ערב פושר בהשפעת חנוכה: רק 11.5% להשקת מהפכה במטבח
התכנית מהפכה במטבח (רשת 13) חזרה לעונה חדשה, ורשמה נתון פושר לפרק ההשקה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של אסף גרניט הניבה אמש (יום ג') רק 11.5% בקרב היהודים ו-318 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מאידך, גם המתחרים לא הבריקו ברייטינג – כשניתן לראות בבירור את השפעת חג החנוכה על נתוני הצפייה הפושרים עד נמוכים.
הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) רשמה 15.1% (439K) בלבד, גב האומה (ערוץ עשר) הסתפקה ב-5.4% (160K), בואו לאכול איתי (כאן 11) רשמה נתון נמוך מאד של 1.5% (34K), שידור חוזר של יהודי עולמי (ערוץ 20) הניב 0.7%, ואחריה האולפן הפתוח עם 1%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 7.6%, 'הצנרת' (רשת 13) - 7.1%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.6%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.4%, 'מתנה לחג' (כאן 11) - 1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.8%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.6%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניב 7.6%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.2%.
'לפני החדשות' (רשת 13) זכתה ב-6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) התאוששה מהרייטינג הנמוך יום לפני כן, ורשמה 4.2%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.2%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.6% (335K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.3% (205K)
(בחישוב מצרפי: חדשות 2 עם כמעט 20% ו-540K).
חדשות עשר הניבה 7.1% (233K),
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 3.2% (74K),
חדשות ערוץ 20 עם נתון נאה של 1.8% (35K), עם אמיר איבגי בהגשה, ביום בו חשפנו כי הוא יגיש באופן קבוע את המהדורה.
- 8.צופה 06/12/2018 09:32הגב לתגובה זותנו קצת יציבות
- 7.ביזיון ממלכתי 06/12/2018 01:57הגב לתגובה זוההבדל בין תחנה עם 18 מיליון מול תחנה עם 730 מיליון = 1%
- 6.נמאס הריקלין הזה 05/12/2018 20:38הגב לתגובה זושוב אנחנו נאלצים לעבור לפוקס ניוז. איפה איפה סגל?!! ואיפה עירית לינור!!!
- 5.התחזקה...חחחח (ל"ת)פחחחחח 05/12/2018 11:56הגב לתגובה זו
- 4.מה נסגר עם החדשות בתאגיד? (ל"ת)נו באמת 05/12/2018 10:51הגב לתגובה זו
- מה נסגר עם התאגיד? הוא נסגר (ל"ת)Nליארדים 05/12/2018 19:46הגב לתגובה זו
- 3.כוכבים בשירה וליצן בהנחיה.... (ל"ת)נילי 05/12/2018 10:32הגב לתגובה זו
- 2.מיארד שקלים בשנה תמורת רסיסי אחוזים. הצוללת של התשקורת (ל"ת)החוטים הי"ד 05/12/2018 10:29הגב לתגובה זו
- 1.בקרוב ריקלין ומגב עוברים לתחום המינוס. הם יצפו בנו (ל"ת)שני פוצים נפוחים 05/12/2018 10:26הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.