טריני וסוזנה
צילום: גיא קרן
רייטינג

ערב של השקות: הכט עם 24.7% לקשת - מול 11.8% ל'טריני וסוזנה' בערוץ 10

הכט המשיך על המשבצת של 'יצאת צדיק'. המשחק בין הפועל למכבי חיפה, גזר קופון נאה - יותר מ11%. 'תכנית חיסכון' ממשיכה להפגיז - עם 16.5%
אלכסנדר כץ | (6)

הזכיינית 'קשת' הציבה את העונה החדשה של 'מה אתם הייתם עושים' של חיים הכט, על המשבצת של 'יצאת צדיק' של אותו הכט, במהלך שאמור היה לשאוב את נתוני הצפייה הגבוהים של 'יצאת'. בערוץ 10 הציבו את 2 הטאלנטיות הבריטיות, ובערוץ 1 שודר משחק אטרקטיבי במונחים מקומיים. אז מה יצא בסופו של דבר?

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מה אתם הייתם עושים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-24.7% מול 29.7% בהשקת העונה הקודמת. 'טריני וסוזאנה' (ערוץ 10) הניבה 11.8%, לאחר שבפרק ההשקה של העונה הקודמת לפני יותר משנה, זכתה ב-13.5%. מי שלקח לעצמו נתח צפייה נאה הוא משדר הכדורגל במסגרת ליגת העל (ערוץ 1) בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, עם 10.4%. תוכנית הפוסט-גיים 'בועטים' (ערוץ 1) עם שרון פרי, רשם 3.7%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

'חטופים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-25.4%, שידור חוזר של 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) עם 11.8%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) זכתה ב-9.6%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 7.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.2%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שרשמה 3.8% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים: לקט של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 12.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון גבוה של 16.5%. ממול - 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.2% בלבד.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 22.6%, מול 'חדשות 10' עם 10.8%, ו'מבט' (ערוץ 1) שרשמה 5.1%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בנו הזהב לא היה שידור חוזר!אלא עונה חדשה ושלי (ל"ת)
    אה.. 23/10/2012 20:41
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רון 23/10/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 1 תפסיקו את המדידה ולשלם להם,אתם מקבלים פחות רייטינג ממה שמגיע לכם!!!!!
  • 4.
    KO 23/10/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    מי רואה את זה? זה כאילו שיש 25% מהמדינה שלא מעבירים אף פעם מערוץ 2. נכון זה לא שטריני וסוזנה מעניין אבל יש כבלים לווין ואנטרנט...
  • 3.
    מורן 23/10/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    מתוכנית אינטילגנטית ורגשית התדרדרו לתוכנית שטחית ומלאת קלישאות צהובות...באמת מרגישות בבית....
  • 2.
    רק מרוקאים וקופים רואים יצאת צדיק (ל"ת)
    דד 23/10/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טריני אחלה פרק (ל"ת)
    יניב 23/10/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.