יזמי קפיטולה
צילום: קפיטולה

חברת האינשורטק קפיטולה השלימה סבב גיוס של 15.6 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת AI המחברת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות הביטוח; כספי הגיוס ישמש להאצת הצמיחה, המכירות ולהכפלת מספר העובדים במרכז הפיתוח בישראל
דור עצמון |

חברת האינשורטק הישראלית קפיטולה (Capitola) - שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות ביטוח - גייסה 15.6 מיליון דולר בסבב גיוס A בהובלת קרן ההון סיכון Munich Re Ventures. הטכנולוגיה של החברה נועדה לעשות שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולאפיין, בין היתר, את אופי הסיכון המועדף על חברות הביטוח ועל ידי כך לייעל ולהוזיל את תהליך בניית הפוליסה עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם המסחריים.

כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה של הפלטפורמה והגדלת המכירות בארה"ב, כמו גם להרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב והכפלת מספר העובדים של החברה במהלך השנה הקרובה. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס סיד של 5 מיליון דולר, אותו הובילה בשנת 2021 קרן ההון סיכון VenturesLightspeed שהשתתפה גם בסבב הנוכחי. עוד השתתפו בסיבוב הנוכחי קרן TriVentures, ודמויות בכירות מתעשיית הביטוח בארה״ב.

חברת קפיטולה הוקמה ב-2021 על ידי סיון אירם (מנכ״ל), נאור רוזנברג (CTO) ועמית בן נתן (CPO). בחברה, אשר בסיסה בעמק הסיליקון בקליפורניה ומרכז הפיתוח שלה בתל אביב, יש כיום 20 עובדים.

סיון אירם, שותף-מייסד ומנכ״ל קפיטולה: "תעשיית הביטוח התפתחה מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות, אך לא הושקעה מספיק תשומת לב בייעול עבודתם של סוכני הביטוח ובכלי העבודה העומדים לרשותם. כיום, סוכני ביטוח שמבקשים להנפיק פוליסת ביטוח ללקוח מסחרי, נדרשים לפנות ידנית למספר רב של חברות, להגיש מסמכים, להשוות מחירים, לקבל דחיות בדרך ולבסוף להסתפק במוצר שאינו אופטימלי בהתאמתו לצורכי הלקוח. הפלטפורמה שלנו מייעלת משמעותית את התהליך באמצעות שימוש באוטומציה ובינה מלאכותית, באופן שמאפשר לסוכני הביטוח להתפנות לעיסוק העיקרי שלהם - והוא מתן ייעוץ ושירות ללקוחות הקצה. אנו רואים עניין רב בפלטפורמה של Capitola, הן מצד סוכנויות ביטוח גדולות בארה"ב והן מצד חברות הביטוח, שמבקשות להצטרף למהפכה שאנו מובילים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".