זרמון גרופ יטפל בתקציב הפרסום של 'תיאטרון תל אביב'
משרד הפרסום זרמון גרופ בבעלותו של אילון זרמון ובניהולה של אליקה מרחבי ינהל את תקציב הפרסום של תיאטרון תל אביב. תקציב היח"צ של התיאטרון ינוהל על ידי רון גרנות תקשורת.
התיאטרון, בבעלותו של המפיק מאור מימון, יפתח את שעריו החל מהחודש הבא באולם בית החייל בתל אביב ויעלה את מחזות הזמר "פלאש דאנס" ו"צ'פלין". תקציב הפרסום השנתי שלו מוערך בכ-4 מיליון שקלים.
אליקה מרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ: "אנו שמחים לצרף את התיאטרון החדש אל משפחת זרמון. תיאטרון תל אביב אשר חרט על דגלו את החדשנות והמקוריות במחזות הזמר הוא שחקן מרכזי בעולם התרבות בישראל. אני בטוחה שנעשה עבודה מצוינת יחד".
- 2.יודעים שאליקה היא אמא של שחקנית בתאטרון תא? (ל"ת)1 11/06/2019 23:35הגב לתגובה זו
- אליקה 12/06/2019 14:58הגב לתגובה זואני אכן אמא של שחקנית שעשתה הפקה בתיאטרון. מה זה בדיוק אומר? מי את/אתה מתחסד/ת שכל כך קשה לפרגן??
- 1.משהו קורה בזרמוניה... (ל"ת)מיכאל 11/06/2019 15:40הגב לתגובה זו
- ערן 12/06/2019 12:10הגב לתגובה זוכל מה שאני רואה זה משרד שפעם חשב שהוא בדרך להיות מספר 1 והיום מפרסם הודעות יחסי ציבור על זכיה בתקציבים של מותגים קיקיוניים
- משהו טוב.... (ל"ת)מיכאלה 12/06/2019 09:53הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
