מנכ"ל אלגומייזר לקראת הכנס: "מודל ההכנסות שלנו - מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות"
חברת הטכולוגיה אלגומייזר, המפתחת תוכנה אוטומטית להקמת קמפייני פרסום עבור עסקים קטנים באינטרנט, צפויה להשתתף ביום רביעי הקרוב (26 באפריל) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal (לצפייה בלו"ז והרשמה חינם, לחץ כאן). מניית החברה, שנכנסה לאחוזת בית בסוף 2013 בדלת האחורית על ידי רכישת השלד הבורסאי של מעריב, השלימה מהלך עליות של יותר מ-58% במהלך 7 החודשים האחרונים.
רק לפני כשלושה שבועות אלגומייזר הרחיבה את פעילות השיווק בארה"ב כשחתמה על הסכם עם YELP העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה יפיצו השתיים את פתרונות הפרסום של אלגומייזר לעסקים קטנים עבור לקוחות YELP.
אלגומייזר שנוסדה בשנת 2013 על ידי אביב ברקוביץ', המשמש כסמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל. החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל. לקראת הכנס, בנד מספר בשיחה עם Bizportal על הטכנולוגיה ועל הפוטנציאל הגלום בלקוחות.
בנד: "הפרסום בגוגל אדווורדס הוא די מורכב. עסק קטן כמו: חשמלאי, נהג מונית, אינסלטלטור וכו' (קטגוריה של 400-300 מקצועות) שמעוניין לפרסם בגוגל מוצא זאת מאד מורכב מדי ויקר מדי בכדי לעשות זאת לבד. כאן אנחנו נכנסים. הקמנו כלי מאד פשוט: מערכת אלגוריתמית שתאפשר הקמת קמפיין פרסום באופן אוטומטי תוך דקה. בתוך שלוש לחיצות כפתור גם האדם הפשוט שלא בקיא בפרסום, יכול לפתוח קמפיין אינטרנטי לעסק שלו. המערכת שלנו למעשה מחלצת את הנתונים מהאתר של בעל העסק באופן אוטומטי, וכך נבנה קמפיין שמופנה לגוגל אדוורדס. בנוסף יש לנו את אותו רעיון תחת מוצר המיועד לפייסבוק ויחד יש לנו סט פתרונות לעסקים קטנים, בעיקר בארה"ב אבל גם באירופה".
- יורם באומן יו"ר גיקס משקיע בחברה
- גיקס מעמיקה את שיתוף הפעולה עם אחת מענקיות החיפוש הבינלאומיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אז אתם בעצם מהווים איום די גדול על ענף הפרסום?
"אני לא קורה לזה איום אלא הזדמנות לענף הפרסום כולו. הרי המפרסמים הגדולים גם ככה שם, ודווקא העסקים הקטנים לא - לכן זוהי הזדמנות לכל הענף. בגדול, אם תשאל אותי מי מתחרה בנו, אז אגיד שמדובר במשרדי הפרסום הקטנים שעושים את הפרסום באופן ידני. אבל זהו דבר יקר ומנגד אנו מציעים דרך אוטומטית ופשוטה לכל עסק בינוני-קטן".
מהו מודל ההכנסות שלכם?
"מודל ההכנסות בנוי על המון משתמשים בהכנסות קטנות. נזכיר כי למשתמש אין עלויות של הקמת קמפיין, עלות רכישת מדיה או קריאייטיב - הוא משלם על הכניסות שהגיעו אליו בפועל. התמחור הוא ברמות של עשרות עד מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות. בנוסף יש מפיצים ברחבי העולם להם יש אישור שימוש במערכת ללקוחות הקטנים שלו. אותו מפיץ בעל גישה מידית לעסקים קטנים - הלקוחות שלו, וכך הוא מציע להם את המוצר שלנו. יחד אנו מתחלקים בכסף בהתאם למודל ההכנסות".
מנכ"ל דריו לקראת הגעתו למועדון המשקיעים: "אנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות"
חברת המכשור הרפואי דריו צפויה להשתתף בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal ביום ראשון הקרוב (28 לחודש, לצפייה בלוז האירוע ורישום חינם לחץ כאן). החברה הישראלית שנסחרת בוול סטריט תחת הסימול DRIO דיווחה לפני כשבוע על הכנסות שיא של של מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. דריו מפתחת פלטפורמה לניהול דיגיטלי חכם של מחלת הסוכרת באמצעות הסמארטפון. הפלטפורמה כוללת מד סוכר ייחודי, אפליקציה ייעודית לטלפונית חכמים ומערכת מתקדמת לניהול וניטור המידע. מד הסוכר מתחבר לסמארטפון דרך שקע האוזניה (פטנט של החברה) לאפליקציה ולאתר האינטרנט שמאפשרים למטופל, לרופא ולמטפל (כמו דיאטנית) גישה לנתונים בזמן אמת. מנכ"ל דריו, ארז רפאל, מסביר לאן פניה של החברה מועדות. "הפתרון החכם שלנו בתחום הסוכרת מקנה למשתמשים גישה ישירה לניהול ומעקב כלל ההיבטים של הסוכרת, מבלי לאפשר למחלה להאט אותם. מערכת Dario Blood Glucose Monitoring המשלבת מד סוכר ואפליקציה למכשירים חכמים, מעניקה למשתמשים שיטה לניהול עצמי של סוכרת שאין כדוגמתה", אמר רפאל. "המוצר שלנו מוכר מעל מיליון דולר ברבעון והגרף עולה מרבעון לרבעון בצורה ליניארית. אני מקווה שנמשיך את הצמיחה למכירות בקצב שנתי של 8 עד 10 מיליון דולר עד סוף השנה, בהמשך למכירות בהיקף 2.8 מיליון דולר בשנת 2016. מודל ההכנסות של החברה מבוססת על מכירת ציוד ומוצרים מתכלים המוכיח את עצמו. החברה מציגה גידול, מרבעון לרבעון, בנתח המכירות ממוצרים מתכלים". רפאל הוסיף כי: "שנה בלבד מההשקה הגענו למכירות של למעלה מ-25 אלף מכשירים בארה"ב. כעת אנו עומדים בפני מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים שהודענו עליהם לאחרונה, הכוללים גם את החתמת שחקן ה-NBA לשעבר, דומיניק ווילקינס לפרזנטור המותג. אנו מאמינים כי הסכמים אלו יובילו להרחבת היקף השימוש בקרב הצרכנים, ואנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות מדי רבעון. בנוסף, אנחנו מאמינים כי עוד במהלך שנת 2017 נרחיב את הפלטפורמה הקיימת עבור משתמשי אנדרואיד, וכן נגדיל את הכיסויים הביטוחיים הכוללים את מוצרינו. שני אפיקים אלו יעניקו לחברה גישה לשוק רחב יותר וחדירה עמוקה יותר". (לרישום לכנס - לחץ כאן)
