מנחם קלי - מייסד ונשיא קבוצת קלי
צילום: יחצ

סבב מינויים בקבוצת קלי: מנחם קלי המייסד ישמש כנשיא הקבוצה

המנכ"ל היוצא, רן קלי מונה לתפקיד יו"ר הקבוצה, אבי מור ישמש כמנכ"ל הקבוצה לאחר ששימש כמנכ"ל קבוצת הלקוחות העסקיים 
גיא עיני |

קבוצת קלי הודיעה היום על סבב מינויים בצמרת בקבוצה. מנחם קלי, יו"ר הקבוצה ומייסדה, ישמש נשיא הקבוצה. לתפקיד יו"ר הקבוצה מונה רן קלי, אשר כיהן ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל הקבוצה. אבי מור, ששימש מנכ"ל קבוצת הלקוחות העסקיים בקבוצה, ימונה למנכ"ל הקבוצה במקומו של רן קלי.

אבי מור (45), בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A), שימש ב-7 השנים האחרונות במגוון תפקידים בקבוצה - סמנכ"ל שירות, תפעול ומערכות מידע בקלי ניהול הסדרים פנסיונים, ועד לתפקידו האחרון כמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים. לפני כן עבד מור 13 שנים בחברת כרטיסי האשראי כ.א.ל, במסגרתה עשה מגוון תפקידים, האחרון שבהם מנהל מחלקת תכנון ופיתוח.

"ייסדתי את קבוצת קלי בשתי ידיי לפני כ-50 שנה ואני זוכה ללוות במסע מרתק את הקבוצה ואת התפתחותה. קלי, שהחלה את דרכה כסוכנות ביטוח, הפכה עם השנים למנהלת ההסדרים הפנסיונים הפרטית הגדולה במשק ובהמשך גם לברוקר מוביל בתחום הפיננסים, הבריאות והסיעוד. בשנים האחרונות, בהובלתו של רן קלי כמנכ"ל הקבוצה, הרחבנו את מגוון השירותים ללקוחות הפרטיים, מתוך תפיסה של ניהול סיכונים משפחתי, המחייבת הסתכלות הוליסטית על מכלול הנכסים הפיננסיים והביטוחיים של הלקוח. במקביל, המשכנו בפיתוח השירותים לתאגידים, בין היתר בתחום ניהול השקעות ההון העצמי. שני תחומים אלה צפויים להמשיך ולהתפתח בשנים הקרובות", אמר מייסד קבוצת קלי, מנחם קלי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.