עמית סטולר
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
פרסום ראשון

רכש חדש במשרד ברוקנר-יער-לוי: עמית סטולר הצטרף ומונה לסמנכ"ל קריאייטיב

סטולר פרש מ'יהושע' לפני כשנה ומאז פעל כפרילאנס במספר משרדי פרסום. בבחירות האחרונות היה חלק מצוות הפרסום של המחנה הציוני לצד יורם לוי
משה בנימין | (23)

עמית סטולר (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) משרד הפרסום ברוקנר יער לוי בבעלותם של טל ברוקנר, עפר יער ויורם לוי מגייס לשורותיו את עמית סטולר, לשעבר ביהושע TBWA. סטולר ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לאחר מגעים שהתקיימו בינו לבין המשרד בשבועות האחרונים, ויחל את הקדנציה בבצלאל יפה 10 מיד לאחר החגים.

כאמור סטולר (39) היה בתפקידו האחרון סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA ממנו פרש לפני כשנה. הוא שימש בתפקיד זה למשך כשנה ובסך הכל חתם 7 שנים ביהושע TBWA. בתור קופירייטר בטרם מונה לתפקיד הסמנכ"ל היה סטולר חתום על הקמפיינים של מקדונלד'ס (סדרת העשרה שקלים, רביבו וברקו, מקפלאפל) מולר, אסותא (עם סוזי מילר ונתן נתנזון), ווינר, מגדל ועוד. לפני שהגיע ליהושע עבד סטולר כפרילאנס במשך שנה וחצי. בתקופה זו אף הספיק לכתוב למבזקים של ארץ נהדרת. תחנה נוספת שלו היתה במשרד הפרסום gps, אז מבית אדלר חומסקי. במסגרת תפקידו שם עמד מאחורי קמפיין "תמיד כן" של שלמה סיקסט. עם פרישתו מיהושע TBWA, סטולר חזר למשבצת הפרילאנס ועבד במהלך השנה החולפת מטעם מספר משרדים כגון ליאו ברנט, ה-Hooligans ועוד. עוד בטרם הצטרף רשמית לברוקנר יער לוי, סטולר גויס לטובת קמפיין הפרסום של המחנה הציוני שבראשו עמד יורם לוי, מבעלי המשרד. משרד הפרסום ברוקנר יער לוי רשם שורה של הישגים בשנה החולפת, ביניהם: הזכייה בתקציב הפרסום של מגדל שטופל בעבר ביהושע TBWA - תקציב אותו מכיר סטולר מעבודתו במשרד וסיבה נוספת עבור ברוקנר יער לוי להנחית אותו בתפקיד. בנוסף זכה המשרד לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן במסגרת הרה ארגון של קבוצת לובינסקי. המשרד מטפל גם במותג הרכב פג'ו, אף הוא מקבוצת לובינסקי ולמעשה קיבל לידיו נתח נוסף שהיה עד לאחרונה בפוקס גורן גלעדי. בסידור מחדש של התקציבים, המשרד השני שנמצא במערך הפרסום של קבוצת לובינסקי - זרמון DDB, קיבל לידיו את מותג הרכב MG, מותג היוקרה של סיטרואן - DS, וחברת הבת של לובינסקי - פריים ליס שתקציבה טופל בברוקנר יער לוי.  סטולר מצטרף לנבחרת החדשה שנבנית בברוקנר יער לוי מאז הצטרפותו של יורם לוי כשותף. גיוסים נוספים כוללים את דן קשאני שהצטרף למשרד ומונה לסמנכ"ל דיגיטל לאחר 5 שנים ב-y&r וכן את דרור טנקוס, לשעבר סמנכ"ל לקוחות בגיתם BBDO שמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל.   

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    איש מקסים ומוכשר בטירוף! בהצלחה רבה! (ל"ת)
    דלית 19/08/2015 23:43
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    שירי 15/04/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    דווקא ציפיתי במהלך אינטליגנטי מסוג זה להוות פריצת דרך בתחום. חבל שלבעלי התפקידים אין את האומץ הנחוץ להרים את הכפפה, להיות ראשונים מסוגם בשוק ולקחת את הסיכון. יכולות כמו אלה חייבות להיות מנותבות לבחירה חכמה של צעדים טקטיים שקולים ומחושבים שיובילו להצלחה. והאמת, קצת התאכזבתי.
  • מה קרה לך? זה win win קלאסי! (ל"ת)
    סטולי הוודקה 16/04/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    נדב מנסדורף 30/03/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    איש מקסים ומוכשר. בהצלחה.
  • 18.
    אחרי ההצלחה במחנה הציוני... (ל"ת)
    רועי 30/03/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    דליה 30/03/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    הבוסים בדרך כלל אוהבים אותו, עובד נאמן ומשקיען
  • 16.
    מטין 30/03/2015 07:12
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה סטולר!
  • 15.
    כריש אמיתי ומקסים. בהצלחה! (ל"ת)
    ירון 30/03/2015 01:25
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    בר סטול 29/03/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 13.
    ברוך שובך (ל"ת)
    דדן 29/03/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אמיר 29/03/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    מאחל לו רק טוב
  • 11.
    חנון חמוד שעובד קשה, זה מתאים לברוקנר? (ל"ת)
    יוסף 29/03/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בהצלחה! (ל"ת)
    אביב 29/03/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אייל 29/03/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הטובים והמוכשרים האחרונים שנשארו בענף.
  • 8.
    לאור ההצלחה הגדולה של קמפיין בוז'י... (ל"ת)
    גדליה 29/03/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עידו 29/03/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    מתחיל להתרכז שם הרבה דם טוב
  • 6.
    קורן 29/03/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב אהוב יקר.
  • קורןןןן אני אוהבתתתת אותךךךך (ל"ת)
    לאקר 29/03/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בן אדם 29/03/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    עמית סטולר הוא בן אדם שהוא בן אדם שהוא מוכשר בטירוף . בהצלחה ובאושר בן אדם
  • 4.
    רפאל 29/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    תהיה חזק. לא פשוט לעבוד עם החבר'ה האלה וכשאני אומר לא פשוט אני מתכוון שזה סוג של גיהנום אינסופי.
  • 3.
    פליוקה 29/03/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה
  • 2.
    ציפי 29/03/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    אז עכשיו זה ברור. הצלחה גוררת הצלחה
  • 1.
    מסכן (ל"ת)
    29/03/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.