המסעדה הבאה
צילום: צילום מסך רשת 13

כרוניקה של כישלון ידוע מראש: צניחה ל"מסעדה הבאה"

הריאליטי של רשת איבד רבע מהרייטינג מההשקה שבוע שעבר לפרק אמש שהסתפק ב-12.2%, מול 17.5% לתחקיר ב"חשיפה" על ההטרדות לכאורה שביצע אברהם גרנט
אלכסנדר כץ | (1)

התחקיר בחשיפה (קשת) של חיים אתגר שהביא עדויות להטרדות מיניות לכאורה נגד מאמן הכדורגל אברהם גרנט, המאמן הישראלי המצליח ביותר בחו"ל, רשם 17.5%. זה הספיק כדי לנצח את הפרק השני בריאליטי החדש המסעדה הבאה, שגם הפעם מאכזב עם נתוני צפייה נמוכים.

אחרי הקידום המאסיבי שרשת עשתה להשקה וההחלטה שהפרק הראשון יהיה נטול פרסומות, קיבל הפרק בראשון שעבר 15.9%, לצד ביקורות פושרות מאד. אתמול הנתון צנח ב-23% ל-12.2% וברשת יצטרכו לשבור את הראש איך להחיות את הריאליטי שנולד רק לפני שבוע.

בהמשך הערב, אולפן חשיפה (קשת) הניב 14.2% ואחריו לילה טוב עם גיא פינס (קשת) שנהנתה אף מההגשה שקיבל - ורשמה 12.1%. חי בלילה (קשת) קיבלה 8.6%, הצינור (רשת) ניפקה 7.6% והיום שהיה (רשת) עם 5.5%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 5.3%

העולם הבוקר (רשת) עם הצוות החדש - 3.2%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 9.1%, שש עם - 10.5%, תכנית חיסכון - 13.7%

רשת: חמש - שרון גל - 3.8%, שש – 5%, לפני החדשות - 4.6%

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 16.7%

חדשות 13 - 8%

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ביביסט לשעבר 31/01/2022 10:09
    הגב לתגובה זו
    כל זמן שאחת הגיבורות ברשת היא איילה חסון ובנוסף אבישי בן חיים ועוד כמה לקקני ישבן אין שום סיכוי שהם ינצחו את הערוצים 12 ו11 שהופכת להיות הערוץ הטוב ביותר
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.