תקציב הפרסום של רשת 'מחסני השוק' עובר ל'אביב פרסום'

פרסום ראשון: הצלחה למשרד הפרסום החדש והאנונימי יחסית שזכה בתקציב בהיקף של כ-10 מיליון שקלים בשנה. עד כה התקציב טופל בזרמון גרופ
אלכסנדר כץ | (6)

תקציב הפרסום של רשת השיווק מחסני השוק עובר למשרד הפרסום אביב פרסום – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב במשרד זרמון גרופ שהעלה לפני מספר חודשים קמפיין בכיכובה של אופירה אסייג.

 

משרד אביב פרסום בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, הוקם רק לפני 4 שנים, ונחשב לאנונימי יחסית בברנז'ה. בין תקציביו אפשר למנות את עיריית באר שבע, חברת כיוונים, רשת המקסיקני, גודמן בית ספר למשחק ומיתוס סטירט פוד. לכן הזכייה בתקציב הנוכחי, שנאמד בכ-10 מיליון שקלים, נחשב להישג גדול למשרד הזה. 

במסגרת החוזה החדש, משרד הפרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל. כמו כן ינהל 'אביב פרסום', גם את הנכסים הדיגיטליים של הרשת, כגון עמוד הפייסבוק הפעיל שלה.

 

מחסני השוק מונה 28 סניפים, כשחלק מהאסטרטגיה שלה היא המתחייבות למחרים נמוכים לאורך כל השנה. היא נוסדה ב-1996, מונה כיום כ-1,700 עובדים, והיא אחת הספונסריות של אלופת ישראל בכדורגל הפועל באר שבע.

 

מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, איתי נעמן מסר כי "אנו שמחים להצטרף לשורת הלקוחות של משרד הפרסום החדשני והיצירתי אביב פרסום ומצפים לעבודתנו המשותפת, במסגרתה נוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים אשר יטיבו עם לקוחותינו בין אם בפעילות האונליין ובין אם בפעילות ברצפת המכירה בסניפים השונים ברחבי הארץ".

 

בנצי ג'ורנו, אחד מבעלי אביב פרסום, הוסיף: "אנו גאים ונרגשים לעבוד עם רשת מכובדת ומובילה כמו מחסני השוק, במטרה להצעיד אותה קדימה עם קריאייטיב חדשני המותאם לקצב המהיר של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי המהלכים אותם נוביל יזכו לתהודה ובידול רב המותאמים לשפה ולאני מאמין של החברה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מאריו - עוקב . 02/11/2018 20:44
    הגב לתגובה זו
    משרד קטן , שעושה דברים מדהימים - רשת המקסיקני תפעול מדהים בדיגיטל , עיצוב גרפי ללקוחות קטנים בדרום בצורה סופר קריאטיבית , אני בעל עסק בדרום בינוני גדול , אני אחרי 5 שנות פעילות שוקל מאוד מעבר לחבר'ה האלה , עלו והצליחו , מגיע לכם!
  • 3.
    דב 31/10/2018 17:08
    הגב לתגובה זו
    זרמון תכל'ס עושים עבודה גרועה....
  • ביי 01/11/2018 09:15
    הגב לתגובה זו
    אפילו הפה של אילון כבר לא כל כך גדול. זרמון גרופ הוא אפילו לא צל חיוור של המשרד שהיה לפני עשור - עשור וחצי. פעם הם טיפלו בפוקס, ב-AIG בדומינוס פיצה, בסיטרואן ועוד ועוד. אבל אז כל הדברים שהם עשו חזרו אליהם כמו בומרנג והזוגיות בין זרמון לגולדמן התפוצצה להם בפנים ומה שנשאר זה כלום ושום דבר
  • 2.
    ערן 31/10/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    כשלקוח אחד מהווה 70% מהמחזור שלך (וזה מה שיהיה במקרה הזה) זה מתכון בטוח לאסון. הלקוח בטוח שהוא קנה את המשרד ויתעלק עליו. המשרד מצידו יתאבד בשביל לשמור על הלקוח וישיקע בו שעות עבודה לא הגיוניות והתוצאה תהיה שמתוך ה-10 מיליון ₪ אולי 5% יכנס לחשבון הבנק של המשרד והכל יילך על כוח אדם. ותוסיפו את העובדה שמדובר בלקוח ריטייל ברמה הבסיסית ביותר כך שהלקוח הזה גם לא באמת יאפשר למשרד גם אם מדובר במשרד מעולה להביא את היכולות הקריאטיביות שלו לידי ביטוי. אני מצטער אם אני מבאס מישהו אבל זו המציאות... ובכל זאת מאחל להם הצלחה!
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    דניאל 24/11/2018 17:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הילה 31/10/2018 14:42
    הגב לתגובה זו
    אלופים בהצלחה!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.