בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי

סמנכ"ל השיווק של דלתא איל עמית נבחר ע"י איגוד השיווק לאיש השיווק של החודש, בשל שני מהלכים - השקת מאצ'תונים ומהלך פיג'מות סופטי שאף זיכה אותו בפרס החדשנות 
ביז מדיה |

איגוד השיווק בחר באיל עמית, סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל, לאיש השיווק של חודש מאי. הבחירה בו נבעה משני מהלכים שיווקיים - הראשון להשקת מאצ'תונים D POUCH, והשני - מהלך פיג'מות SOFTY עם אליאנה תדהר.

 

עמית משמש בתפקידו בדלתא משנת 2020. במסגרת תפקידו היה אחראי גם על שילוב אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים בכל הקמפיינים של החברה, כחלק מתפיסת הגיוון והכללה של דלתא. בעבר שימש בתפקידים בכירים ביוניליוור ישראל כעשור - מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שם הוביל את כניסתה של יוניליוור לתחום הדאטה, ולפני כן ניהל את הדיגיטל הגלובלי של המותג AXE במטה יוניליוור בלונדון ואת קטגוריית הדאודורנטים ביוניליוור ישראל. עמית התחיל את דרכו במשרד הפרסום teenk.

מהלך מאצ'תונים D POUCH

מטרת המהלך הייתה לחזק את מעורבות הגבר בקנייה, להביא לקוחות חדשים לחנות או לאתר, ולחזק את תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה טכנולוגית. המהלך כלל קמפיין קריאייטיבי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, המבוסס על התובנה כי "כשמדברים עם גברים על תחתונים, צריך ללכת על ביצים". את הקמפיין לא הובילה הפרזנטורית של החברה אליאנה תדהר, אלא בן זוגה לי בירן.

בנוסף, צולמה הפקת אופנה בכיכובו של הג'ודוקה האולימפי פיטר פלצ'יק שדיגמן את התחתונים וזכה לסיקור יח"צ נרחב באמצעות משרד יחסי הציבור רהב תקשורת, וכן נשלח המוצר לעשרות משפיענים. המהלך הביא לגידול חד במכר תחתוני הגברים בפרט ומכירות דלתא בכלל. כמו כן, התחזקה תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה.

מהלך פיג'מות SOFTY

לראשונה, קמפיין הפיג'מות של דלתא התמקד במסר של טכנולוגיה וחדשנות - סדרת פיג'מות מבדים רכים במיוחד המעניקים חוויה שונה וייחודית. מטרת הקמפיין הייתה למצב את דלתא כחדשנית ולחזק את הבידול של דלתא משאר השחקנים בקטגוריה הצומחת. הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי הציג את תדהר כשהיא ב-Softy Zone בביתה בזכות הפיג'מה החדשנית. הקמפיין וסדרת הפיג'מות זכו בפרס החדשנות מטעם איגוד השיווק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רייטינג

הפתעה לא רק על המגרש: פיק של 33% למשחק בין ישראל לפורטוגל בערוץ 1

בגלל רונאלדו, רשם המשחק רייטינג מדהים של 23.5%, למרות הפלטפורמה והשעה הבעייתיות. מכבי ת"א ניצחה את אולימיפיאקוס, ערוץ 10 רשם 7.2%
אלכסנדר כץ |
שיגעון רונאלדו הסתיים עם אכזבה מצד ישראל, שלא השכילה לנצל יתרון של 3:1 וירדה אתמול (יום ו') מהמגרש עם תיקו 3:3 מול פורטוגל. הרייטינג, לעומת זאת, לא איכזב בכל. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משחק הנבחרת במסגרת מוקדמות המונדיאל, נגד פורטוגל (ערוץ 1 + ערוץ 511 HD), רשם רייטינג ממוצע של 23.5%. מדובר על רייטינג גבוה מאד עבור ערוץ 1, ובטח לשעה בה שודר המשחק - בין 14:45 ל-16:30 אחר הצהריים של יום שישי. במשחק צפו 693 אלף איש, ומעל מיליון צופים נחשפו למשחק לפחות ל-3 דקות צפייה רצופה. בשעה הראשון של ישראל צפו 20.1%, בשני המספר עלה ל21.6%, ובשלישי הרייטינג כבר עמד על 30.2%. דקת השיא של המשחק הייתה האחרונה - אז צפו בהתמודדות 33.1%. במשדר המסכם של המשחק (ערוץ 1) צפו 17.1%, ובמשחק המקדים - 9.4%. ובשעות הערב התמודדה מכבי תל אביב בכדורסל נגד אולימיפאקוס, במשחק שנערך ביוון. המשחק המכריע (ערוץ 10) הניב רייטינג ממוצע של 7.2%, נמוך במקצת. נתוני הרייטינג המלאים של יום שישי, יפורסמו במהלך היום.
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.