Elevator Pitch: כ-20 משרדי פרסום נרשמו להתמודדות בתחרות הקריאייטיב
תחרות הקריאייטיב על מסכי מעליות של חברת
פאנל השופטים של התחרות יורכב מספי בר - מנכ"ל לקסוס, טל קדם - מ.מנכ"ל פסגות, יורם לוי סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי (לשעבר), איתי גלאון - סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון, ערן ברקן - מנהל קריאייטיב ברוקנר נטע ומערכת אתר אייס.
מחברת ADTV נמסר כי "על פי שאלות שנשאלנו ע"י אנשי קריאייטיב שמתכוונים להשתתף בתחרות, אנחנו צפוים לראות סרטונים המבוססים על רעיונות מבריקים שמנצלים את המדיום החדשני ומעבירים את המסר בצורה חוויתית וממוקדת".
יוזכר כי התחרות מחייבת רישום מקדים באתר החברה כדי לקחת בה חלק. כל הסרטונים המוגשים, ללא תלות בדירוגם הסופי, יזכו לחבילת פרסום בשווי 15 אלף שקלים כאשר יוצגו על מסכי החברה במגדלים בהם פועל ADTV: מגדל אלקטרה, מגדל משה אביב, מגדל טויוטה A, מגדל טויוטה B, מגדל ב.ס.ר 1, מגדל ב.ס.ר 2, מגדל אמות השקעות, מגדל הפניקס (הוורד), ומגדל אבגד. כמו כן, גם במגדלי מגורי היוקרה כגון מגדל W ומגדל מנהטן.
הפרסים לזוכים במקומות הראשונים: המשרד הזוכה ב-Golden Pitch יזכה בשלוש חבילות נופש בחו"ל הכוללות חוויה לפי בחירה: כניסה למשחק של ברצלונה בקמפ-נואו או כרטיס להופעה של אמן בינלאומי. זאת בנוסף לחבילת פרסום לתקופה של חודש עבור הלקוח, בשווי 60 אלף שקלים.
למשרד הזוכה ב-Silver Pitch יוענקו שלוש חבילות נופש זוגי במלון הרדוס באילת/בים-המלח, ולמשרד הזוכה ב-Bronze Pitch יוענקו שלושה שוברים זוגיים למסעדה יוקרתית. סה"כ שווי הפרסים בתחרות כ-100 אלף שקלים.
- 4.חברים,שחררו יש לי סרטון מנצח, בדרך לקאמפ נאו (ל"ת)יורם 06/03/2013 10:28הגב לתגובה זו
- 3.המשחק מכור. דובדבן לוקחים (ל"ת)אלי 05/03/2013 15:06הגב לתגובה זו
- 2.צ 05/03/2013 14:53הגב לתגובה זואיך בדיוק ישפט שני שופטים ממשרדים שגם מתחרים?
- 1.מסכנים הצוותים שיעבדו על זה אחרי שעות העבודה (ל"ת)05/03/2013 14:14הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
