רק רשת: 'לוקיישן' תשווק את המדיה בהיכלי מנורה ושלמה
חברת ה-Indoor media לוקיישן תחל לשווק מדיה בשניים מאולמות הכדורסל (ואירועים נוספים) הפעילים בישראל: היכל מנורה מבטחים, ביתה של מכבי תל אביב בכדורסל והיכל שלמה, אולמה הביתי של היריבה העירונית הפועל תל אביב.
החברה, בהנהלת המנכ"ל איתי פז תחל לשווק חבילות פרסום עבור קבוצת היכלי הספורט על בסיס פלטפורמה חדשה שתוקם בהם. חבילות המדיה יכללו את הכניסות, המבואות ושירותי ההיכל. את הפעילות ינהל יהונתן סניור שמונה לסמנכ"ל המכירות לאחר 4 שנים בחברה.
לדברי פז: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה אנו מברכים על שת"פ מרתק עם חברת היכלי הספורט, אשר מלבד שימוש המתקנים כעוגן לקבוצות העירוניות של ת"א, מכבי במנורה מבטחים והפועל בהיכל שלמה, משמשים כבית לעשרות מופעים וכנסים ומרכזים תנועה של מליוני צופים בכל שנה ומהווים קרקע פורה למפגש עם מגוון קהלים".
"אנחנו רואים בהיכלי הספורט חלוצה ראשונה לעולם מרתק של מדיה בה אנו עוסקים בשנים האחרונות" כך לדברי סניור שמוסיף, כי "רובו הגדול של הקהל המדובר הינו קהל מהמעמד הסוציו-אקונומי בינוני פלוס, אליו מפרסמים רבים מנסים להגיע. אני יכול לרמוז שזוהי רק יריית הפתיחה בעולמות אלה ובשנת 2017 נביא בשורות נוספות בתחום המדיה בספורט בישראל", כך לדברי סניור שינהל את הפעילות מטעם לוקיישן".
יהונתן סניור. "קהל סוציו-אקונומי בינוני פלוס"
- 4.שני חדד 24/11/2016 00:06הגב לתגובה זולא רק שיצא לי לעבוד עם הבנאדם התותח הזה..אתם עוד תשמעו רבות על הברנש. מקצוען אמיתי, ישר ואמביציוזי מאין כמותו. ישר כח ותמשיך לעשות תהפוכות בעולם הפרסום!
- 3.אוללה 22/11/2016 21:03הגב לתגובה זושמע סניור אתה מפחיד.... בזכותך המציאו את האד בלוק
- 2.מורן 22/11/2016 15:06הגב לתגובה זונשמה גדולה! כל הכבוד!
- 1.אטרך 22/11/2016 14:36הגב לתגובה זומי הבחור היפה הזה? אני רוצה לאכול אותו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
