תקציב הפרסום של רשת 'מחסני השוק' עובר ל'אביב פרסום'
תקציב הפרסום של רשת השיווק מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב במשרד זרמון גרופ שהעלה לפני מספר חודשים קמפיין בכיכובה של אופירה אסייג.
במסגרת החוזה החדש, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל. כמו כן ינהל 'אביב פרסום', גם את הנכסים הדיגיטליים של הרשת, כגון עמוד הפייסבוק הפעיל שלה.
מחסני השוק מונה 28 סניפים, כשחלק מהאסטרטגיה שלה היא המתחייבות למחרים נמוכים לאורך כל השנה. היא נוסדה ב-1996, מונה כיום כ-1,700 עובדים, והיא אחת הספונסריות של אלופת ישראל בכדורגל הפועל באר שבע.
מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, איתי נעמן מסר כי "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי אביב פרסום ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים אשר יטיבו עם לקוחותינו בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".
בנצי ג'ורנו, אחד מבעלי אביב פרסום, הוסיף: "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו מחסני השוק, במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".
- 4.מאריו - עוקב . 02/11/2018 20:44הגב לתגובה זומשרד קטן , שעושה דברים מדהימים - רשת המקסיקני תפעול מדהים בדיגיטל , עיצוב גרפי ללקוחות קטנים בדרום בצורה סופר קריאטיבית , אני בעל עסק בדרום בינוני גדול , אני אחרי 5 שנות פעילות שוקל מאוד מעבר לחבר'ה האלה , עלו והצליחו , מגיע לכם!
- 3.דב 31/10/2018 17:08הגב לתגובה זוזרמון תכל'ס עושים עבודה גרועה....
- ביי 01/11/2018 09:15הגב לתגובה זואפילו הפה של אילון כבר לא כל כך גדול. זרמון גרופ הוא אפילו לא צל חיוור של המשרד שהיה לפני עשור - עשור וחצי. פעם הם טיפלו בפוקס, ב-AIG בדומינוס פיצה, בסיטרואן ועוד ועוד. אבל אז כל הדברים שהם עשו חזרו אליהם כמו בומרנג והזוגיות בין זרמון לגולדמן התפוצצה להם בפנים ומה שנשאר זה כלום ושום דבר
- 2.ערן 31/10/2018 16:08הגב לתגובה זוכשלקוח אחד מהווה 70% מהמחזור שלך (וזה מה שיהיה במקרה הזה) זה מתכון בטוח לאסון. הלקוח בטוח שהוא קנה את המשרד ויתעלק עליו. המשרד מצידו יתאבד בשביל לשמור על הלקוח וישיקע בו שעות עבודה לא הגיוניות והתוצאה תהיה שמתוך ה-10 מיליון ₪ אולי 5% יכנס לחשבון הבנק של המשרד והכל יילך על כוח אדם. ותוסיפו את העובדה שמדובר בלקוח ריטייל ברמה הבסיסית ביותר כך שהלקוח הזה גם לא באמת יאפשר למשרד גם אם מדובר במשרד מעולה להביא את היכולות הקריאטיביות שלו לידי ביטוי. אני מצטער אם אני מבאס מישהו אבל זו המציאות... ובכל זאת מאחל להם הצלחה!
- כל מילה בסלע (ל"ת)דניאל 24/11/2018 17:25הגב לתגובה זו
- 1.הילה 31/10/2018 14:42הגב לתגובה זואלופים בהצלחה!!!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
