20.6% לספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת - פי 4 מגב האומה
ספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת (קשת 12) רשם נתונים נהדרים של 20.6% בקרב יהודים ו-526 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, גב האומה (רשת 13) עם הנתונים מהחלשים שלה – כמעט רבע מהרייטינג של 'ארץ' - 5.4% (155K).
כאן 11 ממשיך להשיק תכנית חדשות, אבל הרייטינג לא להיט: רילוקיישן הניבה 2.6% (54K), ואחריה וואי וואי וואי שטיפה התחזקה ל-3.3% (80K).
'הצינור' (רשת 13) - 5.1%, שני פרקים של 'שטוקהולם' (קשת 13) - 8% ו-4.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.2%, שש עם עודד בן עמי - 9.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי – 4%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.8%.
מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 13) 4.8%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.2%, ורגע לפני החדשות - מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) שקיבלה 1.8%.
ערב חלש למהדורות החדשות:
חדשות 12 הסתפקה ב-15.1% (374K),
ואילו חדשות 13 חלשה עם 6.1% (196K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.9% (112K).
- 9.התשתם 23/05/2019 22:36הגב לתגובה זוהשאר ריאליטי ושידורים חוזרים. איפה הבידור? איפה המקוריות? אה, כן.. בנטפליקס.
- 8.כמה אפשר? 23/05/2019 22:32הגב לתגובה זואיך לעזאזל זה שרד כ"כ הרבה עונות?!
- 7.חדשות 13 גוססת 23/05/2019 12:52הגב לתגובה זוכתבות ממוחזרות, כתבים עצלנים, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי רק בישראל הוא יכול להישאר בתפקיד. בעלי ערוץ 13 תתעוררו מרמים אתכם. תעיפו את עורך המהדורה והמנכ"ל ויהיה טוב
- 6.חדשות 13 הסוף 22/05/2019 22:30הגב לתגובה זוהרס יחד עם גולן יוכפז את המהדורה
- 5.מתבונן מהצד 22/05/2019 12:32הגב לתגובה זולצערי הרב הערוץ הזה הופך ליותר ויותר לא רלוונטי ומשאיר את הזירה לקשת בלבד. רשת אימצה את הרעות החולות של ערוץ 10 ולא השכילה לשלב בין העולמות. גב האומה הפכה לתוכנית נישה (ולמאוסה באופן כללי). הצינור מטרחנת בלי הפסקה, חברת החדשות חייבת להיפתר מכתבים מזוהים פוליטית ולתת יותר איזון, ובכלל רצוי שילוב יותר חומר מקורי וחדשני. לא חייבים להציב מול קשת תוכניות זהות (שבדרך כלל נופלות מהמתחרות). כרגע זהו ערוץ ללא איפין או ייחוד ואם לא יעשה שינוי הוא יגווע כמו ערוץ 10.
- 4.אלעד 22/05/2019 11:25הגב לתגובה זואמרנו כאן לפני יומיים שאחרי הארוויזיון נתוני הצפייה בתאגיד הבדיחה "כאן" יצנחו. הוספנו שבתאגיד עוד יתגעגעו לנתונים של יום ראשון. אמרנו, אבל לא עלה על דעתנו שזה יקרה כל כך מהר. הנתון הכי גבוה של התאגיד בליל השידורים אמש היה של מהדורת החדשות "המרכזית" - במרכאות - עם 3.9%. אם זו לא בושה, אני לא יודע בושה מהי. ופרט לכך - למרות כל הקמפיין המטורף שממומן בשיא החוצפה מכספי ציבור, כל "ההשקות החדשות" מקבלות 2.2% ו - 3.3%. גאולה ולונדון, עם מסע יחסי ציבור ענק, עם ראיון של גאולה אבן בידיעות אחרונות, מביאה 2.2% - שזה באמת כלום וכלום. גיא זוהר, שאני מאד סקרן לדעת כמה הוא מקבל מכספי הציבור, מביא 1.8%! לשבחו של גיא זוהר ניתן לומר שיש לו ממש שכל - בשום מקום לא היו משלמים לו את הסכומים שאני מעריך שהוא מקבל בתאגיד, אחרי רייטינג כזה עלוב. אפשר להמשיך ולהמשיך, אבל המסקנה ברורה לגמרי - סופו של תאגיד "כאן" כבר כאן!!!!!!!! מקווה שהממשלה החדשה תתעשת, ואחרי שאבק הארוויזיון ישקע מישהו שם יבין שעם 750 מיליון ש"ח אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לממן את התאגיד הכושל.
- 3.ממש מוזר מה שהולך שם 22/05/2019 11:17הגב לתגובה זוחבל להוציא כסף על אנשים לא מוכשרים שלא ממש מבינים טלוויזיה
- 2.גב האומה המיץ של הזבל. (ל"ת)יענקלה 22/05/2019 11:00הגב לתגובה זו
- לא מסכימה 23/05/2019 06:51הגב לתגובה זולמה ככה??
- זה הזבל של המיץ (ל"ת)צודק! 23/05/2019 21:38
- 1.מעריצה 22/05/2019 10:26הגב לתגובה זואחלה תוכנית.. מרימי העם אוהב אותך!

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.