ראש בראש בין שנות ה-80 לכוכב הבא; חדשות סופה"ש מזנקת
הסדרה שנות ה-80 (רשת 13) רשמה שיא עונתי של 16.7% בקרב היהודים ו-473 אלפי צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ואולם התחזקות גדולה יותר של הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) נתנה העניקה ל'הכוכב' את ההובלה אתמול בערב - עם 17.4% (515K).
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) נחלשה קלות ל-7.1% (213K), ואילו רואים עולם (כאן 11) התחזקה ל-4% (146K).
שידור חוזר של 'הכי בעולם' (קשת 12) - 10.7%, שידור חוזר של 'אהרוני וגידי' (רשת 13) - 6%, שידור חוזר של 'לה פמילייה' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) - 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (חדשות 2 ברשת) רשמה 8.9%,
ועקפה את השידור החוזר של 'רמזור' (קשת 12) עם 8.4%.
המטה המרכזי (ערוץ עשר) ירדה ל-4.4%,
ו-2 פרקים בשידור חוזר של 'זמן אמת' (כאן 11) רשמו 1.7% ו-2.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע בקשת התחזקה משמעותית מ-10.7% ל-13.3% (412K),
מול אותה מהדורה ברשת עם התחזקות מתונה יותר מ-10% ל-11.5% (341K)
(בחישוב מצרפי: חדשות 2 התחזקה בכמעט 25% - ל-23.8% ו-753K – ושיא של כשנה).
המגזין (ערוץ עשר) נחתכה ב-305 מ-9.9% ל-6.9% (204K),
וחדשות השבת (כאן 11) עלתה ל-5% (138K).
יום ו'
2 פרקים של סברי מרנן (קשת 12) הניבו 14.3% (442K) – שיא מאז הפיצול, ו-11% (301K), שי בשידור (ערוץ עשר) רשמה 5.6% (165K), דידי בשישי (רשת 13) ניפקה 3.3% (110K), ושידור חוזר של הסדרה פמת"א (כאן 11) עם 1.3% (51K).
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שידור חוזר של אילנה דיין משוחחת עם עמוס עוז (קשת 12), בעקבות פיטרתו של עוז - 6.3%, הסרט סיפור על אהבה וחושך' (קשת 12) המבוסס על ספרו של עמוס עוז – 3.1%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.6%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 2.4%, שידור חוזר של הסרט 'הקריאה' (ערוץ עשר) - 2.3%, שידור חוזר של 'המועדון' (רשת 13) - 2%, 2 פרקים בשידור חוזר של 'קופה ראשית' (כאן 11) - 1.8% ו-1.2%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) הניבה 4.3%,
ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 4%,
בוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) ממשיכה לרשום נתונים גבוהים עם 8.4%,
2 פרקים בשידור חוזר של 'גוט טאלנט' (רשת 13) ניפקו 2.5% ו-3.8%,
'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) הניבה 1.7%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2 ברשת) עם 3.2%.
ו'חדשות השבוע – מהדורה מוקדמת' (כאן 11) קיבלה 2%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת קיבלה 11.1% (350K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 5.1% (140K)
(בחישוב מצרפי: התחזקות למהדורה ל-16.2% ו-490K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) עקפה את רשת עם 5.4% (165K),
חדשות השבוע (כאן 11) עם 3.2% (97K).
יום ה'
אחרי ההשקה הנהדרת שבוע לפני כן עם 21%, עובדה (קשת 12) מאבדת כמחצית מהרייטינג ומספר הצופים שלה – ויורדת ל-11.6% (270K), מה שמאפשר לגוט טאלנט לכבוש את הפסגה עם 13.2% (364K), התחזקות משמעותית ביחס לשבוע שלפני כן – אז רשמה 9.5% בלבד.
מעורב ישראלי (ערוץ עשר) הניבה 4.7% (155K), הניצחון של מכבי תל אביב על ארמאני מילאנו ביורוליג (ספורט 5) ניפק 4.6%, המרדף (כאן 11) פושרת עם 3.7% (97K), והאולפן הפתוח' (ערוץ 20) עם 1.2%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.8%, 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 8.5%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6%, שידור חוזר של 'חופשה VIP' (קשת 12) - 5.1%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.9%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 3.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.8%, 'פעם בשבוע עם תא אהרון' (כאן 11) – 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2.4%, שידור חוזר של 'סלפי ירושלים' (ערוץ 20) – 0.3%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) עם נתון חזק של 5.2%,
וב-2 נקודות יותר מהעולם הבוקר (רשת 13) שהסתפקה ב-3.2%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 11.3%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.1%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה נתון גבוה של 7.8%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 4.1%,
'העולם היום' (כאן 11) עם 1.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.9% (287K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 9.7% (287K)
(בחישוב מצרפי: 21.2% ו-574K).
חדשות עשר הניבה 8.2% (277K),
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.2% (122K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.3% (30K).
- 2.משה 30/12/2018 13:55הגב לתגובה זוהשיח האמיתי ומדורת השבט האמיתית עברה מזמן לאינטרנט מי שנשאר לצפות במהדורות החדשות הוא קהל מבוגר כל שאר התוכניות חוץ משנות ה80 מלקטות פירורים זניחים
- שבת 30/12/2018 16:17הגב לתגובה זוהרבה בעם ישראל מסורתיים ולא צופים בטלוויזיה בשבת אולי כדי שתהיה לכם ברכה תפסיקו לשדר בשבת ואז הריטינג יגדל נכון שזה קשה אבל זו ברכה שמובטחת- מקור הברכה
- 1.חסוי 30/12/2018 10:22הגב לתגובה זועם תוכן טוב הוא יתחזק
- ענת 30/12/2018 11:24הגב לתגובה זוקחו לדוגמא את "תכנית הדגל" של התאגיד, "המרדף". כבר לא מביאה את הסחורה ולדעתי זו העונה האחרונה שלה. הרייטינג שלה מאד בירידה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.