חברת התעופה ישראייר תתחיל לעבוד עם משרד זרמון גרופ
חברת התעופה והתיירות ישראייר מצרפת את זרמון גרופ - משרד הפרסום בבעלותו של אילון זרמון ובניהולה של המנכ"לית אליקה מרחבי למערך הפרסום.
החיבור בין ישראייר למשרד הפרסום מקורו בהיסטוריה המשותפת של מנכ"ל החברה אורי סירקיס ומרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ, שהייתה בעברה סמנכ"לית לקוחות בכירה בגיתם BBDO, משרד הפרסום שטיפל בעבר בתקציב ישראייר. העבודה עם זרמון גרופ מתנהלת מתחת לרדאר מזה כחודש, לצד משרדי הפרסום הנוספים שעבדו עם החברה בשנה האחרונה כגון EXPERT או UP HOFFER ופרסום עצמאי.
ישראייר ידועה כמי שמנהלת את הפרסום באופן מחושב ומדוקדק ובוחנת כל תמהיל מדיה לגופו של עניין. החברה נוהגת לרכוש את המדיה שלה באופן עצמאי, לפי התמחרות מול חברות המדיה ובהתאם לכל פעילות פרסומית כזו או אחרת. גם בהתקשרות עם זרמון גרופ, ניהול המדיה יישאר בידי ישראייר שתעבוד עם משרד הפרסום לפי רייטיינר חודשי. זרמון גרופ יספק את שירותי הסטודיו וחלק מהקריאטיב באופליין ובדיגיטל.
לאחר ניסיונות מכירה (שלא צלחו) של החברה על ידי אי.די.בי המחזיקה בה, נראה כי ישראייר תונפק בקרוב בבורסה הישראלית. את הרבעון הראשון של 2019 סיימה חברת התעופה בהפסד של 4.2 מיליון דולר, לעומת הפסד של 4.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. על כך אמר סירקיס, כי "חרף התחרות העזה, המעבר לשדה התעופה רמון בפאתיה הצפונים של אילת, ועיתוי חג הפסח, תוצאות הרבעון מעידות כי החברה נמצאת במתווה התכנוני לשנת 2019 לפיו תרשום הקבוצה רווח נקי העולה על 10 מיליון דולר".
- ישראייר רוכשת 20% ממועדון כרטיסי האשראי של רמי לוי וישראכרט - לפי שווי של 200 מ' שקל
- אורי סירקיס: ״השנה הזו תהיה טובה יותר מהשנה הקודמת״
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.שרון 18/06/2019 11:00הגב לתגובה זולא ברור למה היא צריכה משרד פרסום
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
