איל עמית דלתא
צילום: שי פרנקו

בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי

סמנכ"ל השיווק של דלתא איל עמית נבחר ע"י איגוד השיווק לאיש השיווק של החודש, בשל שני מהלכים - השקת מאצ'תונים ומהלך פיג'מות סופטי שאף זיכה אותו בפרס החדשנות 
ביז מדיה |

איגוד השיווק בחר באיל עמית, סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל, לאיש השיווק של חודש מאי. הבחירה בו נבעה משני מהלכים שיווקיים - הראשון להשקת מאצ'תונים D POUCH, והשני - מהלך פיג'מות SOFTY עם אליאנה תדהר.

 

עמית משמש בתפקידו בדלתא משנת 2020. במסגרת תפקידו היה אחראי גם על שילוב אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים בכל הקמפיינים של החברה, כחלק מתפיסת הגיוון והכללה של דלתא. בעבר שימש בתפקידים בכירים ביוניליוור ישראל כעשור - מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שם הוביל את כניסתה של יוניליוור לתחום הדאטה, ולפני כן ניהל את הדיגיטל הגלובלי של המותג AXE במטה יוניליוור בלונדון ואת קטגוריית הדאודורנטים ביוניליוור ישראל. עמית התחיל את דרכו במשרד הפרסום teenk.

מהלך מאצ'תונים D POUCH

מטרת המהלך הייתה לחזק את מעורבות הגבר בקנייה, להביא לקוחות חדשים לחנות או לאתר, ולחזק את תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה טכנולוגית. המהלך כלל קמפיין קריאייטיבי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המבוסס על התובנה כי "כשמדברים עם גברים על תחתונים, צריך ללכת על ביצים". את הקמפיין לא הובילה הפרזנטורית של החברה אליאנה תדהר, אלא בן זוגה לי בירן.

בנוסף, צולמה הפקת אופנה בכיכובו של הג'ודוקה האולימפי פיטר פלצ'יק שדיגמן את התחתונים וזכה לסיקור יח"צ נרחב באמצעות משרד יחסי הציבור רהב תקשורת, וכן נשלח המוצר לעשרות משפיענים. המהלך הביא לגידול חד במכר תחתוני הגברים בפרט ומכירות דלתא בכלל. כמו כן, התחזקה תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה.

מהלך פיג'מות SOFTY

לראשונה, קמפיין הפיג'מות של דלתא התמקד במסר של טכנולוגיה וחדשנות - סדרת פיג'מות מבדים רכים במיוחד המעניקים חוויה שונה וייחודית. מטרת הקמפיין הייתה למצב את דלתא כחדשנית ולחזק את הבידול של דלתא משאר השחקנים בקטגוריה הצומחת. הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי הציג את תדהר כשהיא ב-Softy Zone בביתה בזכות הפיג'מה החדשנית. הקמפיין וסדרת הפיג'מות זכו בפרס החדשנות מטעם איגוד השיווק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.