רק רשת: 'לוקיישן' תשווק את המדיה בהיכלי מנורה ושלמה

החברה תחל לשווק חבילות פרסום עבור קבוצת היכלי הספורט על בסיס פלטפורמה חדשה שתוקם בהם. חבילות המדיה יכללו את הכניסות, המבואות ושירותי ההיכל
משה בנימין | (4)

חברת ה-Indoor media לוקיישן תחל לשווק מדיה בשניים מאולמות הכדורסל (ואירועים נוספים) הפעילים בישראל: היכל מנורה מבטחים, ביתה של מכבי תל אביב בכדורסל והיכל שלמה, אולמה הביתי של היריבה העירונית הפועל תל אביב. 

החברה, בהנהלת המנכ"ל איתי פז תחל לשווק חבילות פרסום עבור קבוצת היכלי הספורט על בסיס פלטפורמה חדשה שתוקם בהם. חבילות המדיה יכללו את הכניסות, המבואות ושירותי ההיכל. את הפעילות ינהל יהונתן סניור שמונה לסמנכ"ל המכירות לאחר 4 שנים בחברה.

 

לדברי פז: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה אנו מברכים על שת"פ מרתק עם חברת היכלי הספורט, אשר מלבד שימוש המתקנים כעוגן לקבוצות העירוניות של ת"א, מכבי במנורה מבטחים והפועל בהיכל שלמה, משמשים כבית לעשרות מופעים וכנסים ומרכזים תנועה של מליוני צופים בכל שנה ומהווים קרקע פורה למפגש עם מגוון קהלים".

"אנחנו רואים בהיכלי הספורט חלוצה ראשונה לעולם מרתק של מדיה בה אנו עוסקים בשנים האחרונות" כך לדברי סניור שמוסיף, כי "רובו הגדול של הקהל המדובר הינו קהל מהמעמד הסוציו-אקונומי בינוני פלוס, אליו מפרסמים רבים מנסים להגיע. אני יכול לרמוז שזוהי רק יריית הפתיחה בעולמות אלה ובשנת 2017 נביא בשורות נוספות בתחום המדיה בספורט בישראל", כך לדברי סניור שינהל את הפעילות מטעם לוקיישן".

יהונתן סניור. "קהל סוציו-אקונומי בינוני פלוס"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שני חדד 24/11/2016 00:06
    הגב לתגובה זו
    לא רק שיצא לי לעבוד עם הבנאדם התותח הזה..אתם עוד תשמעו רבות על הברנש. מקצוען אמיתי, ישר ואמביציוזי מאין כמותו. ישר כח ותמשיך לעשות תהפוכות בעולם הפרסום!
  • 3.
    אוללה 22/11/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    שמע סניור אתה מפחיד.... בזכותך המציאו את האד בלוק
  • 2.
    מורן 22/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    נשמה גדולה! כל הכבוד!
  • 1.
    אטרך 22/11/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    מי הבחור היפה הזה? אני רוצה לאכול אותו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.