Rhett and link. פרסומת WIX לסופרבול 2018
צילום: אתר התכנית

ברגע האחרון: Wix הישראלית החליטה לפרסם בסופרבול

החברה גייסה בתוך שעות את אושיות האינטרנט Rhett and Link במטרה לחבר בין הדיגיטל לטלוויזיה, ותפרסם בפעם הרביעית באירוע הספורט הענק
אלכסנדר כץ |

כובבי יוטיוב ואושיות האינטרנט Rhett and Link  יככבו בפרסומת של פלטפורמת בניית אתרי האינטרנט Wix בסופרבול, שיתקיים ביום ראשון. מדובר על "החלטה של הרגע האחרון" עבור החברה הישראלית, שחוזרת לפרסם בפעם הרביעית בשנים האחרונות באירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב מדי שנה.

ההחלטה המקורית של החברה הייתה לא לפרסם השנה, אולם בסופו של דבר רכשה פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, כאשר המטרה לדברי החברה, היא "לחבר בין הקהל האינטרנטי לקהל הטלוויזיוני".

על פי הערכות, מחיר ספוט פרסומת 30 שניות באירוע הספורט שישודר ב-NBC, יעמוד על כ-5 מיליון שקלים, מחיר שעולה מדי שנה בכחצי מיליון דולר.

"קיבלנו אתמול הצעה שאי אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "קיבלתי את ההודעה בשעה 6 בבוקר, וכעבור19 שעות, באחת לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה