פרסום ראשון

חלק הדיגיטל בתקציב סימילאק עומד למכרז: במגעים עם 5 משרדי פרסום

תקציב האופליין של המותג מבית אבוט מטופל כיום בראובני פרידן כשהדיגיטל מטופל ב-Q דיגיטל. לפי הערכות תקציב הדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (3)

מותג מזון התינוקות סימילאק מבית אבוט מנהל בימים אלו הליך של בדיקת ספקים, או במילים פחות מכובסות, מכרז על חלק הדיגיטל של תקציב הפרסום - כך נודע לאייס.

לפני יותר משנתיים ובתום מכרז שבו התמודדו גם באומן בר ריבנאי ו שלמור אבנוןן עמיחי y&r ישראל זכה משרד הפרסום ראובני פרידן בתקציב של סימילאק. עם זאת חלק הדיגיטל של התקציב מוחזק בימים אלו במשרד הפרסום Q דיגיטל של דני צ'חנובר .

לאייס נודע כי סימילאק מנהלת בימים אלו פגישות עם לפחות 5 משרדים, כחלק מתהליך דו שלבי שכולל היכרות עם המשרדים ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד. מטבע הדברים, המשרדים שנמצאים בתמונה הם ראובני פרידן שינסה להעביר אליו גם את חלק הדיגיטל בנוסף לאופליין שכבר מטופל אצלו ו-Q דיגיטל שינסה להשאיר את הפעילות אצלו.

בסביבת סימיליאק מסבירים כי לא מדובר בהליך מכרזי פורמלי אלא בבדיקת ספקים שייתכן ותוביל להחלפת ספק הדיגיטל ובאותה מידה ייתכן כי ההחלטה הסופית תשאיר את המצב על כנו, ללא שינוי. לפי הערכות בשוק, חלק הדיגיטל של סימילאק עומד על כ-2 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לקוחה של Q 24/12/2014 23:30
    הגב לתגובה זו
    עושים עבודה מעולה . יצירתיים, שירותיים , נעימים - מעל הכל בני אדם. חריגים לטובה בענף הפרסום
  • 1.
    משה בנימין אתה מוחק? 21/12/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    עיתונאות עלק... נתראה במזבלה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.