
תקציב ראשון אחרי המהלך הבינלאומי: M&C Saatchi תטפל ב-bcms העולמית
bcms היא אחת החברות המובילות בעולם למכירת חברות. מאז הקמתה בשנת 1989, הובילה החברה מעל 1,000 עסקאות מכירה של חברות פרטיות וציבוריות. החברה מעסיקה מעל 270 עובדים ב-24 מוקדים באירופה, אמריקה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה.
החברה פתחה בחודש האחרון את הסניף הישראלי שלה ובחרה כאמור במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב לטיפול בתקציב הפרסום השנתי שלה שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל וינותב ברובו למדיה עסקית וכלכלית בפרינט, בדיגיטל ולעריכת סמינרים מקצועיים.
צור גולן שותף ומנהל קריאטיב ב-M&C Saatchi תל אביב: "אנחנו גאים לצרף לשורותינו עוד לקוח בינלאומי מוביל בתחומו. הבעלות הבינלאומית והניסיון שלנו השותפים בטיפול במותגים בינלאומיים מהווה בסיס להצלחה משותפת".
הילית בן צבי קורן, מנכ"לית משותפת ב-bcms ישראל אמרה כי "מטרתנו היא לייצר לחברות ישראליות ממגוון רחב של ענפים עסקאות עם רוכשים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים שיתרמו לשגשוג וצמיחה של החברות הישראליות". דורון אפרתי, מנכ"ל משותף ב- bcms ישראל הוסיף כי "בכל העולם מצליחה bcms לייצר סינרגיות בין חברות ממגוון רחב של ענפים. המודל של bcms הוא בשורה אדירה לאלפי בעלי חברות בישראל המחפשות נגישות לשווקים הגלובלים ושותפים אסטרטגיים בינלאומיים".