חתונה ממבט ראשון
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

חתונה ממבט ראשון ניצחה בקלות את הישרדות VIP

ב'חתונה' צפו 19.3%, בפער של כמעט 6 נקודות מ'הישרדות VIP'. חדשות כאן רשמה נתון גבוה של 5.9%, אבל הדבר לא הקפיץ את הפריים-טיים
אלכסנדר כץ | (2)

תכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון (קשת 12) רשמה נתון נהדר של 19.3% בקרב היהודים ו-454 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

'חתונה' גברה בקלות על הישרדות VIP (רשת 13) שהסתפקה ב-13.7% (402K). למרות הרייטינג הגבוה של חדשות כאן (אליה נתייחס בהמשך), הפרק השלישי בדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הניב נתונים פושרים של 4.3% (131K), וגם 130 אלף צפיות ביוטיוב.

 

'אנשים' (קשת 12) - 11.1%, 'הצינור' (רשת 13) - 8.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, 'תיק נעדר' (כאן 11) - 3.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.8%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.9%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.3%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.

כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג"ל - 2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 9.3%, ובהמשך תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.4%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.6%, ואחריה ברקוד (חדשות 13) ניפקה 6.3%. 

העולם היום (כאן 11) הניבה 2.5%, בדיוק כמו גאולה ולונדון (כאן 11) אחריה. את הרצועה חותמת מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם... 2.5% גם כן.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 ניפקה 16% (415K),

מול חדשות 13 שקיבלה 8% (225K).

חדשות הערב (כאן 11) עם נתונים גבוהים מאד של 5.9% (175K).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלעד 27/05/2019 12:28
    הגב לתגובה זו
    הכוכבת גאולה אבן, רעייתו של ראש הממשלה הבא (חחח), ירון לונדון - כוכב בלתי נלאה, מביאים יחד 2.5% (אם תרצו - כל אחד מביא 1.25% בממוצע). על זה כל הרעש? על זה כל ההתרגשות, הראיונות הבלתי פוסקים בעיתונות? על זה גאולה אבן סער קבלה משכורת במשך חודשים ארוכים שבהם לא שידרה? כדי "להכין את התכנית" המפוארת הזאת שמקבלת 2.5% פחות או יותר מיום תחילתה? וכמה מקבל ירון לונדון? והאם שכר של כ - 40,000 ש"ח לחודש (+רכב) לגאולה אבן אכן מוצדק? שאלות ללא מענה.
  • 1.
    בעידן המקליטים המדידת רייטינג לא מדויקת ! (ל"ת)
    אבי 27/05/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.