הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

הכוכב הבא מובילה את מוצ"ש; 'האח הגדול' לא מצליחה לנצח

בנתיים הפסיד 'האח' בכל 3 הערבים בהם שודר מאז המיזוג. יום ו': 'שישי' מתחזקת אבל עדיין בפער גדול מ'אולפ"ש'. יום ה': חדשות רשת הפסידה ברייטינג, אבל לראשונה ניצחה אקס-חדשות עשר את קשת במספר הצופים
אלכסנדר כץ | (7)

הכוכב הבא לאירוויזיון ניצחה את רצועת הפריים-טיים אתמול (מוצ"ש) עם 18.7% בקרב היהודים ו-573 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה האח הגדול (רשת 13) 16.6% (481K). רואים עולם (כאן 11) הניבה 4.2% (107K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.8%, שידור חוזר של 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 6%, 'חתולים גדולים' (כאן 11) - 2.5%, שידור חוזר של 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' הניב 9%, ואחריו 'פגוש את העיתונות' עם 12.9%.

רשת 13: שידור חוזר של 'האח הגדול' ניפק 2.7%, ואחריו 'המטה' עם 6.6%.

כאן 11: שידור חוזר של 'זמן אמת' הסתפק ב-0.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות השבת (קשת 12) ניפקה 19.7% (573K),

מול המגזין (רשת 13) עם 11.2% (317K).

חדשות השבת (כאן 11) ניפקה 4.4% (115K).

 

 

יום ו'

 

 

פרק בסברי מרנן (קשת 12) רשם נתון גבוה של 14.4% (481K) ואחריו שידור חוזר של הסדרה עם 12.8% (428K). מנגד ניפקה שי בשידור (רשת 13) 7.3% (230K), ואילו 2 פרקי הסדרה קופה ראשית (כאן 11) בשידור חוזר הסתפקו ב-1.3% (33K ו-0.9% (24K).

 

שידור חוזר של 'הכוכב הבא - קרב הענקים' (קשת 12) הניב 7.2%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) עם 6.2%, 2 פרקים בשידור חוזר של 'פמת"א' (כאן 11) - 0.4% ו-0.6%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.7%,

ועקפה את תכנית הבוקר (קשת 12) עם 4.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: אופירה וברקוביץ' קיבלה 9.4%,

רשת 13: דידי בשישי הניבה 3.2%, ואחריה שידור חוזר של שנות ה-80 עם 4.1%.

כאן 11: חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת ניפקה 2.4%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת 12) רשמה 13.9% (428K),

מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהניבה 7.4% (242K),

חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 3% (83K).

 

 

יום ה'

 

 

פרק בתכנית עובדה (קשת 12) הניב 17.3% (462K), וניצח ברייטינג את האח הגדול (רשת 13) עם 15.2%, אבל הפסיד במספר הצופים, לאחר ש'האח' משכה 493 אלפי איש. כאן 11 לא נהנה מהמיזוג והרייטינג של המרדף נמוך - 3.7% (105K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) גירד 1%.

 

'אנשים' (קשת 12) - 9.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.9%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה 4.8%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם נתון גבוה של 14.2% (341K), ואחריה 'תכנית חיסכון' שהניבה 15.4% (379K).

רשת 13: 'לפני החדשות' ניפקה 8.5% (229K), ואחריה 'ברקוד' עם 9.5% (274K).

כאן 11: 'קלמן סג"ל' הניבה 2.3%.

ערוץ 20: 'ריקלין ומגל' הסתפקה ב-1.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 האריכה את המהדורה ברבע שעה ללא אישור הרשות השנייה, וקיבלה 16.8% (406K). חדשות 13 הניבה 12.4% (אבל ניצחה ב-1,000 צופים את ערוץ 12).

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

חדשות הערב (כאן 11) התחזקה קלות ל-5.3% (138K),

חדשות ערוץ 20 רשמה 1.8%.

 

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    האח הגדול פח אשפה 20/01/2019 16:19
    הגב לתגובה זו
    ייגמר הכסף וורשבסקי יתחיל לקצץ
  • 4.
    9.4 לאופירעה ובקו הכל בזכות הבת זוג של אייל גולן. (ל"ת)
    גילי 20/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    האח הגדול מת 20/01/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
    כל מה שיוסי ושרבסקי נוגע הופך מזהב לאבן. בהצלחה
  • 2.
    רות 20/01/2019 11:45
    הגב לתגובה זו
    אסי עזר ורותם סלע מדהימים, שווה לצפות בתוכנית בעבורם, ואסף אמדורסקי השופט הטוב ביותר. אני אוהבת גם את סטטיק ובן אל, מקסימים.??
  • 1.
    האח הגדול מעורר בעיקר רחמים (ל"ת)
    נו באמת 20/01/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
  • רותה 20/01/2019 11:46
    הגב לתגובה זו
    איני צופה בתוכנית היות ובעיני היא בלתי אמינה.
  • בעיקר גועל. (ל"ת)
    א' 20/01/2019 11:15
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״