ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ

תקציב ראשון אחרי המהלך הבינלאומי: M&C Saatchi תטפל ב-bcms העולמית

משרד הפרסום בבעלותם של אלון הוכדורף, ענת בן נתן, צור גולן ורשת M&C Saatchi יטפל בתקציב bcms ישראל שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין |

שלושה שבועות לאחר השקתו הרשמית בישראל משרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב מקבל לידיו את תקציב הפרסום הראשון תחת השם החדש שעל הדלת. התקציב שיירשם בדפי ההיסטוריה של המשרד בגרסתו החדשה הוא זה של חברת bcms העולמית - עבור הסניף שלה בישראל. 

bcms היא אחת החברות המובילות בעולם למכירת חברות. מאז הקמתה בשנת 1989, הובילה החברה מעל 1,000 עסקאות מכירה של חברות פרטיות וציבוריות. החברה מעסיקה מעל 270 עובדים ב-24 מוקדים באירופה, אמריקה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה.

החברה פתחה בחודש האחרון את הסניף הישראלי שלה ובחרה כאמור במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב לטיפול בתקציב הפרסום השנתי שלה שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל וינותב ברובו למדיה עסקית וכלכלית בפרינט, בדיגיטל ולעריכת סמינרים מקצועיים.

צור גולן שותף ומנהל קריאטיב ב-M&C Saatchi תל אביב: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו עוד לקוח בינלאומי מוביל בתחומו. הבעלות הבינלאומית והניסיון שלנו השותפים בטיפול במותגים בינלאומיים מהווה בסיס להצלחה משותפת".

הילית בן צבי קורן ודורון אפרתי

הילית בן צבי קורן, מנכ"לית משותפת ב-bcms  ישראל אמרה כי "מטרתנו היא לייצר לחברות ישראליות ממגוון רחב של ענפים עסקאות עם רוכשים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים שיתרמו לשגשוג וצמיחה של החברות הישראליות". דורון אפרתי, מנכ"ל משותף ב- bcms ישראל הוסיף כי "בכל העולם מצליחה bcms לייצר סינרגיות בין חברות ממגוון רחב של ענפים. המודל של bcms הוא בשורה אדירה לאלפי בעלי חברות בישראל המחפשות נגישות לשווקים הגלובלים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים".