אליינד
צילום: תומר טרלן בן אבי

איילנד גייסה 5.8 מיליון דולר להאצת עסקאות בין אנשי מכירות ולקוחות B2B

אליינד שואפת לייעל את תהליכי העבודה המיושנים, המקשים על סגירת עסקאות בין חברות שונות; החברה פיתחה מערכת ראשונה מסוגה שמקצרת את זמני ניהול העסקה ב-45% ומובילה לעלייה משמעותית באחוז העסקאות שנסגרות בהצלחה
מערכת ביזפורטל |

חברת אליינד (Aligned), שפיתחה את מערכת סגירת העסקאות הראשונה מסוגה עבור עולמות ה-B2B, גייסה 5.8 מיליון דולר בהובלת הקרנות Hez Ventures ו-NFX, יחד עם משקיעי אנג'ל ומשקיעים נוספים.

בחברה אומרים כי הגישה החדישה והשיתופית שלהם מתחילה עידן חדש של קניה ומכירה בעולמות ה-B2B. במערכת שפיתחו ניתן לייצר פרופילים הזמינים באופן ציבורי לכולם, חיבורים עם לקוחות פוטנציאליים וביצוע של כל האספקטים הנדרשים לעסקה ישירות בתוך המערכת, תוך בניית אמינות רבה ואפקט רשת.

על אף הדיגיטציה המואצת של העולם העסקי, האופן שבו רוכשים ומוכרים בעולם ה-B2B נשאר ללא שינוי מהותי, ועדיין מורכב מאינסוף התכתבויות במיילים, קבצים מצורפים, ולינקים למצגות וקבצי אקסל. התוצאה היא חוויית קנייה מתסכלת ופחות עסקאות שנסגרות. לפי חברת Gartner, כ-77% מהלקוחות בעולם ה-B2B סיפרו כי הרכישה שביצעו לאחרונה הייתה מורכבת או קשה בגלל תהליך המכירה.

כדי "להציל" עסקאות ולהעלות את אחוזי סגירת העסקאות, Aligned פיתחה מערכת שנועדה לטפח שיתופי פעולה יעילים יותר לאורך כל שלבי העסקה ומייצרת חווית קנייה אופטימלית. מטרת החברה היא לסדר מחדש את הדרך שבה לקוחות ואנשי מכירות עובדים יחד בתהליכי B2B, דרך הפעלת חדרים דיגיטליים, בהם הצדדים ישתפו מסמכים, יתאמו את צירי הזמן וקצב התקדמות השלבים בעסקה ויוכלו לנהל את התהליך יותר בקלות אל מול כל המעורבים בעסקה לקראת חתימה. בנוסף, באמצעות הדאטה שנאספת, Aligned יוצרת תובנות שיעזרו למוכרים להגיע לנהל את העסקאות שלהם בצורה חכמה ולא "כפעולה מהבטן".

בכספים שגייסה החברה, יחד עם גידול באלפי המשתמשים והחברות החדשות המצטרפות כל חודש, תשתמש Aligned על מנת להמשיך ולהגדיל את צוות העובדים שלה, לפתח שיטות אנליטיות חדשניות לעסקאות דרך שימוש בבינה מלאכותית בפלטפורמה שפיתחה, ותמשיך בפיתוח הרשת הראשונה של "קניה ומכירה" דרך B2B.

גל אגא, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת Aligned: "קנייה ומכירה בעולמות ה-B2B זהו תהליך כאותי וארוך הכולל מספר גדול של מקבלי החלטות ולעיתים קרובות חודשים של מיילים מאחד לשני, עם הרבה שטחים מתים ועניינים שצריך לטפל בהם. הזמן בו אנו נמצאים מהווה הזדמנות לשינוי כללי המשחק, כך שנוכל לעשות מה שחברות כמו Slack או Zoom עשו לאופן שבו אנחנו מתקשרים כיום. במקרה של חברת Aligned, המטרה היא להפוך קנייה ומכירה לאפקטיבית יותר עבור שני הצדדים, ואפילו לתהליך מהנה. אנחנו נלהבים להוביל את השינוי להפיכת חוויית הקנייה והמכירה לחסרת חיכוכים, לשיתופית ויעילה".

