יח"צ תקציבים זזים ב-PR המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ בעיתות מלחמה: אתר אופנה בריטי, המאגר הביומטרי ומדריך אינטרנט

קבלו את התקציבים החדשים של משרדי קרמר דוידוביץ' GCS, גלאי תקשורת, goodnews, מאיה זאנה יחסי ציבור, זאביק דרור, B.P.R תקשורת ויח"צ
כתבי אייס |
נושאים בכתבה יחצ

*** הרשות לניהול המאגר הביומטרי במשרד הפנים בחרה בחברת קרמר דוידוביץ' GCS במכרז לייעוץ תקשורתי, דוברות ואסטרטגיה. הרשות כפופה לשר הפנים. בראשה עומד גון קמני, ותפקידה - הקמה, אבטחה וניהול של בסיס הנתונים הביומטריים של במסגרת פרויקט התעוד הלאומי הביומטרי החדש.

קרמר דוידוביץ' GCS עוסקת בפיתוח ויישום אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור וניהול דוברות לתחומים מגוונים. בראש החברה עומדים השותפים יפתח קרמר ואלי דוידוביץ'. החברה שהוקמה בשנת 1999 מלווה בין היתר את ערוץ 10, כיל, בזן, מכבי שירותי בריאות, הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, ארגון ג'וינט ישראל, פורום החברות הסלולריות, אנגלו-סכסון פרויקטים, האקדמית תל אביב-יפו, עיריית תל אביב-יפו (מנהלת עיר עולם ותיירות) ועוד.

*** גלאי תקשורת החל לטפל בחברת המקצוענים שהוקמה בשנת 2003 ונמצאת בבעלות משותפת של ידיעות אינטרנט (ynet) וחברת מדריך המקצוענים. החברה מחברת בין צרכנים המחפשים בעלי מקצוע לבית, לבין בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים ועושים זאת במספר ערוצים: באינטרנט, במובייל ובהפצת מדריכים מודפסים.

*** משרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה, קיבל את 5 תקציבים חדשים: בתחום הצרכנות והבריאות את המותג הבינ"ל לתחליפי חלב Mead Johnson, עוד בתחום הצרכנות את היבואניתBIO BABY ופנגו - בקטגוריה האקולוגית-בריאותית שהולכת וצוברת תאוצה בשוק החיתולים; קבוצת אלרון המייבאת מוצרי התפתחות וצעצועי פרמיום לתינוקות וילדים; המותג pufiez המייצר ספות פוף לילדים; והמותג JUST ADD A KID שמציע בגדים מחויכים למשחק והנאה לתינוקות וילדים.

לדברי רותם שדה, "אני שמחה וגאה על בחירתם של הלקוחות הנפלאים בנו, להוביל אותם בתחום התקשורת והיח"צ. זוהי תקופה מעניינת, מאתגרת ומלאת יצירתיות בהרבה תחומים, ואנו ממשיכים כל העת לגדול ולצמוח".

*** מאיה זאנה יחסי ציבור קיבלה את תקציב יחסי הציבור של אתר הקניות הבריטי ברשת ASOS. המשרד יוביל את פעילות החברה וייצג אותה בישראל. מיזם ASOS הוקם בשנת 2000 על ידי ניק רוברטסון, וכיום נמכרים באתר יותר מ-75 אלף מוצרים ממותגים ומותגי חנות, הנשלחים ממרכז ההפצה הבריטי ל-234 מדינות, בהן ישראל. אתר ASOS מושך כ-71 מיליון כניסות מדי חודש, כאשר יש גם אפליקציה חכמה לרכישה ישירות מהנייד.

ASOS מצטרף ללקוחות נוספים בהם המשרד מטפל: מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's מבית L'oreal, מותג משקפי השמש והשעונים הברזילאי Chilli Beans, מותג התיקים הבלגי Kipling מקבוצת פישמן, מעצבות ישראליות ביניהן: לי גרבנאו, המותג Sample, שני צימרמן ועוד.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

*** משרד זאביק דרור יטפל בתקציב יחסי הציבור של רשת משקאות הבריאות RE:BAR. התקציב הזה יצטרף למחלקת הגסטרונומיה במשרד, בו מטופלים יקב קסטל, מסעדת אריא, קבוצת קפה קפה, לחם ארז, דונקי,לחם בשר, לבורטוריו דה פסטה, רובן וקונדיטוריית שמו.

*** תקציבי ועידת FOREX וכנס GEEKCON יטופלו על ידי משרד דוניצה תקשורת בראשותו של נחום דוניצה. בוועידת Forex Innovators 2014 - ועידת B2B בינ"ל, ישתתפו ברוקרים מתחומי ה-Forex המקוון, האופציות הבינאריות והמסחר ב-CFD, ספקי פלטפורמות וסטארט-אפים, ספקי תשלומים, סוחרים ארגוניים, משקיעים ושחקנים מרכזיים אחרים בזירת ה-Forex הבינ"ל.

אירוע GEEKCON 2014, אולטרה מרתון של 52 שעות רצופות במסגרתו יבנו בזמן אמת פרויקטים יצירתיים בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע. השנה יורחבו 2 מסלולי פרויקט חדשים: הדפסה תלת מימדית ו"האקינג של כל דבר".

*** משרד B.P.R תקשורת ויחסי ציבור ינהל את תקציב יחסי הציבור של משרד מילוסלבסקי אדריכלים. דלית בורשטין, הבעלים והמנכ"ל של משרד היח"צ, שתטפל בתקציב החדש, מציינת כי באחריות המשרד לנהל את כל פעילות יחסי הציבור והמיתוג של המשרד על כל פועלו.

משרדה של בורשטין עוסק ביחסי ציבור, מיתוג ומיצוב תקשורתי, אסטרטגיה תקשורתית ודוברות. המשרד מתעסק במספר תחומים ביניהם: נדל"ן ותשתיות, אדריכלות ועיצוב, כלכלה וצרכנות, שוק ההון, חינוך, תיירות, איכות הסביבה, רפואה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יונית לוי
צילום: אלי דסה עבור חדשות 12

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות

מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש. 



מהדורות חדשות נוספות 

המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים. 

במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים. 

בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים. 

במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד. 

יונית לוי
צילום: אלי דסה עבור חדשות 12

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות

מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש. 



מהדורות חדשות נוספות 

המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים. 

במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים. 

בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים. 

במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד.