גילי ארג'נטרו עבר מבאומן בר ריבנאי לקבוצת סיון: "זיהיתי פוטנציאל לצמוח"
מנהל האסטרטגיה של באומן בר ריבנאי בשנה האחרונה, גילי ארג'נטרו מצטרף כשותף לקבוצת סיון המתמחה במיתוג עסקי. ארג'נטרו ינהל את תחום האסטרטגיה בחברה.
ארג'נטרו המשמש גם כיועץ עצמאי לפרסום ומיתוג, שימש בעבר סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאייטיב בפרסום מגזרים מקבוצת באומן בר ריבנאי ובתפקידו האחרון כמנהל אשכול אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי. לפני באומן כיהן ארג'נטרו כסמנכ"ל האסטרטגיה בפרסום דרורי שלומי וכפלנר בכיר בפרסום JWT.
"אני עוזב את הענף אחרי 9 שנים מרתקות. החלטתי למנף את היכולת האישית שלי ולזהות פוטנציאל ולצמוח איתו". כך אומר לאייס ארג'נטרו (37) שסוגר מעגל בקבוצת סיון בה החל את דרכו כמנהל מכירות לפני שנכנס לענף הפרסום.
אביעד ריבק, מנכ"ל קבוצת סיון: "מברכים על הצטרפותו של גילי לקבוצה. מדובר בתוספת משמעותית לצוות העובדים בחברה ובמשאב עתיר ידע ויכולות שיענה על הצורך לפתרונות ברמה האסטרטגית. אין ספק כי ניסיונו של גילי יעשיר אותנו ויהווה קרקע פורייה להשגת היעדים שנקבעו בחברה".
- 5.המון בהצלחה גילי! (ל"ת)דלית 28/03/2011 23:11הגב לתגובה זו
- 4.בהצלחה חתיך (ל"ת)פדרבוש 28/03/2011 19:45הגב לתגובה זו
- 3.גלעד 28/03/2011 13:12הגב לתגובה זוהרבה בהצלחה
- 2.רעידת אדמה חחחח (ל"ת)וורן באפט 28/03/2011 13:04הגב לתגובה זו
- שם 28/03/2011 17:57הגב לתגובה זוהכי כיף לקרוא כזה פגרון ... (:
- 1.שם 28/03/2011 12:20הגב לתגובה זומכיר אותו. רכש מצויין לסיוון. מפרגן

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.