תחקיר המקור על יחסי וואלה-נתניהו הביא שיא רייטינג מאז ינואר
התחקיר של ברוך קרא בתכנית המקור של ערוץ עשר, על מאחורי הקלעים בהתנהלות וואלה ובסיקור משפחת נתניהו, הניב שיא רייטינג של כמעט שנה לתכנית. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'המקור' רשמה אתמול 8.3% באוכלוסייה היהודית ו-242 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, נתון שיא מאז ינואר השנה.
התכנית עקפה בקלות את משחקי השף קונדיטור - בדרך אל הגמר (רשת 13) שהסתפקה ב-5.3% (141K). מאידך, MKR המטבח המנצח (קשת 12) הניבה נתון גבוה של 17.6% (447K).
סרט הדוקו 'משתפים פעולה - סוחר הקרקעות' (כאן 11) הסתפק ב-1.9% (60K), ואילו בערוץ 20 יהודי עולמי קיבלה 1.1%, ואחריה האולפן הפתוח עם 0.9%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 12.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) – עם שיא מחודש מאי - 5.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 4.1%, 'הצנרת' (רשת 13) - 2.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 2.5%, 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.7%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.7%,
ועקפה בקושי את חדשות הבוקר (קשת 12) שצמודה אליה עם 3.6%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה נתון גבוה של 11.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 13.8% נאים מאד.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 6.3,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-4%,
'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.4%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת עם נתון גבוה מאד של 14.7% (364K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (169K)
(בחישוב מצרפי: 22.3% ו-533K).
חדשות עשר קיבלה 7.9% (234K) ועקפה את רשת.
חדשות הערב (כאן 11) רשמה 4% (125K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.5% (33K).
- 4.טלנטים מיי אס. לא מעניינים אף אחד. שידורי מחתרת שוליים (ל"ת)פוץ לי 05/12/2018 10:31הגב לתגובה זו
- 3.נו באמת 27/11/2018 14:02הגב לתגובה זוועל זה אנחנו משלמים מאות מיליוני שקלים בשנה
- בנפול רשעים 27/11/2018 16:29הגב לתגובה זושגם עליו אנחנו משלמים בהקלות מס מטורפות וכיפופי רגולציה. לפחות ערוץ 1 הוא עצמאי , לא כמו ערוץ רשעים שכל היום מלקק לביבי ושרה.
- 2.8.3% בשביל ערוץ 10 זה שיא. (ל"ת)בדיחה 27/11/2018 10:19הגב לתגובה זו
- 1.תעשייה גוועת 27/11/2018 10:03הגב לתגובה זומתוף 9 מליון ישראלים. זה אומר גל פיטורים קרוב מאוד
- כולם צונחים ומדממים (ל"ת)צחי 29/11/2018 09:43הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.