אחרי ה-5.2%: ברשת החליטו לקצר את העונה של The four

עם ממוצע של קצת מעל 7% ל-3 הפרקים הראשונים, והפסדים גבוהים בשל הרייטינג הנמוך, ברשת קיצרו את העונה והיא תסיים בעוד כשבועיים, בתום 8 פרקים
אלכסנדר כץ | (1)

רשת החליטה לקצר את העונה של The four, והיא תסיים כבר בעוד שבועיים בתום 8 פרקים בלבד. החלטה התקבלה לאחר הרייטינג הנמוך שהשיגה התכנית המוזיקלית בערב שלישי – 5.2%, ובתום 3 פרקים עם ממוצע כללי של 7.3% (השקה חלשה של 9.2%, פרק שני עם 7.6%). בנתיים רשמה אמש (יום ד') התכנית 6.9% שמוריד את הממוצע עוד קצת ל-7.2%.

 

ברשת תלו תקוות רבות בפורמט של ארמוזה פורמטס, שזכתה להצלחה בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, ורק לאחר מכן, הופקה גרסה ישראלית שלה. את הגרסה הישראלית מנחה אסתר רדא לצד המוזיקאים מוקי, גלעד כהנא, דיקלה ומארינה מקסימילאן. התכנית מתחילה עם רביעיית הגמר שמרכיבה את מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני. ה-4 עומדים בפני תחרות לאורך כל העונה מול מתחרים ויצטרכו לשמור על מקומם ב"רביעיית הגמר".

 

אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. הקהל לא אהב את התכנית, הרייטינג היה בהתאם וגם הביקורות לא פרגנו לתכנית שנחשבת להפקה יקרה. בימים האחרונים דנו ברשת כיצד לנהוג בתכנית, כשאופציה קיצונית ולא פופולרית דיברה אף על הורדתה מיידית מהאוויר.

 

ברשת יכולים לנשום לרווחה משום שהעונה לא מצולמת מראש, אלא כמה פרקים בכל פעם, לאורך העונה, ולכן ניתן לקצרה ובכך לצמצם את ההפסדים הגדולים, שעשויים היו להגיע למיליוני שקלים אם העונה הייתה ממשיכה כרגיל. בנוסף, ההחלטה לקצר את העונה היא אמיצה, כי גופי שידור מתקשים לעשות זאת, בין היתר מטעמי אגו.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אליאס 25/10/2018 09:47
    הגב לתגובה זו
    אין על התגובות ההזויות והתלושות מהמציאות של רשת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.