20.6% לספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת - פי 4 מגב האומה
ספיישל אירוויזיון של ארץ נהדרת (קשת 12) רשם נתונים נהדרים של 20.6% בקרב יהודים ו-526 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, גב האומה (רשת 13) עם הנתונים מהחלשים שלה – כמעט רבע מהרייטינג של 'ארץ' - 5.4% (155K).
כאן 11 ממשיך להשיק תכנית חדשות, אבל הרייטינג לא להיט: רילוקיישן הניבה 2.6% (54K), ואחריה וואי וואי וואי שטיפה התחזקה ל-3.3% (80K).
'הצינור' (רשת 13) - 5.1%, שני פרקים של 'שטוקהולם' (קשת 13) - 8% ו-4.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 12) - 3.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.2%, שש עם עודד בן עמי - 9.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי – 4%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 10.8%.
מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 13) 4.8%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.2%, ורגע לפני החדשות - מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) שקיבלה 1.8%.
ערב חלש למהדורות החדשות:
חדשות 12 הסתפקה ב-15.1% (374K),
ואילו חדשות 13 חלשה עם 6.1% (196K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.9% (112K).
- 9.התשתם 23/05/2019 22:36הגב לתגובה זוהשאר ריאליטי ושידורים חוזרים. איפה הבידור? איפה המקוריות? אה, כן.. בנטפליקס.
- 8.כמה אפשר? 23/05/2019 22:32הגב לתגובה זואיך לעזאזל זה שרד כ"כ הרבה עונות?!
- 7.חדשות 13 גוססת 23/05/2019 12:52הגב לתגובה זוכתבות ממוחזרות, כתבים עצלנים, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי רק בישראל הוא יכול להישאר בתפקיד. בעלי ערוץ 13 תתעוררו מרמים אתכם. תעיפו את עורך המהדורה והמנכ"ל ויהיה טוב
- 6.חדשות 13 הסוף 22/05/2019 22:30הגב לתגובה זוהרס יחד עם גולן יוכפז את המהדורה
- 5.מתבונן מהצד 22/05/2019 12:32הגב לתגובה זולצערי הרב הערוץ הזה הופך ליותר ויותר לא רלוונטי ומשאיר את הזירה לקשת בלבד. רשת אימצה את הרעות החולות של ערוץ 10 ולא השכילה לשלב בין העולמות. גב האומה הפכה לתוכנית נישה (ולמאוסה באופן כללי). הצינור מטרחנת בלי הפסקה, חברת החדשות חייבת להיפתר מכתבים מזוהים פוליטית ולתת יותר איזון, ובכלל רצוי שילוב יותר חומר מקורי וחדשני. לא חייבים להציב מול קשת תוכניות זהות (שבדרך כלל נופלות מהמתחרות). כרגע זהו ערוץ ללא איפין או ייחוד ואם לא יעשה שינוי הוא יגווע כמו ערוץ 10.
- 4.אלעד 22/05/2019 11:25הגב לתגובה זואמרנו כאן לפני יומיים שאחרי הארוויזיון נתוני הצפייה בתאגיד הבדיחה "כאן" יצנחו. הוספנו שבתאגיד עוד יתגעגעו לנתונים של יום ראשון. אמרנו, אבל לא עלה על דעתנו שזה יקרה כל כך מהר. הנתון הכי גבוה של התאגיד בליל השידורים אמש היה של מהדורת החדשות "המרכזית" - במרכאות - עם 3.9%. אם זו לא בושה, אני לא יודע בושה מהי. ופרט לכך - למרות כל הקמפיין המטורף שממומן בשיא החוצפה מכספי ציבור, כל "ההשקות החדשות" מקבלות 2.2% ו - 3.3%. גאולה ולונדון, עם מסע יחסי ציבור ענק, עם ראיון של גאולה אבן בידיעות אחרונות, מביאה 2.2% - שזה באמת כלום וכלום. גיא זוהר, שאני מאד סקרן לדעת כמה הוא מקבל מכספי הציבור, מביא 1.8%! לשבחו של גיא זוהר ניתן לומר שיש לו ממש שכל - בשום מקום לא היו משלמים לו את הסכומים שאני מעריך שהוא מקבל בתאגיד, אחרי רייטינג כזה עלוב. אפשר להמשיך ולהמשיך, אבל המסקנה ברורה לגמרי - סופו של תאגיד "כאן" כבר כאן!!!!!!!! מקווה שהממשלה החדשה תתעשת, ואחרי שאבק הארוויזיון ישקע מישהו שם יבין שעם 750 מיליון ש"ח אפשר לעשות הרבה יותר מאשר לממן את התאגיד הכושל.
- 3.ממש מוזר מה שהולך שם 22/05/2019 11:17הגב לתגובה זוחבל להוציא כסף על אנשים לא מוכשרים שלא ממש מבינים טלוויזיה
- 2.גב האומה המיץ של הזבל. (ל"ת)יענקלה 22/05/2019 11:00הגב לתגובה זו
- לא מסכימה 23/05/2019 06:51הגב לתגובה זולמה ככה??
- זה הזבל של המיץ (ל"ת)צודק! 23/05/2019 21:38
- 1.מעריצה 22/05/2019 10:26הגב לתגובה זואחלה תוכנית.. מרימי העם אוהב אותך!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
