התחנה הבאה: אליקה מרחבי צפויה להתמנות למנכ"ל זרמון גרופ
3 חודשים בלבד לאחר שפרשה מתפקידה כמשנה למנכ"ל גיתם BBDO, אליקה מרחבי צפויה להתמנות למנכ"ל משרד הפרסום זרמון גרופ בבעלותו של אילון זרמון - כך נודע לאייס.
כזכור, מרחבי פרשה מגיתם לאחר 12 שנים במשרד שאותן החלה עוד בשבתה של מיכל המאירי בתפקיד המנכ"ל. פרישתה הייתה פועל יוצא של מינוי שני המנכ"לים המשותפים קרן בכר-אמיתי ויובל ויינגסט. מטבע הדברים מרחבי (58) תפסה את עצמה כראויה לתפקיד מנכ"ל גיתם BBDO, מה שהתנגש בניסיון של עדו הר-טוב (שהפך ממנכ"ל לשותף בקבוצת גיתם) להצעיר את המשרד.
החיבור לזרמון, במידה ויעלה יפה, אמור להועיל לשני הצדדים. אילון זרמון מחפש כבר תקופה ארוכה אחר פיגורה ראויה, בעלת ניסיון עבר ממשרדים גדולים ומקושרת ללקוחות גדולים שתצטרף לצוות הניהולי הבכיר שלו. מרחבי מנגד גמרה אומר להתקדם לשלב הבא לאחר 12 שנים כמשנה למנכ"ל ואם לא בגיתם אזי במשרד אחר.
זרמון לצורך העניין הוא משרד שאמור להתאים לה - בהינתן העובדה שזו משרת המנכ"ל היחידה שפנויה כרגע. למרות שזרמון התרחק משיאיו בימי זרמון גולדמן הוא עדיין חזק במשחק ומשדר את הרעב הדרוש כדי לחזור לימי הפאר ואתגר מסוג זה יכול להתאים למרחבי שמבקשת להוכיח (אולי לגיתם) את כוחה ויכולותיה.
תגובת אילון זרמון ואליקה מרחבי לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 5.אחד שהיה שם 04/06/2018 09:15הגב לתגובה זואני מאוד מאוד מכבד אותה כמנהלת לקוחות וגם כאדם. מקווה שיש לה גם את הכישורים להיות מס' 1 או במקרה של זרמון, כמעט מס' 1 אחלה אליקה! שיהיה המון בהצלחה
- 4.צעד נואש (ל"ת)פטריסיה 20/05/2018 13:39הגב לתגובה זו
- 3.מנש 20/05/2018 13:38הגב לתגובה זוהיא "הופרשה" בדרכים האלגנטיות של גיתם... שמו לה מעל הראש שני כשרונות נדירים והכל כדי להראות לה את הדרך החוצה... אין מה לומר - הצליח!
- סאני 27/05/2018 10:02הגב לתגובה זועל ה״נדירים״או על ״הופרשה״
- 2.זיווג משמיים 16/05/2018 21:24הגב לתגובה זואין ספק שמשעמם לא יהיה שם. תפקיד שאילון לא מצליח לאייש כבר מעל שנתיים, יאויייש עי סמכלית לקוחות שלא הצליחה לכפות את עצמה על אף משרד אחר. מצא מין את מינו
- א. מ 21/05/2018 12:16הגב לתגובה זוכתבת מילה במילה מה שאני רציתי לכתוב. זה לא לעניין. באמת.
- 1.למה לא ללמוד מנסיונם של אחרים ?... (ל"ת)אני 15/05/2018 16:11הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.