ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ

תקציב ראשון אחרי המהלך הבינלאומי: M&C Saatchi תטפל ב-bcms העולמית

משרד הפרסום בבעלותם של אלון הוכדורף, ענת בן נתן, צור גולן ורשת M&C Saatchi יטפל בתקציב bcms ישראל שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין |

שלושה שבועות לאחר השקתו הרשמית בישראל משרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב מקבל לידיו את תקציב הפרסום הראשון תחת השם החדש שעל הדלת. התקציב שיירשם בדפי ההיסטוריה של המשרד בגרסתו החדשה הוא זה של חברת bcms העולמית - עבור הסניף שלה בישראל.  bcms היא אחת החברות המובילות בעולם למכירת חברות. מאז הקמתה בשנת 1989, הובילה החברה מעל 1,000 עסקאות מכירה של חברות פרטיות וציבוריות. החברה מעסיקה מעל 270 עובדים ב-24 מוקדים באירופה, אמריקה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה. החברה פתחה בחודש האחרון את הסניף הישראלי שלה ובחרה כאמור במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב לטיפול בתקציב הפרסום השנתי שלה שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל וינותב ברובו למדיה עסקית וכלכלית בפרינט, בדיגיטל ולעריכת סמינרים מקצועיים. צור גולן שותף ומנהל קריאטיב ב-M&C Saatchi תל אביב: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו עוד לקוח בינלאומי מוביל בתחומו. הבעלות הבינלאומית והניסיון שלנו השותפים בטיפול במותגים בינלאומיים מהווה בסיס להצלחה משותפת". הילית בן צבי קורן ודורון אפרתי הילית בן צבי קורן, מנכ"לית משותפת ב-bcms  ישראל אמרה כי "מטרתנו היא לייצר לחברות ישראליות ממגוון רחב של ענפים עסקאות עם רוכשים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים שיתרמו לשגשוג וצמיחה של החברות הישראליות". דורון אפרתי, מנכ"ל משותף ב- bcms ישראל הוסיף כי "בכל העולם מצליחה bcms לייצר סינרגיות בין חברות ממגוון רחב של ענפים. המודל של bcms הוא בשורה אדירה לאלפי בעלי חברות בישראל המחפשות נגישות לשווקים הגלובלים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים". 
 

עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.