ג'יימס קורייר, שותף-מנהל בקרן ההשקעות NFX: "חברת Aligned זיהתה פער משמעותי בשוק מכירות הטכנולוגיה, המצריך את הצדדים למצוא פתרון לשיתוף פעולה אפקטיבי יותר, שיאפשר לצדדים להתמקד במטרותיהם לטווח הארוך. חברת Aligned נכנסה לשורש העניין בכל הקשור לחוסר יעילות בתהליך מכירה בעולמות ה-B2B, באמצעות יצירת המערכת הראשונה, והיחידה מסוגה, הממוקדת בשיפור חווית הקונה. החברה סוללת את הדרך לשלב הבא באינטראקציה בין מוכרים וקונים".

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייבאלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייב

רשות החדשנות משיקה שלוש תכניות דגל בהיקף של 180 מיליון שקל

שלושת המאגדים החדשים בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, מציבים את ישראל בלב זירת המחקר והפיתוח העולמית בתחומי איכות הסביבה, טכנולוגיות חישה וחומרה מתקדמת. מדובר ביוזמות רחבות-היקף שיחברו בין תעשייה, ממשלה ואקדמיה - ובהן חברות ענק כמו אנבידיה, רפאל, אלביט והתעשייה האווירית, לצד מכון ויצמן, מכון וולקני והאוניברסיטה העברית

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רשות החדשנות

רשות החדשנות הודיעה על השקת שלוש תכניות דגל בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, במסגרת מאגדי מחקר יישומי שנועדו להעניק לתעשייה הישראלית יתרון תחרותי וליצור אימפקט כלכלי וסביבתי משמעותי. שלושת המאגדים - Green Soil, DiamondSEMI IL ו-NDT - ממוקדים בליבת החדשנות הישראלית: טכנולוגיות סביבתיות, רכיבי חומרה מתקדמים ומדע החומרים.

ד"ר אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, מסביר כי "שלושת מאגדי הדגל החדשים שאישרנו הם ביטוי עוצמתי ליכולת של ישראל לקחת את המדע והידע המצטבר באקדמיה ולהפוך אותו למנועי צמיחה כלכליים ותעשייתיים אמיתיים. הם מדגימים את העומק והבשלות של החדשנות הישראלית: מההתמודדות עם אתגרי הסביבה והאקלים דרך פיתוח רכיבים מבוססי יהלום שיכולים לשנות את תעשיית המוליכים למחצה ועד טכנולוגיות חישה ובדיקה מתקדמות שמציבות את ישראל בלב המהפכה התעשייתית הבאה".

"המאגדים האלה מראים איך השקעה ממשלתית חכמה, ממוקדת וארוכת טווח יכולה להצמיח ידע חדש, ליצור יתרון טכנולוגי ולבנות תשתיות של מצוינות שישרתו את הכלכלה הישראלית לשנים רבות קדימה. זהו בדיוק השילוב הייחודי של מדע, תעשייה וחזון שמבדיל את ישראל משאר העולם ומאפשר לה להיות לא רק מעצמת סטארט-אפים, אלא מעצמת עומק טכנולוגי גלובלית".

"האתגר האמיתי שלנו כיום הוא להמשיך לייצר חדשנות שמבוססת על ערך אמיתי - על מדע, על תעשייה ועל יכולת יישומית. זהו השלב בהתפתחות של ההייטק הישראלי - המעבר מהמהירות אל העומק, מהמוצר הבודד אל תשתיות שמעצבות את העתיד".

שלושת מאגדי הדגל: טיהור קרקעות, רכיבי מוליכים למחצה מבוססי יהלומים וטכנולוגיות בדיקה

Green Soil היא תכנית לפיתוח טכנולוגיות ביולוגיות לטיהור קרקעות ומי תהום מזיהומים קשים, בהם PFAS (תרכובות כימיות עמידות), חומרי נפץ ודלקים. הפיתוח מבוסס על שימוש בחיידקים ובמרכיבים ביולוגיים מותאמים לפירוק מזהמים בשטח עצמו ובעומק הקרקע, תוך שילוב שיטות החדרה וניטור מתקדמות. התכנית מאגדת 10 חברות ו-16 קבוצות מחקר ובהן אלביט, נטפים, בז"ן, נצר השרון ומכון וולקני, וצפויה לפתוח לשוק הישראלי והעולמי הזדמנויות בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים.