תביא אותכם רחוק! מאחד שמכיר
  • 12.
    נחי 24/03/2011 10:44
    הגב לתגובה זו
    אחרי שהחברה עברה כבר מספר גלגולים הצוות הנכחי של פרפל הינו צוות מנצח... עלו והצליחו .... כל הכבוד
  • 11.
    סגול 23/03/2011 22:23
    הגב לתגובה זו
    הם דקה וחצי בערך בתעשייה. לא עשו כלום חוץ מרעש וצילצולים בלי תוכן. חבורה של ילדים שאוהבים שרואים אותם ולא יותר מזה. כולה מנהלים עמודי פייסבוק... ביג דיל
  • 10.
    שמותם 23/03/2011 22:20
    הגב לתגובה זו
    אורי מנדי ויואב מאור , חיים את המדיה.'לקטופיל יאנג' עשו בשכל!
  • 9.
    דני 23/03/2011 19:56
    הגב לתגובה זו
    תותחים!! תמשיכו כך...
  • 8.
    ענת כצנלסון 23/03/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    אור אוהבת המון גאה בך!!! כל הכבוד לכם.תצליחו בגדול!
  • 7.
    ענת כצנלסון 23/03/2011 19:24
    הגב לתגובה זו
    אור גאה בך!!! ובחבריך לעבודה. כל הכבוד. אתם מצליחים ותצליחו בגדול.
  • 6.
    מעריץ 23/03/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    כצה המלךךך
  • 5.
    שרון ערמי 23/03/2011 18:26
    הגב לתגובה זו
    ולא לשכוח.. הדף פעיל שזה יותר ממה שהרבה חברות יכולות להגיד. :) שאפו!
  • 4.
    שחר אבן 23/03/2011 18:16
    הגב לתגובה זו
    עלו והצליחו. עבודה מדהימה. ממני שחר (בטח לא תזכרו, הייתי אצלכם שרק התחלתם).
  • 3.
    אפרת 23/03/2011 17:06
    הגב לתגובה זו
    מיליון שקל זה אחלה כסף. אהבתי את הקידום שהם עשו ליואב. חבל שהוא יצא מהבית!
  • 2.
    רועי דוד 23/03/2011 17:02
    הגב לתגובה זו
    חברה צעירים ומוכשרים, הכרתי אותם כשרק התחילו
  • 1.
    אסף 23/03/2011 17:00
    הגב לתגובה זו
    ראיתי את העמוד שפרפל בנו להם, אחד העמודים היפים שראיתי, סחטיין
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.