H
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

המכרז על תקציב הפרסום של H&O: אדלר, ענבר מרחב ניסן ופוגל בגמר

לפני כשבוע קיבלו המשרדים הודעה מרשת האופנה למשפחה על מעבר לשלב הבא והסופי. עוד התמודדו במכרז המשרדים Y&R ישראל, זרמון DDB ודחף
משה בנימין | (2)

המכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה למשפחה H&O, עובר לשלב הבא. משרדי הפרסום אדלר חומסקי, פוגל אוגליבי וענבר מרחב ניסן גברו על Y&R ישראל, זרמון DDB ודחף ויתמודדו ביניהם בשלב הגמר - כך נודע לאייס.

השנתיים האחרונות היו מושקעות מאוד מבחינת ההוצאה לפרסום ב-H&O. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 עמד תקציב הפרסום על 7.4 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-11 מיליון שקלים. ב-2012 התקציב אף גדל בשונה מהמגמה בשוק ועמד על כ-9.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים.

בשנתיים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס ישראל (לשעבר גלר נסיס). במשרד הוחלט עוד בשלב מוקדם שלא להתמודד במכרז. לפני כן טופל התקציב כ-10 שנים על ידי באומן בר ריבנאי עוד בתקופה בה משה גאון החזיק במניות משרד הפרסום ובמקביל שימש כאחד מבעלי רשת האופנה. עם מכירת אחזקותיו ב-H&O יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום, בו זכה פובליסיס. הקמת קבוצת פובליסיס ישראל שהפכה את באומן בר ריבנאי ופובליסיס לחלק מאותה קבוצה (בראשות יורם באומן) מוזכרת כאחת הסיבות ליציאה למכרז חדש.

יוזכר גם, כי לפני 12 שנים, עוד בטרם החל העשור של H&O ובאומן בר ריבנאי, טופל התקציב בידי פוגל אוגילבי. לטובת המשרד שהעפיל לשלב הגמר לא עומדת ההיסטוריה המשותפת עם H&O אלא דווקא היסטוריה משותפת, שוות ערך עם אמיר משה שמונה לתפקיד מנכ"ל H&O, ובעברו שימש כמשנה מנכ"ל במשביר לצרכן, בתקופה בה תקציב הפרסום שלה טופל על ידי פוגל אוגילבי. משה מחליף את המנכ"ל ניצן הדס ששימש בתפקידו ב-12 השנים האחרונות.

מפוגל אוגילבי, אדלר חומסקי וענבר מרחב ניסן לא נמסרה תגובה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זה כבר ידוע מי ינצח במכרז. עכשיו סתם משחקים (ל"ת)
    ג. מכרזים 27/02/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
  • נו? מי ינצח? (ל"ת)
    אנחנו סקרנים... 27/02/2013 16:08
    הגב לתגובה זו