תקציב הפרסום של רשת 'מחסני השוק' עובר ל'אביב פרסום'
תקציב הפרסום של רשת השיווק מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב במשרד זרמון גרופ שהעלה לפני מספר חודשים קמפיין בכיכובה של אופירה אסייג.
במסגרת החוזה החדש, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל. כמו כן ינהל 'אביב פרסום', גם את הנכסים הדיגיטליים של הרשת, כגון עמוד הפייסבוק הפעיל שלה.
מחסני השוק מונה 28 סניפים, כשחלק מהאסטרטגיה שלה היא המתחייבות למחרים נמוכים לאורך כל השנה. היא נוסדה ב-1996, מונה כיום כ-1,700 עובדים, והיא אחת הספונסריות של אלופת ישראל בכדורגל הפועל באר שבע.
מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, איתי נעמן מסר כי "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי אביב פרסום ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים אשר יטיבו עם לקוחותינו בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".
בנצי ג'ורנו, אחד מבעלי אביב פרסום, הוסיף: "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו מחסני השוק, במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".
- 4.מאריו - עוקב . 02/11/2018 20:44הגב לתגובה זומשרד קטן , שעושה דברים מדהימים - רשת המקסיקני תפעול מדהים בדיגיטל , עיצוב גרפי ללקוחות קטנים בדרום בצורה סופר קריאטיבית , אני בעל עסק בדרום בינוני גדול , אני אחרי 5 שנות פעילות שוקל מאוד מעבר לחבר'ה האלה , עלו והצליחו , מגיע לכם!
- 3.דב 31/10/2018 17:08הגב לתגובה זוזרמון תכל'ס עושים עבודה גרועה....
- ביי 01/11/2018 09:15הגב לתגובה זואפילו הפה של אילון כבר לא כל כך גדול. זרמון גרופ הוא אפילו לא צל חיוור של המשרד שהיה לפני עשור - עשור וחצי. פעם הם טיפלו בפוקס, ב-AIG בדומינוס פיצה, בסיטרואן ועוד ועוד. אבל אז כל הדברים שהם עשו חזרו אליהם כמו בומרנג והזוגיות בין זרמון לגולדמן התפוצצה להם בפנים ומה שנשאר זה כלום ושום דבר
- 2.ערן 31/10/2018 16:08הגב לתגובה זוכשלקוח אחד מהווה 70% מהמחזור שלך (וזה מה שיהיה במקרה הזה) זה מתכון בטוח לאסון. הלקוח בטוח שהוא קנה את המשרד ויתעלק עליו. המשרד מצידו יתאבד בשביל לשמור על הלקוח וישיקע בו שעות עבודה לא הגיוניות והתוצאה תהיה שמתוך ה-10 מיליון ₪ אולי 5% יכנס לחשבון הבנק של המשרד והכל יילך על כוח אדם. ותוסיפו את העובדה שמדובר בלקוח ריטייל ברמה הבסיסית ביותר כך שהלקוח הזה גם לא באמת יאפשר למשרד גם אם מדובר במשרד מעולה להביא את היכולות הקריאטיביות שלו לידי ביטוי. אני מצטער אם אני מבאס מישהו אבל זו המציאות... ובכל זאת מאחל להם הצלחה!
- כל מילה בסלע (ל"ת)דניאל 24/11/2018 17:25הגב לתגובה זו
- 1.הילה 31/10/2018 14:42הגב לתגובה זואלופים בהצלחה!!!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
