עכשיו זה ברור לגמרי - הנה מוצר של אפל שבשוק כבר רואים אותו כ"גמור לגמרי"
את מרבית תשומת הלב ריכזו אמש מכירות האייפונים, אבל מוצר אחר של אפל גורר גם כן כותרות - בעיקר שליליות
— Business Insider (@businessinsider) ינואר 26, 2016 בקיצור, בעוד משתמשי האייפון נוטים לשדרג בקדחתנות, משתמשי האייפד לוקחים את הזמן וגד השקות נוצצות לא מצליחות לשנות את העובדה הזו. מדובר כנראה במכשיר שתקוע בין האייפון (שרק הולך וגדל) ל-PC הוותיק והטוב.
- 6.לכסף, הם יקרים 28/01/2016 08:31הגב לתגובה זולתמורה המתקבלת מהם בעיקר עכשיו עם השידרוג של המוצרים הסינים אשר גוררים את מחירי השוק למטה בחדות
- 5.אריאל 27/01/2016 16:37הגב לתגובה זומתקלקליםלכן למי שיש אייפד ישן הוא לא קונה עוד אחד
- 4.ירמיה 27/01/2016 16:20הגב לתגובה זולא מבין
- 3.דודו 27/01/2016 15:38הגב לתגובה זולא מובן איך אתם מספידים חברה שמרוויחה 18.3 מיליארד דולר ברבעון. לחברה זו מזומנים בקופה של 220 מיליארד דולר. בסכום כזה אפשר לקנות מדינה שלמה
- קלקלן 27/01/2016 16:37הגב לתגובה זומה שמזיז מחירי מניות זה הצפי לצמיחה ברווחים. אם אין גידול המניה לא תזוז, גם אם היא מאוד רווחית כמו אפל. במקרה כזה תוכל להנות מתושאת דיבידנד אבל אל תצפה שהמניה תעלה. הבעיה באפל היא שהיא במעבר מחברה שצומחת לחברה שמשמרת ערך. המעבר כרוך בירידת מכפיל הרווח (על אף רווחיותה) ולכן בזמן המעבר צפוי להיות לחץ כלפי מטה על המניה.
- בן 27/01/2016 16:00הגב לתגובה זולפעמים החברה מצליחה מאוד, אבל המניה משקפת צמיחה ברווחים שהיא לא מציאותית, ולכן יקרה מאוד.
- רונן 27/01/2016 15:49הגב לתגובה זודודו. זה האתר. רואה רק שחורות ומציג רק את הצדדים השליליים. לא מבין את האינטרס שלהם ביצירת הפאניקה המיותרת.
- 2.בן 27/01/2016 15:31הגב לתגובה זויש אייפד (או תואם אנדרואיד), העניין הוא שאחד כזה בדרכ מספיק, וגם לא משדרגים אותו בתדירות גבוהה כמו הסלולרי. ועדיין, 16 מיליון זה יפה מאוד.
- 1.שוימר 27/01/2016 15:31הגב לתגובה זוקשה לעבוד עימו, ידידותי רק למי שרוצה לקרוא ולשחק אבל אינו סוס עבודה. אז אם זה המצב הוא נשאר רק מותג ואפשר לרכוש סיני בעשירית המחיר, זה מה שעשיתי עבור הילדים.