מי מנצל את פרשת ההאקרים הסעודים? קבלו את הפרסומת שרוכבת על הפאניקה

לא עברו יותר מ-24 שעות מאז חשיפת מספרי האשראי של אלפי ישראלים והצוות היצירתי של טוונטי-טרי מיהר למנף את העניין למודעה משעשעת ללקוח
משה בנימין | (6)

הם עשו את זה מיד לאחר חיסול אוסאמה בין לאדן וידעו גם איך לתפוס טרמפ חביב על מחאת הקוטג' (זוכרים?). היום (יום ג') ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מסוכנות הפרסום Twentythree עושים זאת שוב ומעלים מודעה יצירתית שמצליחה למנף אירוע שנמצא על סדר היום.

ב-Twentythree בחרו לדהור הפעם על הפאניקה שסחפה את המדינה החל מאתמול, עם פרסום הידיעות על חשיפת פרטי האשראי של עשרות אלפי ישראלים. האחראים לפאניקה הם האקרים סעודים שלטענתם משתייכים לקבוצת ההאקרים הבינ"ל 'אנונימוס' שתקפה בשנה האחרונה גופים רבים מסביב לעולם.

במודעה עבור חברת הנדל"ן אנגלו סכסון מוצגת דמות בטייפ-קאסט של 'ערבי סעודי' כשעל פניו המסכה המפורסמת של ארגון אנונימוס. מעליה נכתב: "לפני שהכסף שלך יילך לאיזה האקר סעודי". המודעה תתפרסם הערב (יום ג') בעיתון הכלכלי גלובס ותתייחס באופן ישיר לכותרת העיתון.

ארז רובינשטיין מבעלי Twentythree אומר לאייס: "כיף שיש לקוח כמו אנגלו סכסון תל-אביב, שמבין שבנוסף לאסטרטגיה ארוכת טווח, יש גם מקום לפרסום טקטי שיודע להגיב במהירות לארועים חדשותיים רלבנטיים ולמנף את הבאזז לטובתו".

וכך נראו מודעות שפורסמו לאחרונה, והותאמו למצב האקטואלי השורר בישראל ולאירועים בינלאומיים. גם הן, כמו מודעת ההאקרים, פורסמו בהפרש של כמה שעות מהכתבות.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מויישלה 04/01/2012 17:05
    הגב לתגובה זו
    אני מת על ארז ויוסי, אבל המודעה הנ"ל- ממש נמוכה. ואני עוד עדיין... שום קשר בין ההאקרים לקריאייטיב. סתם
  • 5.
    נו... 04/01/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    אגב קח טקסט: ח"כ שאמה-הכהן: לערוך דיון נוסף ב"חוק עורכי הדין" זה מהיום! אפשר גם על זה לעשות מודעה לא? זה בדיוק על אותו משקל גורנישט.
  • 4.
    אלמונימי 04/01/2012 09:03
    הגב לתגובה זו
    משתגע על חבורת המפרגנים בענף הפרסום בזמן שישנתם מישהו חשב על רעיון, אישר עם הלקוח והוריד לביצוע יאללה תתקדמו...
  • 3.
    מזיע ומתאמץ במיוחד (ל"ת)
    המבין 03/01/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גולן 03/01/2012 16:24
    הגב לתגובה זו
    עושים מה? צחוק מעצמם ומהלקוח? מודעה שממנפת אירוע על סדר היום? תעלול יחצ"ני שעבר זמנו
  • 1.
    זקן השבט 03/01/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    הפעם זה מאוד מאוד מאולץ ולא מקצועי. לא צריך בכוח.