ציבלין תקשורת צעירים יטפל בתקציב הפרסום של יבואנית דגני 'מאנדיי' ו'פוסט'
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת ר.ב מוצרי דגנים, משווקת דגני הבוקר של מאנדיי, דגני "פוסט" האמריקאיים, עוגיות "גריסון" ומותגים נוספים. המותג הראשון שיזכה לתמיכה פרסומית יהיה "טוויסטר", כחלק ממהלך ארוך טווח להשקת דגני הבוקר בישראל.
הקמפיין הראשון לדגנים יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף מדווח של 2.5 מליון שקלים, ויקדם את הדגנים במילוי קרם נוגט וקרם וניל במיתוג של דמויות לוני טונס. הקמפיין צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש מאי. בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים לשאר מוצרי החברה, ביניהם עוגיות שוקולד צ'יפס של גריסון, ומותג הדגנים 'פוסט'.
ערן מלכי, מנהל השיווק של ר.ב דגנים: "יצרנו שני שת"פים משמעותיים ביותר. הראשון הוא עם חברת "וורנר בראדרס העולמית" לקבלת הזיכיון לשימוש בדמויות הלוני טונס, אשר ילוו את השקת דגני הבוקר, והשני, חבירה למשרד פרסום מתמחה, "ציבלין". אני מאמין שהחיבור הזה יוכל למקסם את תוצאות המהלך, וימקם את "מאנדיי" כשחקן חדש ומרענן בשוק דגני הבוקר בישראל".
- 4.ארנבת 22/05/2012 13:08הגב לתגובה זולא יאומן כמה אנשים רק מחפשים את הכשלון של אחרים. תשיגו לעצמכם חיים. אולי כדאי לכם לקנות אריזה של טוויסטר וללמוד על הפרויקט של "להעביר את זה הלאה." ברור איןלכם מושג מה זה לעשות טוב למישהו אחר.
- 3.יעקב 21/05/2012 17:57הגב לתגובה זוולמה אין בפייסבוק בתמהיל המדיה? הרי מדובר בילדים ובני נוער? אה שכחתי, אין שם יותר מדי עמלות...
- מעודכן 22/05/2012 12:57הגב לתגובה זותתעדכן. הלוני טונס חוזרים בענק בקיץ, עם סדרה חדשה בערוץ הילדים.
- ברור שיש פייסבוק, תעשה חיפוש (ל"ת)דן 21/05/2012 19:57הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה! (ל"ת)מיכאל 21/05/2012 17:17הגב לתגובה זו
- 1.שוקו 21/05/2012 16:54הגב לתגובה זוהם גם לא מבינים את השוק , גם הבחירה במשרד פרסום חובבני כמו ציבלין ( לא שזה ישנה משהו ,רק ישרוף את הכסף מהר יותר) מראה שהם לא למדו דבר מהכישלון החרוץ שלא לומר הקולוסלי שנחלו עם מאנדי בסיבוב הקודם
- נמרוד 21/05/2012 17:21הגב לתגובה זומאיפה הביטחון הזה? מציע שנחכה כמה חודשים ואז נראה
- שוקו 21/05/2012 20:01בוא נראה עוד כמה חודשים, רק זה יעלה לכם כמה מיליונים שהיו יכולים להיחסך לו הייתה לכם את ההבנה