013 ברק רוכשת שירותי ייעוץ מסיסקו ב-2 מיליון שקל
חברת 013 ברק חתמה עם סיסקו על הסכם שהיקפו מוערך בכ-2 מיליון שקל לקבלת שירותי תמיכה אסטרטגית, הכוללים ייעוץ טכני ממוקד ואופטימיזציה לתחזוקת תשתית רשת האינטרנט שלה. סיסקו חתמה בעבר על הסכם דומה עם נטויז'ן. עסקת הייעוץ והתמיכה כוללת גם הסכם לאספקת ציוד שמסייע ל-013 ברק לשפר את עמידותה של הרשת ללקוחות האינטרנט וה- VPN. בעתיד, 013 ברק צפויה להרחיב את העסקה ולהצטייד גם בתשתיות סיסקו כמו נתבים ומוצרי פס רחב נוספים. ב-013 ברק אומרים שההסכם המשולב של ייעוץ ותמיכה במודל FTS הוא שהכריע את הכף לטובת סיסקו ונטקום, שותפה בכירה של סיסקו שמסייעת בהטמעת הציוד ובחלק מהתמיכה. מודל FTS החדש שפותח ע"י סיסקו למגזר ספקי התקשורת, כולל שירותי תמיכה טכנית לתפעול הליבה של הרשת, תכנית תחזוקה לניהול תפעולי, הנדסה ממוקדת ואופציה לתמיכה טכנית משודרגת. בינה רזינובסקי, מנכ"ל סיסקו ישראל, אומרת שמדובר למעשה בהסכם ייעוץ אסטרטגי ישיר לתכנון הרשת העתידית של 013 ברק הכולל הטמעת טכנולוגיות חדשות, פתרון בעיות תשתית וארכיטקטורה מורכבות לרשת הקיימת שיסופקו ע"י מומחי סיסקו בעלי ההכשרה הגבוהה ביותר הקיימת - CCIE. דוד קמיניץ, מנכ"ל 013 ברק, אומר כי בעידן של ריבוי יישומים ושירותים היושבים על הרשת, כמו גם ריבוי קהלי היעד הצורכים שירותים מגוונים ? נדרשים ספקי השירות לייעוץ ותכנון קרובים ואיכותיים יותר מבעבר. ההסכם נועד לדבריו לשפר את ביצועי תשתית הרשת כדי להגדיל יעילות תפעוליות ולהוביל לרווחיות גבוהה יותר. בשנים האחרונות הרשת של 013 ברק חוותה צמיחה מהירה והיום היא מספקיות האינטרנט ותקשורת הנתונים הגדולות בישראל, בנוסף לנתח השוק הגדול שלה בשוק השיחות הבינלאומי.