המקבץ בעיתות מלחמה: אתר אופנה בריטי, המאגר הביומטרי ומדריך אינטרנט
*** הרשות לניהול המאגר הביומטרי במשרד הפנים בחרה בחברת קרמר דוידוביץ' GCS במכרז לייעוץ תקשורתי, דוברות ואסטרטגיה. הרשות כפופה לשר הפנים. בראשה עומד גון קמני, ותפקידה - הקמה, אבטחה וניהול של בסיס הנתונים הביומטריים של במסגרת פרויקט התעוד הלאומי הביומטרי החדש.
קרמר דוידוביץ' GCS עוסקת בפיתוח ויישום אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור וניהול דוברות לתחומים מגוונים. בראש החברה עומדים השותפים יפתח קרמר ואלי דוידוביץ'. החברה שהוקמה בשנת 1999 מלווה בין היתר את ערוץ 10, כיל, בזן, מכבי שירותי בריאות, הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, ארגון ג'וינט ישראל, פורום החברות הסלולריות, אנגלו-סכסון פרויקטים, האקדמית תל אביב-יפו, עיריית תל אביב-יפו (מנהלת עיר עולם ותיירות) ועוד.
*** גלאי תקשורת החל לטפל בחברת המקצוענים שהוקמה בשנת 2003 ונמצאת בבעלות משותפת של ידיעות אינטרנט (ynet) וחברת מדריך המקצוענים. החברה מחברת בין צרכנים המחפשים בעלי מקצוע לבית, לבין בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים ועושים זאת במספר ערוצים: באינטרנט, במובייל ובהפצת מדריכים מודפסים.
*** משרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה, קיבל את 5 תקציבים חדשים: בתחום הצרכנות והבריאות את המותג הבינ"ל לתחליפי חלב Mead Johnson, עוד בתחום הצרכנות את היבואניתBIO BABY ופנגו - בקטגוריה האקולוגית-בריאותית שהולכת וצוברת תאוצה בשוק החיתולים; קבוצת אלרון המייבאת מוצרי התפתחות וצעצועי פרמיום לתינוקות וילדים; המותג pufiez המייצר ספות פוף לילדים; והמותג JUST ADD A KID שמציע בגדים מחויכים למשחק והנאה לתינוקות וילדים.
לדברי רותם שדה, "אני שמחה וגאה על בחירתם של הלקוחות הנפלאים בנו, להוביל אותם בתחום התקשורת והיח"צ. זוהי תקופה מעניינת, מאתגרת ומלאת יצירתיות בהרבה תחומים, ואנו ממשיכים כל העת לגדול ולצמוח".
*** מאיה זאנה יחסי ציבור קיבלה את תקציב יחסי הציבור של אתר הקניות הבריטי ברשת ASOS. המשרד יוביל את פעילות החברה וייצג אותה בישראל. מיזם ASOS הוקם בשנת 2000 על ידי ניק רוברטסון, וכיום נמכרים באתר יותר מ-75 אלף מוצרים ממותגים ומותגי חנות, הנשלחים ממרכז ההפצה הבריטי ל-234 מדינות, בהן ישראל. אתר ASOS מושך כ-71 מיליון כניסות מדי חודש, כאשר יש גם אפליקציה חכמה לרכישה ישירות מהנייד.
ASOS מצטרף ללקוחות נוספים בהם המשרד מטפל: מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's מבית L'oreal, מותג משקפי השמש והשעונים הברזילאי Chilli Beans, מותג התיקים הבלגי Kipling מקבוצת פישמן, מעצבות ישראליות ביניהן: לי גרבנאו, המותג Sample, שני צימרמן ועוד.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
*** משרד זאביק דרור יטפל בתקציב יחסי הציבור של רשת משקאות הבריאות RE:BAR. התקציב הזה יצטרף למחלקת הגסטרונומיה במשרד, בו מטופלים יקב קסטל, מסעדת אריא, קבוצת קפה קפה, לחם ארז, דונקי,לחם בשר, לבורטוריו דה פסטה, רובן וקונדיטוריית שמו.
*** תקציבי ועידת FOREX וכנס GEEKCON יטופלו על ידי משרד דוניצה תקשורת בראשותו של נחום דוניצה. בוועידת Forex Innovators 2014 - ועידת B2B בינ"ל, ישתתפו ברוקרים מתחומי ה-Forex המקוון, האופציות הבינאריות והמסחר ב-CFD, ספקי פלטפורמות וסטארט-אפים, ספקי תשלומים, סוחרים ארגוניים, משקיעים ושחקנים מרכזיים אחרים בזירת ה-Forex הבינ"ל.
אירוע GEEKCON 2014, אולטרה מרתון של 52 שעות רצופות במסגרתו יבנו בזמן אמת פרויקטים יצירתיים בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע. השנה יורחבו 2 מסלולי פרויקט חדשים: הדפסה תלת מימדית ו"האקינג של כל דבר".
*** משרד B.P.R תקשורת ויחסי ציבור ינהל את תקציב יחסי הציבור של משרד מילוסלבסקי אדריכלים. דלית בורשטין, הבעלים והמנכ"ל של משרד היח"צ, שתטפל בתקציב החדש, מציינת כי באחריות המשרד לנהל את כל פעילות יחסי הציבור והמיתוג של המשרד על כל פועלו.
משרדה של בורשטין עוסק ביחסי ציבור, מיתוג ומיצוב תקשורתי, אסטרטגיה תקשורתית ודוברות. המשרד מתעסק במספר תחומים ביניהם: נדל"ן ותשתיות, אדריכלות ועיצוב, כלכלה וצרכנות, שוק ההון, חינוך, תיירות, איכות הסביבה, רפואה ועוד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
