הכוכב הבא מובילה את מוצ"ש; 'האח הגדול' לא מצליחה לנצח
הכוכב הבא לאירוויזיון ניצחה את רצועת הפריים-טיים אתמול (מוצ"ש) עם 18.7% בקרב היהודים ו-573 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה האח הגדול (רשת 13) 16.6% (481K). רואים עולם (כאן 11) הניבה 4.2% (107K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.8%, שידור חוזר של 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 6%, 'חתולים גדולים' (כאן 11) - 2.5%, שידור חוזר של 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
קשת 12: שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' הניב 9%, ואחריו 'פגוש את העיתונות' עם 12.9%.
רשת 13: שידור חוזר של 'האח הגדול' ניפק 2.7%, ואחריו 'המטה' עם 6.6%.
כאן 11: שידור חוזר של 'זמן אמת' הסתפק ב-0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות השבת (קשת 12) ניפקה 19.7% (573K),
מול המגזין (רשת 13) עם 11.2% (317K).
חדשות השבת (כאן 11) ניפקה 4.4% (115K).
יום ו'
פרק בסברי מרנן (קשת 12) רשם נתון גבוה של 14.4% (481K) ואחריו שידור חוזר של הסדרה עם 12.8% (428K). מנגד ניפקה שי בשידור (רשת 13) 7.3% (230K), ואילו 2 פרקי הסדרה קופה ראשית (כאן 11) בשידור חוזר הסתפקו ב-1.3% (33K ו-0.9% (24K).
שידור חוזר של 'הכוכב הבא - קרב הענקים' (קשת 12) הניב 7.2%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) עם 6.2%, 2 פרקים בשידור חוזר של 'פמת"א' (כאן 11) - 0.4% ו-0.6%.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.7%,
ועקפה את תכנית הבוקר (קשת 12) עם 4.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
קשת 12: אופירה וברקוביץ' קיבלה 9.4%,
רשת 13: דידי בשישי הניבה 3.2%, ואחריה שידור חוזר של שנות ה-80 עם 4.1%.
כאן 11: חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת ניפקה 2.4%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) רשמה 13.9% (428K),
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהניבה 7.4% (242K),
חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3% (83K).
יום ה'
פרק בתכנית עובדה (קשת 12) הניב 17.3% (462K), וניצח ברייטינג את האח הגדול (רשת 13) עם 15.2%, אבל הפסיד במספר הצופים, לאחר ש'האח' משכה 493 אלפי איש. כאן 11 לא נהנה מהמיזוג והרייטינג של המרדף נמוך - 3.7% (105K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) גירד 1%.
'אנשים' (קשת 12) - 9.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.9%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה 4.8%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
קשת 12: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם נתון גבוה של 14.2% (341K), ואחריה 'תכנית חיסכון' שהניבה 15.4% (379K).
רשת 13: 'לפני החדשות' ניפקה 8.5% (229K), ואחריה 'ברקוד' עם 9.5% (274K).
כאן 11: 'קלמן סג"ל' הניבה 2.3%.
ערוץ 20: 'ריקלין ומגל' הסתפקה ב-1.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 האריכה את המהדורה ברבע שעה ללא אישור הרשות השנייה, וקיבלה 16.8% (406K). חדשות 13 הניבה 12.4% (אבל ניצחה ב-1,000 צופים את ערוץ 12).
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
חדשות הערב (כאן 11) התחזקה קלות ל-5.3% (138K),
חדשות ערוץ 20 רשמה 1.8%.
- 5.האח הגדול פח אשפה 20/01/2019 16:19הגב לתגובה זוייגמר הכסף וורשבסקי יתחיל לקצץ
- 4.9.4 לאופירעה ובקו הכל בזכות הבת זוג של אייל גולן. (ל"ת)גילי 20/01/2019 15:07הגב לתגובה זו
- 3.האח הגדול מת 20/01/2019 13:59הגב לתגובה זוכל מה שיוסי ושרבסקי נוגע הופך מזהב לאבן. בהצלחה
- 2.רות 20/01/2019 11:45הגב לתגובה זואסי עזר ורותם סלע מדהימים, שווה לצפות בתוכנית בעבורם, ואסף אמדורסקי השופט הטוב ביותר. אני אוהבת גם את סטטיק ובן אל, מקסימים.??
- 1.האח הגדול מעורר בעיקר רחמים (ל"ת)נו באמת 20/01/2019 10:34הגב לתגובה זו
- רותה 20/01/2019 11:46הגב לתגובה זואיני צופה בתוכנית היות ובעיני היא בלתי אמינה.
- בעיקר גועל. (ל"ת)א' 20/01/2019 11:15הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
