בלעדי

חוצה את הקווים? ראש המדיה החברתית בגלובס במו"מ למעבר למקאן אריקסון

אליאב אלאלוף עשוי לעבור למקאן אריקסון ולהוביל מערך חדש לפעילות מדיה חברתית במשרד; גופי תקשורת נוספים מנסים להעביר את אלאלוף לשורותיהם
משה בנימין |

אליאב אלאלוף שעומד בראש המדיה החברתית של גלובס ומנהל הדסק החברתי של העיתון, מנהל בימים אלו מו"מ מתקדם עם משרד הפרסום המוביל במדינה מקאן אריקסון - כך נודע לאייס. הפרטים המלאים טרם ידועים אך ככל הנראה, אלאלוף שנמצא במערכת גלובס כבר מספר שנים ובתפקידו האחרון כאמור, מנהל עבורם את תחום המדיה החברתית עשוי לעבור למקאן אריקסון באם יבשיל המו"מ בין הצדדים. במקאן אריקסון משתדלים להמצא תמיד בחוד החנית, ובונים על הניסיון של אלאלוף בכדי להשיק אופרציה חדשה במשרד שתוקדש למדיה החברתית ותעניק ללקוחותיה שירותים בתחום זה מעבר לשירותי הפרסום המסורתיים. המעבר הצפוי של אלאלוף למקאן אריקסון הופך למעניין יותר כאשר מזכירים את העובדה שמקאן אריקסון הוא משרד הפרסום של המתחרה הבולט של גלובס - עיתון דה-מרקר מקבוצת הארץ ואליאב אלאלוף יגיע למקאן לאחר קדנציה ארוכת שנים בגלובס. ממידע שהגיע לאייס עולה כי הבולטות של אלאלוף בתחום המדיה החברתית לא פסחה מעיניהם של גופי התקשורת בארץ ובנוסף למקאן אריקסון ישנם משרדי פרסום נוספים ומשרדי יח"צ שפנו אליו. המגעים המתקדמים ביותר הם כאמור מול מקאן אריקסון אך לעת עתה טרם נסגרו כל הפרטים ולא ניתן להודיע רשמית כי אלאלוף יעבור מגלובס למקאן. המהלך המתגבש של מקאן אריקסון בתחום המדיה החברתית, בהנחה שיוקם מדור מקצועי נישתי תחת המשרד מהווה חידוש בענף. למרות שתחום המדיה החברתית הוא כבר מזמן לא חידוש, אלא פעילות פרסום מנדטורית שמשרדים מעניקים ללקוחותיהם, טרם הוקמו מדורים מתמחים בנושא כחלק ממשרדי הפרסום הגדולים ואלו העדיפו להעניק שירותים אלו באמצעות חברות חיצוניות. אליאב אלאלוף סירב להתייחס לידיעות אלו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה