
Elevator Pitch: כ-20 משרדי פרסום נרשמו להתמודדות בתחרות הקריאייטיב
תחרות הקריאייטיב על מסכי מעליות של חברת
פאנל השופטים של התחרות יורכב מספי בר - מנכ"ל לקסוס, טל קדם - מ.מנכ"ל פסגות, יורם לוי סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי (לשעבר), איתי גלאון - סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון, ערן ברקן - מנהל קריאייטיב ברוקנר נטע ומערכת אתר אייס.
מחברת ADTV נמסר כי "על פי שאלות שנשאלנו ע"י אנשי קריאייטיב שמתכוונים להשתתף בתחרות, אנחנו צפוים לראות סרטונים המבוססים על רעיונות מבריקים שמנצלים את המדיום החדשני ומעבירים את המסר בצורה חוויתית וממוקדת".
יוזכר כי התחרות מחייבת רישום מקדים באתר החברה כדי לקחת בה חלק. כל הסרטונים המוגשים, ללא תלות בדירוגם הסופי, יזכו לחבילת פרסום בשווי 15 אלף שקלים כאשר יוצגו על מסכי החברה במגדלים בהם פועל ADTV: מגדל אלקטרה, מגדל משה אביב, מגדל טויוטה A, מגדל טויוטה B, מגדל ב.ס.ר 1, מגדל ב.ס.ר 2, מגדל אמות השקעות, מגדל הפניקס (הוורד), ומגדל אבגד. כמו כן, גם במגדלי מגורי היוקרה כגון מגדל W ומגדל מנהטן. הפרסים לזוכים במקומות הראשונים: המשרד הזוכה ב-Golden Pitch יזכה בשלוש חבילות נופש בחו"ל הכוללות חוויה לפי בחירה: כניסה למשחק של ברצלונה בקמפ-נואו או כרטיס להופעה של אמן בינלאומי. זאת בנוסף לחבילת פרסום לתקופה של חודש עבור הלקוח, בשווי 60 אלף שקלים.
למשרד הזוכה ב-Silver Pitch יוענקו שלוש חבילות נופש זוגי במלון הרדוס באילת/בים-המלח, ולמשרד הזוכה ב-Bronze Pitch יוענקו שלושה שוברים זוגיים למסעדה יוקרתית. סה"כ שווי הפרסים בתחרות כ-100 אלף שקלים.
- 4.חברים,שחררו יש לי סרטון מנצח, בדרך לקאמפ נאו (ל"ת)יורם 06/03/2013 10:28הגב לתגובה זו
- 3.המשחק מכור. דובדבן לוקחים (ל"ת)אלי 05/03/2013 15:06הגב לתגובה זו
- 2.צ 05/03/2013 14:53הגב לתגובה זואיך בדיוק ישפט שני שופטים ממשרדים שגם מתחרים?
- 1.מסכנים הצוותים שיעבדו על זה אחרי שעות העבודה (ל"ת)05/03/2013 14:14הגב לתגובה זו