
המכרז על תקציב הפרסום של H&O: אדלר, ענבר מרחב ניסן ופוגל בגמר
המכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה למשפחה H&O, עובר לשלב הבא. משרדי הפרסום אדלר חומסקי, פוגל אוגליבי וענבר מרחב ניסן גברו על Y&R ישראל, זרמון DDB ודחף ויתמודדו ביניהם בשלב הגמר - כך נודע לאייס. השנתיים האחרונות היו מושקעות מאוד מבחינת ההוצאה לפרסום ב-H&O. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 עמד תקציב הפרסום על 7.4 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-11 מיליון שקלים. ב-2012 התקציב אף גדל בשונה מהמגמה בשוק ועמד על כ-9.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים. בשנתיים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס ישראל (לשעבר גלר נסיס). במשרד הוחלט עוד בשלב מוקדם שלא להתמודד במכרז. לפני כן טופל התקציב כ-10 שנים על ידי באומן בר ריבנאי עוד בתקופה בה משה גאון החזיק במניות משרד הפרסום ובמקביל שימש כאחד מבעלי רשת האופנה. עם מכירת אחזקותיו ב-H&O יצאה הרשת למכרז על תקציב הפרסום, בו זכה פובליסיס. הקמת קבוצת פובליסיס ישראל שהפכה את באומן בר ריבנאי ופובליסיס לחלק מאותה קבוצה (בראשות יורם באומן) מוזכרת כאחת הסיבות ליציאה למכרז חדש. יוזכר גם, כי לפני 12 שנים, עוד בטרם החל העשור של H&O ובאומן בר ריבנאי, טופל התקציב בידי פוגל אוגילבי. לטובת המשרד שהעפיל לשלב הגמר לא עומדת ההיסטוריה המשותפת עם H&O אלא דווקא היסטוריה משותפת, שוות ערך עם אמיר משה שמונה לתפקיד מנכ"ל H&O, ובעברו שימש כמשנה מנכ"ל במשביר לצרכן, בתקופה בה תקציב הפרסום שלה טופל על ידי פוגל אוגילבי. משה מחליף את המנכ"ל ניצן הדס ששימש בתפקידו ב-12 השנים האחרונות. מפוגל אוגילבי, אדלר חומסקי וענבר מרחב ניסן לא נמסרה תגובה.
- 1.זה כבר ידוע מי ינצח במכרז. עכשיו סתם משחקים (ל"ת)ג. מכרזים 27/02/2013 14:29הגב לתגובה זו
- נו? מי ינצח? (ל"ת)אנחנו סקרנים... 27/02/2013 16:08הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.