בתוך ההתרסקות - תראו מי קנה היום את רציו בבורסה

|
(25)
ניסיון להרגיע?

מניות הגז בבורסה בת"א צוללות בשעה זו בתגובה להודעת ענקית האנרגיה האיטלקית ENI על תגלית גז ענקית לחופי מצרים. רציו שנחתכת 24% במחזור ענק של מעל 120 מיליון שקלים (לעומת ממוצע של 9 מיליון שקלים ביום בחודש האחרון) מובילה כעת את הירידות כאשר גם שאר מניות הגז הגדולות נסחרות תחת לחץ כבד מאוד.

מי שבוחרים לנצל את הירידות היום הם יגאל לנדאו ואביו ישעיהו לנדאו, מבעלי השליטה ברציו. לפי הדיווח שיצא כבר בשעה 13:35, הראשון רכש מניות בהיקף של 1.08 מיליון שקלים ולפי שער של 29 אגורות והשני רכש מניות ב-1.1 מיליון שקלים לפי מחיר מניה של 29.7 אגורות.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

רציו סגרה במחיר של 26.5 אגורות שמשקף שווי של 2.07 מיליארד שקלים (כלומר המשקיעים ברציו ראו היו מחיקה של כ-600 מיליון שקלים!). הלחץ במניה החריף היום לאחר שנודע כי נתניהו חזר בו מכוונתו להביא את מתווה הגז לאישור הממשלה ביום ד' הקרוב, זאת ככל הנראה בשל ההתעקשות של דרעי לחתום על סעיף 52 שעוקף את סמכות הממונה על ההגבלים העסקיים - לכתבה המלאה

האם מדובר בניסיון מצד משפחת לנדאו לאותת על הבעת אמון (כלומר להרגיע את השוק) או בניסיון אמיתי לנצל את הרמות הנוכחיות בכדי להגדיל אחזקה? תחליטו אתם. רק נבהיר כי האחזקה הישירה של יגאל לנדאו כעת עומד על 19 מיליון שקלים והוא (משפחתו) מחזיקה עוד כ-145 מיליון שקלים דרך לאנדלן השקעות.   

רציו יהש +0.78% רציו יהש 205.5 +0.78% רציו יהש בסיס:203.9 פתיחה:205.5 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צוללת 24%
{אבנר יהש} צוללת 16% במחזור ענק (הגבוה בשוק) של 149 מיליון שקלים.
דלק קבוצה +1.44% דלק קבוצה 42,900 +1.44% דלק קבוצה בסיס:42,290 פתיחה:42,900 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צוללת 12.5% 
ישראמקו יהש +0.21% ישראמקו יהש 48.1 +0.21% ישראמקו יהש בסיס:48 פתיחה:48.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מאבדת 7.8%

מניות הגז בת"א-100 בסגירת המסחר:

מדד ת"א נפט וגז +2.41% מדד ת"א נפט 782.16 +2.41% מדד ת"א נפט וגז בסיס:763.74 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שצלל 12.9% רשם בכך את היום הגרוע ביותר, ככל הנראה אי פעם. המדד השלים נפילה של 24% תוך קצת יותר מחודשיים.
 
נציין כי אמש אמר שר האנרגיה המצרי כי ההפקה מההמאגר שגילתה ENI צפויה להתחיל תוך 30-36 חודשים וכי תוך 5 שנים מצרים לא תזדקק עוד ליבוא גז. 

- מה אומרים האנליסטים כעת על מניית רציו? לכתבה המלאה לחץ כאן
- התייחסות ראשונית של קבוצת דלק להתפתחות - לחץ כאן  
 

תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    כותרת מאוגוסט??? (ל"ת)
    אתר מעודכן ביותר 16/11/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    כחלון אשם (ל"ת)
    אנונימוס כלכלנוס 31/08/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    הטמטום חוגג במדינת חלם
    דני 31/08/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש מאגר גז גדול שיכול לספק אנרגיה זולה ונקיה להוזיל מחירים ולהעלות את רמת החייםובמקום לנצל את הזכייה .רבים ומתווכחים ומתברברים .והגז נשאר בים על זה שווה ללכת לבחירות
    סגור
  • 15.
    דרעי מאכזב ממש נגד החלשים
    חיים 31/08/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טמבליקו
    סגור
  • 14.
    הלו זה רדיו זה?
    יונקר 31/08/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצחתם אותי. קנה במיליון ש"ח. נו באמת. אם היה רוצה לאותת היה לוקח חבילה ב 10 מיל לפחות. הוא רועד מפחד. כל המאגר ישאר באדמה ויגאל יודע זאת. רציו בדרך ל 5 אגורות. אין שום אינטרס לפתח את לוויתן. הלך הכסף יגאל
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    חבורה של טיפשים
    אנחל 31/08/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור ילדים סיפרו לנו על שניים שמצאו אגוז ורבו ביניהם על איך יחלוקו. עד שבא בר מזל אחר ולקח הכל. זה בערך מה שקרה אצלינו היום. מצד שני יש למישהו ספק כמה יהיו רווחי השותפים? עם מכירות או בלי למצרים, גם ככה הגז יכניס מליארדים.
    סגור
  • 12.
    הקב"א לא רוצה שילדי הדויסים יקבלו דייסת גז
    פרשן גמוירא 31/08/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרזיטים צריכים לעבוד
    סגור
  • כיתה א
    למדן 13/10/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תלמד לכתוב יאנלפביית
    סגור
  • 11.
    בקרוב תיתפוצץ בועת הנדלן (ל"ת)
    ספושל כל בלון 31/08/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שי
    שי 31/08/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפטר את דרעי מייד סחטן פוליטי
    סגור
  • 9.
    מכירים את הסיפור "מעשה בחמשה בלונים "
    אביב 31/08/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז זה סופו של כל בלון ..........להתפוצץ ונחיתה קשה ...רק חבל שפרירים כל הזמן מתחלפים ....
    סגור
  • 8.
    יש טעם למכור או לטבוע כבר עם הספינה?
    משקיע שוקע בהפסד 50% 31/08/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המצב נראה רע אולי בעוד 10 שנים מישהו יזכר שיש מאגר ענק לפתח שבו יש בוודאי גם נפט בכמות גדולה.חבל הגז והנפט היה צריך לסדר את ישראל עכשיו כבר אין מה לעשות כל הגז הזה לא יכניס שקל למדינה ולא יעזור בכלום לאף אחד השמאל ישאר אותו שמאל וגם הוא יפגע ולא ירוויח מזה כמו שמשום מה הוא חושב.הנזק של מאות מלירדים של שקלים ילכו למצרים ואנו נסתכל מהצד ונתפוס את הראש מה עשינו.איזה מחדל היה פה זה מטורף.
    סגור
  • השוק דובי
    זאב 31/08/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל תלוי אם אתה רוצה לשבת בפנים לכמה חודשים לפחות ולראות איך הכסף נמחק. או לחתוך הפסדים ולהכנס בסיבוב עתידי. או להשתמש בכסף לרווח במקום אחר. לי זה ברור
    סגור
  • 7.
    כרגיל החכמים קונים בזול והטפשים קונים ביוקר (ל"ת)
    אז תהיו חכמים 31/08/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 6.
    רציו
    זקן חכם 31/08/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם אתם רוצים להשקיע את כספכם על קרן הצבי מהים מניות הגז הם הכתובת לאבדון כלכלי ראו הזהרתם
    סגור
  • 5.
    בהצלחה ליגאל
    דדדדד 31/08/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אספתי
    סגור
  • 4.
    רציו תתקן ב ע נ ק .....
    רציו סוף היום תתקן.. 31/08/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מאמינים ברציו....
    סגור
  • פחחחחחח
    פחחחחחח 31/08/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    יש להם שכל (ל"ת)
    רר 31/08/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    הוא חכם
    תומר 31/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הואניעשה מליונים מיזה .יודע מה הוא עושה
    סגור
  • 1.
    אם הם היו רוצים לנצל את השוק לא היו מודיעים כל כך מהר
    לוקו 31/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שקנו...אם מודיעים כל כך מהר שקנו זה כדי לנסות לעצור את כדור השלג שיצא לדרכו...
    סגור
  • לתלות את דרעי מהבבאואוס
    לידי ד 31/08/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תתביישו
    סגור
  • תתביישו
    ללא 31/08/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דרעי, שלי וכל "החכמים" למיניהם שיודעים לדבר ואין להם אחריות על כלום!
    סגור
  • תמים
    זאב 31/08/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרעי לא קשור. להיפך עשה מעשה נכון למנוע עד כמה שניתן מכירת האוצר הציבורי. המניות היו אמורות לרדת
    סגור
  • הספינה תיטבע בלי להרגיש! (ל"ת)
    לקפוץ מהר מהספינה ! 31/08/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות