בצלילים צורמים: מנהלת קול המוזיקה עוזבת את התאגיד
יעל צ'רני, מנהלת כאן קול המוזיקה מסיימת את תפקידה בתאגיד השידור הציבורי כאן - כך נודע לאייס. אתמול (יום א') נפגשה צ'רני עם סמנכ"ל הרדיו לי-אור אברבך והודיעה לו תוך כדי הפגישה על רצונה לעזוב. גורמים אומרים כי בפועל טרם העבירה מכתב התפטרות.
צ'רני נבחרה המכרז שהתקיים ב-2016, וגויסה לתאגיד, שם הייתה ממקימי התחנה שעוסקת במוזיקה קלאסית, ג'ז ומוזיקת עולם. היא גם ערכה והגישה 2 תכניות שבועיות בתחנה בשם 'ממתקים' ו'דואט אומנויות'.
לצ'רני ניסיון רב במוזיקה קלאסית: היא למדה באקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים, המשיכה לתואר שני במכון פיבודי בבולטימור בארה"ב, הייתה עוזרת של המנצח קלאודיו אבאדו, ועבדה כמנצחת משנה וסופרן בתזמורות בישראל ובעולם. מאידך, ניסיון בניהול בגוף תקשורת וניסיון רדיופוני לא היה לה, למעט נגיעה קלה ברדיו כשהעבירה סדרת הרצאות על מוזיקה במסגרת האוניברסיטה המשודרת של גל"צ.
מקורב לצ'רני טוען כי הנהלת התאגיד הקשתה עליה את עבודתה, בין היתר בפגיעה בעצמאות הניהולית שלה. אותו מקורב אומר כי צ'רני שלמה עם החלטתה - ושמחה להמשיך בחייה המקצועיים. בקרב עובדים בתאגיד יש חילוקי דעות לגבי העבודה מול צ'רני: לצד ביקורת מרומזת על סוגיית יחסי אנוש, גורמים אחרים דווקא מציגים גב שקיבלו ממנה בעבודה השוטפת שלהם, ותמיכה מצידה.
מתאגיד השידור הציבורי כאן לא התקבלה תגובה.
עדכון: 15:33: לאחר פרסום הכתבה, העבירה צ'רני תגובה בה מסרה: "אני שמחה ונלהבת להמשיך הלאה בחיי המקצועיים לעבר היעד הבא. כאן קול המוזיקה תחנה שהוקמה בזיעה ובמסירות אין קץ עבור חייה הציבוריים של המוזיקה הקלאסית בישראל. אני גאה בהשגייה ובעובדיה".
- 12.שרה 10/04/2018 19:23הגב לתגובה זוהתחנה לא היתה משהו
- חבל - היא בכישרון נדיר הפכה התחנה למשהו (ל"ת)אפרים 28/04/2018 08:58הגב לתגובה זו
- 11.יובל 10/04/2018 17:30הגב לתגובה זועשתה כבוד אמיתי למדינה הזו. תחנה שאפשר להקשיב לה בים הרפש שעשו שם. שלא יהרסו גם את זה.
- 10.מסתערב 10/04/2018 13:19הגב לתגובה זובזבוז כספי ציבור האסנה רק ירדה יש אחלא תחליף בענן רדיו מציאות אלי לפיד ונועם גילאור בועז כהן אקו 99 רדיו הקצה
- 9.ערן 10/04/2018 13:05הגב לתגובה זוצ'רני עשתה הכל על מנת להפוך את קול המוסיקה לתחנה רלוונטית, חבל שהמנהלים מעליה הערימו קשיים. צ'רני אדם נעים ומקצועי
- 8.אזרח 10/04/2018 12:59הגב לתגובה זואולי רק כשיהיה מאוחר מדי. אחרי שתיהרס כל חלקה טובה.
- 7.מי צריך מקום רקוב לסגור ומייד (ל"ת)רקוב כל התאגיד הזה 10/04/2018 12:49הגב לתגובה זו
- 6.בר 10/04/2018 00:24הגב לתגובה זוברוך שפטרנו,יש בלגן מוחלט בקול המוסיקה והגיע הזמן לעשות סדר,וגם יש לה קול בלתי נסבל
- אביה 10/04/2018 17:27הגב לתגובה זוהקול שלה??? יש לך אוזניים יא מיזוגן, היא זמרת! עשתה יותר כסף בגיל 17 מהקול שלה ממה שעשית כל חייך. דינוזאור
- 5.מאזינה 09/04/2018 21:53הגב לתגובה זוורוזנבוים הסריסים שלו סרים למרותו, וכל אנשי המקצוע האמיתיים בורחים. די כבר להרוס! קובלנץ, עוף לנו מהחיים וקח גם את הכלבלבים שלך. כל חלקה שאתה נוגע בה מקוללת!
- אני 10/04/2018 12:56הגב לתגובה זוזה שאת מאזינה לא אומר שאת מבינה ולא משהו ביחסי עבודה או בכלל באנשים הרוזנבוים והאחרים להגדרתך הם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה עם יחסי אנוש מעולים אז לפני שאת מתקשקשת במקלדת שילטי בנושא שאת מדברת עליו גם אנחנו מאזינים ומאד מרוצים .הקל ביותר להכפיש .ולא לא מכיר אישית איש מהם אבל לכל האנשים שהכפשת יש עבר מקצועי מעולה עם יחסי אנוש מעולים והמבין יבין
- אביעד 10/04/2018 16:33יחסי אנוש מעולים זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על שניכם. מאחורי הגב אין אדם אחד בתאגיד שאוהב או מכבד אתכם.
- 4.מ 09/04/2018 21:49הגב לתגובה זוהפכה את הדינוזאור הזה לתחנה מסקרנת. חבל מאוד.
- 3.אלה 09/04/2018 18:28הגב לתגובה זובפרט כשמדובר במאות תחנות מאותו ז'אנר, בין אם מדובר במוסיקה קלאסית או ברוק כבד. מתעקשים על תחנה כחול לבן? תעשו סינרגיה עם אחת התחנות מחו"ל, 95% תוכן מיובא, 5% יצירות של מלחינים ישראליים.
- 2.גלעד 09/04/2018 16:13הגב לתגובה זואישיות מקצועית ואנושית כובשת. הפסד לשידור הציבורי.
- כובשת?! את מי בדיוק? (ל"ת)אולה 09/04/2018 18:55הגב לתגובה זו
- 1.ברוך השם (ל"ת)מוצרט 09/04/2018 15:52הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
