אסף גרניט חוזר עם 'מהפכה במטבח'
צילום: כפיר זיו
רייטינג

ערב פושר בהשפעת חנוכה: רק 11.5% להשקת מהפכה במטבח

גם 'הכוכב הבא' ו'גב האומה' רשמו נתונים פושרים אתמול בפריים-טיים. רייטינג נמוך מאד ל'בואו לאכול איתי' בכאן 11, חדשות ערוץ 20 התחזקה במקצת, עם אמיר איבגי בהגשה
אלכסנדר כץ | (9)

התכנית מהפכה במטבח (רשת 13) חזרה לעונה חדשה, ורשמה נתון פושר לפרק ההשקה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של אסף גרניט הניבה אמש (יום ג') רק 11.5% בקרב היהודים ו-318 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מאידך, גם המתחרים לא הבריקו ברייטינג – כשניתן לראות בבירור את השפעת חג החנוכה על נתוני הצפייה הפושרים עד נמוכים.

 

הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) רשמה 15.1% (439K) בלבד, גב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-5.4% (160K), בואו לאכול איתי (כאן 11) רשמה נתון נמוך מאד של 1.5% (34K), שידור חוזר של יהודי עולמי (ערוץ 20) הניב 0.7%, ואחריה האולפן הפתוח עם 1%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 7.6%, 'הצנרת' (רשת 13) - 7.1%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.6%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.4%,  'מתנה לחג' (כאן 11) - 1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.8%,

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.6%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניב 7.6%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.2%.

'לפני החדשות' (רשת 13) זכתה ב-6%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) התאוששה מהרייטינג הנמוך יום לפני כן, ורשמה 4.2%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.2%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.6% (335K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.3% (205K)

(בחישוב מצרפי: חדשות 2 עם כמעט 20% ו-540K).

חדשות עשר הניבה 7.1% (233K),

חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 3.2% (74K),

חדשות ערוץ 20 עם נתון נאה של 1.8% (35K), עם אמיר איבגי בהגשה, ביום בו חשפנו כי הוא יגיש באופן קבוע את המהדורה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    צופה 06/12/2018 09:32
    הגב לתגובה זו
    תנו קצת יציבות
  • 7.
    ביזיון ממלכתי 06/12/2018 01:57
    הגב לתגובה זו
    ההבדל בין תחנה עם 18 מיליון מול תחנה עם 730 מיליון = 1%
  • 6.
    נמאס הריקלין הזה 05/12/2018 20:38
    הגב לתגובה זו
    שוב אנחנו נאלצים לעבור לפוקס ניוז. איפה איפה סגל?!! ואיפה עירית לינור!!!
  • 5.
    התחזקה...חחחח (ל"ת)
    פחחחחח 05/12/2018 11:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מה נסגר עם החדשות בתאגיד? (ל"ת)
    נו באמת 05/12/2018 10:51
    הגב לתגובה זו
  • מה נסגר עם התאגיד? הוא נסגר (ל"ת)
    Nליארדים 05/12/2018 19:46
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כוכבים בשירה וליצן בהנחיה.... (ל"ת)
    נילי 05/12/2018 10:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מיארד שקלים בשנה תמורת רסיסי אחוזים. הצוללת של התשקורת (ל"ת)
    החוטים הי"ד 05/12/2018 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בקרוב ריקלין ומגב עוברים לתחום המינוס. הם יצפו בנו (ל"ת)
    שני פוצים נפוחים 05/12/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״