חודש ושבוע לפני הבחירות, והסקרים מצביעים על מירוץ צמוד מאוד בין נתניהו והליכוד למחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי ליבני . נכון, הכל עוד פתוח, אבל בגזרה אחת כבר אפשר לומר שידו של נתניהו על העליונה: סרטוני הפרסום בקמפיין הבחירות של הליכוד מצליחים לגרוף מחמאות מכל הכיוונים, גם מכותבים שנאלצו לבלוע רוק בזמן שכתבו, וצבטו את עצמם לבדוק אם הם חולמים.
ההתייחסות האוהדת לקמפיין (בלי קשר לאג'נדה הפוליטית) הרחיקה לכת עד למאמר בעיתון הוול-סטריט ג'ורנל, בו הוגדר סרטון ה"ביבי-סיטר" כאחת מהפרסומות הפוליטיות הטובות אי פעם.
ברביעי האחרון פרסמה פגי נונאן, הפובליציסטית של העיתון ב-12 השנים האחרונות וסופרת שכתבה 8 ספרים על פוליטיקה אמריקאית, היסטוריה ותרבות. מאמר הדעה בו כתבה: "שימו לרגע את כל מה שאתם חושבים על נתניהו ומפלגת הליכוד בצד, ופשוט העריכו את הסרטון כאמנות פוליטית לשמה. זאת אחת הפרסומות הפוליטיות הטובות ביותר שראיתי: מצחיקה, חמה, מפתיעה וחכמה".
על פי הניתוח של נונאן: "נראה כי הפרסומת מיועדת לטפל במה שלדעתי היא אחת הבעיות של נתניהו כדמות פוליטית: העגמומיות והקדרות שלו, הנטייה שלו להפחדה ואגרסיביות עקבית. כאן הוא צוהל, שובב, עליז ונראה כדמות אבהית".
היום שבו מישהו יוכל לנוח על זרי הדפנה רחוק כחודש ושבוע, אבל
רמי יהודיחה , הבעלים של משרד הפרסום
LEAD - מי שעומד בראש הקמפיין של נתניהו ובנה סביבו את הנבחרת שעד כה הצליחה מאוד במשימה שהוטלה עליה יכול כבר להעלות חיוך גדול על פניו. על יוצרי הסרטון כותבת נונאן כי "מי שכתב, יצר וביים את הסרטון ידע משהו שרוב האנשים, לפחות כאן (ארה"ב, מ"ב), לא ידע, או שאני לפחות לא ידעתי: נתניהו הוא שחן ממש טוב".
עוד זה מדבר וזה בא. הקצב המהיר של הדברים לקראת הבחירות המתקרבות עומד על לפחות סרטון לשבוע מצד המפלגות הגדולות. בזמן שנונאן התלהבה מסרטון הביבי-סיטר, בחדר המכונות של הליכוד בראשות יהודיחה כבר, עמלו על הסרטון הבא שעלה אמש, במוצ"ש, ובו - וכותבת הטורים של הוול סטריט ג'ורנל היתה אוהבת את זה - נתניהו לוקח את ההומור העצמי צעד אחד קדימה, ועל הדרך מנגח את גוף התקשורת שפתח מולו מערכה גלויה למדי: Lie-net ככה הוא קורא להם.