בנימין נתניהו ראש הממשלה רה"מ ביבי הליכוד
צילום: קובי גדעון, לע''מ
פרסום ראשון

אחרי ההצלחה ב-2015: הליכוד גייס שוב את מדיהנט למגזר הרוסי

הליכוד ממשיך לגבש את הכוורת שלו לבחירות ולא מוותר על הציבור דובר הרוסית - כוח אלקטורלי גדול עבורו - וגייס שוב את דמיטרי גנדלמן לטפל בפרסום במגזר
אלכסנדר כץ |

משרד הפרסום המגזרי מדיהנט יעבוד שוב עם הליכוד לקראת הבחירות הקרובות – כך נודע לאייס. תהיה זו הפעם השנייה ברציפות בה מדיהנט יטפל במגזר הרוסי בקמפיין של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר העבודה המשותפת בבחירות 2015.

 

היכנסו למדור הבחירות של BizPortal

מדיהנט נמצא בבעלותו של דמיטרי גנדלמן. הוא יטפל בכל הנוגע לפרסום עבור המגזר הרוסי, הן במדיה המסורתית והן בדיגיטל, ויהיה אחראי על האסטרטגיה במגזר זה, שלעיתים שונה מהאסטרטגיה בפניה למגזר דובר העברית. לאחר בחירות 2015, התראיין גנדלמן לאייס ותיאר את מאחורי הקלעים של קמפיין הליכוד.

 

המגזר הרוסי מצביע ברובו עבור הליכוד וישראל ביתנו. על המגרש משחקות גם יש עתיד, המפלגה החדשה של נפתלי בנט ואיילת שקד, ויתכן שגם מפלגתו של בני גנץ תנסה לגנוב שם קולות.

 

הכח האלקטורלי המקסימלי של המגזר הרוסי עומד על כ-17-18 מנדטים, אולם בפועל גורסים גורמים - מדובר על כוח ריאלי של 10-12 מנדטים שרובם הולכים לליכוד. אלה גם המפלגות שיפעילו או צפויות להפעיל מטות ייעודיים למגזר הרוסי. אגב, השמאל כמעט ומחוק במגזר ובעיקר מפלגת העבודה – ולא מן הנמנע ששם לא יפעילו מטות עבור המגזר.

 

לצד המגזר הרוסי, הליכוד כבר אייש את רוב הכוורת לקראת הבחירות: השבוע פורסם באייס כי שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי משרד הפרסום אלנבי הוא הפרסומאי ואיש הקריאייטיב שילווה את המפלגה בקמפיין. איינהורן ישולב בצוות הקמפיין הבכיר של הליכוד שכולל את עופר גולן, דובר ראש הממשלה ומנהלי הקמפיין והאסטרטגיה יונתן אוריך וטופז לוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״