איל עמית דלתא
צילום: שי פרנקו

בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי

סמנכ"ל השיווק של דלתא איל עמית נבחר ע"י איגוד השיווק לאיש השיווק של החודש, בשל שני מהלכים - השקת מאצ'תונים ומהלך פיג'מות סופטי שאף זיכה אותו בפרס החדשנות 
ביז מדיה |

איגוד השיווק בחר באיל עמית, סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל, לאיש השיווק של חודש מאי. הבחירה בו נבעה משני מהלכים שיווקיים - הראשון להשקת מאצ'תונים D POUCH, והשני - מהלך פיג'מות SOFTY עם אליאנה תדהר.

 

עמית משמש בתפקידו בדלתא משנת 2020. במסגרת תפקידו היה אחראי גם על שילוב אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים בכל הקמפיינים של החברה, כחלק מתפיסת הגיוון והכללה של דלתא. בעבר שימש בתפקידים בכירים ביוניליוור ישראל כעשור - מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שם הוביל את כניסתה של יוניליוור לתחום הדאטה, ולפני כן ניהל את הדיגיטל הגלובלי של המותג AXE במטה יוניליוור בלונדון ואת קטגוריית הדאודורנטים ביוניליוור ישראל. עמית התחיל את דרכו במשרד הפרסום teenk.

מהלך מאצ'תונים D POUCH

מטרת המהלך הייתה לחזק את מעורבות הגבר בקנייה, להביא לקוחות חדשים לחנות או לאתר, ולחזק את תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה טכנולוגית. המהלך כלל קמפיין קריאייטיבי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המבוסס על התובנה כי "כשמדברים עם גברים על תחתונים, צריך ללכת על ביצים". את הקמפיין לא הובילה הפרזנטורית של החברה אליאנה תדהר, אלא בן זוגה לי בירן.

בנוסף, צולמה הפקת אופנה בכיכובו של הג'ודוקה האולימפי פיטר פלצ'יק שדיגמן את התחתונים וזכה לסיקור יח"צ נרחב באמצעות משרד יחסי הציבור רהב תקשורת, וכן נשלח המוצר לעשרות משפיענים. המהלך הביא לגידול חד במכר תחתוני הגברים בפרט ומכירות דלתא בכלל. כמו כן, התחזקה תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה.

מהלך פיג'מות SOFTY

לראשונה, קמפיין הפיג'מות של דלתא התמקד במסר של טכנולוגיה וחדשנות - סדרת פיג'מות מבדים רכים במיוחד המעניקים חוויה שונה וייחודית. מטרת הקמפיין הייתה למצב את דלתא כחדשנית ולחזק את הבידול של דלתא משאר השחקנים בקטגוריה הצומחת. הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי הציג את תדהר כשהיא ב-Softy Zone בביתה בזכות הפיג'מה החדשנית. הקמפיין וסדרת הפיג'מות זכו בפרס החדשנות מטעם איגוד השיווק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה