
התחנה הבאה, ארלוזורוב: ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל
את המחצית השנייה של 2011 סגר באומן בר ריבנאי בבליץ מרשים, את 2012 פתח אדלר חומסקי באיסוף מרשים של תקציבים וכעת, ראובני פרידן מי שרשם את 2011 כאחת משנותיו המוצלחות מרים את ראשו שוב ובסיכום החודש האחרון מצרף לשורותיו את תקציב שברולט, המפרסם הגדול ביותר בשוק הרכב (על חשבון סיטרואן שנפלט החוצה) ומהיום (יום ב') גם את תקציב הפרסום של רכבת ישראל.
בשלב הגמר של ההתמודדות על המכרז מצא עצמו ראובני פרידן מול 2 משרדים מהטופ5: אדלר חומסקי וגיתם BBDO ובנוסף מול שמעוני פינקלשטיין ברקי. כזכור, משרד נוסף שהשתתף במכרז היה יורו ישראל שהצעתו נפסלה עקב טעות טכנית שנפלה במסמכי המכרז. ברכבת ישראל ישבו על המדוכה בשבועיים האחרונים עד שאמש נפלה ההחלטה סופית.
תקציב הפרסום של הרכבת לשנת 2012 עתיד לעמוד על בין 10 ל-15 מיליון שקלים. מבחינת התנאים המסחריים בגזרת המדיה - במסמכי המכרז הציגה רכבת ישראל דרישה לציין מחירי נטו בעיתונות, טלוויזיה ועוד בתוספת עמלת משרד שלא תעלה על 8%, ללא ריטיינר.
תקציב הפרסום של רכבת ישראל עמד בשנת 2010 על כ-9.5 מילון דולר במחירי מחירון. לעומת זאת ב-2011 עמד התקציב על כ-5 מיליון דולר, במחירי מחירון. הנתונים על פי יפעת בקרת פרסום. ב-5 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של רכבת ישראל על ידי זרמון גולדמן (כיום זרמון DDB).
- 3.משרד השנה גם בשנה הבאה (ל"ת)משרד של תותחים 14/05/2012 12:05הגב לתגובה זו
- 2.דרלינג בריבוע 14/05/2012 11:02הגב לתגובה זושברולט אינו המפרסם הגדול בתחום הרכב התקציב השנתי שלהם ירד בקרוב ל- 50 אחוז ובקשר לעבודה עם ראובני פרידן אני מציע כבר עכשיו לצוות שמטפל בשברולט טיפול פסיכולוגי צמוד!
- 1.מה, לא שמעוני?(: (ל"ת)גל 14/05/2012 10:43הגב לתגובה זו