רק רשת: 'לוקיישן' תשווק את המדיה בהיכלי מנורה ושלמה
חברת ה-Indoor media לוקיישן תחל לשווק מדיה בשניים מאולמות הכדורסל (ואירועים נוספים) הפעילים בישראל: היכל מנורה מבטחים, ביתה של מכבי תל אביב בכדורסל והיכל שלמה, אולמה הביתי של היריבה העירונית הפועל תל אביב.
החברה, בהנהלת המנכ"ל איתי פז תחל לשווק חבילות פרסום עבור קבוצת היכלי הספורט על בסיס פלטפורמה חדשה שתוקם בהם. חבילות המדיה יכללו את הכניסות, המבואות ושירותי ההיכל. את הפעילות ינהל יהונתן סניור שמונה לסמנכ"ל המכירות לאחר 4 שנים בחברה.
לדברי פז: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה אנו מברכים על שת"פ מרתק עם חברת היכלי הספורט, אשר מלבד שימוש המתקנים כעוגן לקבוצות העירוניות של ת"א, מכבי במנורה מבטחים והפועל בהיכל שלמה, משמשים כבית לעשרות מופעים וכנסים ומרכזים תנועה של מליוני צופים בכל שנה ומהווים קרקע פורה למפגש עם מגוון קהלים".
"אנחנו רואים בהיכלי הספורט חלוצה ראשונה לעולם מרתק של מדיה בה אנו עוסקים בשנים האחרונות" כך לדברי סניור שמוסיף, כי "רובו הגדול של הקהל המדובר הינו קהל מהמעמד הסוציו-אקונומי בינוני פלוס, אליו מפרסמים רבים מנסים להגיע. אני יכול לרמוז שזוהי רק יריית הפתיחה בעולמות אלה ובשנת 2017 נביא בשורות נוספות בתחום המדיה בספורט בישראל", כך לדברי סניור שינהל את הפעילות מטעם לוקיישן".
יהונתן סניור. "קהל סוציו-אקונומי בינוני פלוס"
- 4.שני חדד 24/11/2016 00:06הגב לתגובה זולא רק שיצא לי לעבוד עם הבנאדם התותח הזה..אתם עוד תשמעו רבות על הברנש. מקצוען אמיתי, ישר ואמביציוזי מאין כמותו. ישר כח ותמשיך לעשות תהפוכות בעולם הפרסום!
- 3.אוללה 22/11/2016 21:03הגב לתגובה זושמע סניור אתה מפחיד.... בזכותך המציאו את האד בלוק
- 2.מורן 22/11/2016 15:06הגב לתגובה זונשמה גדולה! כל הכבוד!
- 1.אטרך 22/11/2016 14:36הגב לתגובה זומי הבחור היפה הזה? אני רוצה לאכול אותו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
