רכש חדש לזרמון DDB: ליאת עמיר מרון מונתה לסמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד
ליאת עמיר מרון (41) מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום זרמון DDB - כך נודע לאייס. עמיר מרון שימשה עד לאחרונה כמנהלת שיווק, אסטרטגיה ופיתוח מוצר בחברת סטארטאפ בתחום המחקר והמדיה. לפני כן, עבדה במשך 7 שנים בחברת שטראוס.
בתפקידה כמנהלת מחקר ותובנות צרכן של מחלבות שטראוס הייתה עמיר מרון שותפה בבניית אסטרטגיה שיווקית למותגי המחלבה, זיהוי מגמות הזדמנויות ויצירת תובנות צרכניות ובחינת אפקטיביות הפעילות השיווקית של מותגי המחלבה. את דרכה בתחום החלה כפלנרית במשרד הפרסום פוגל אוגילבי ובחברת פרטנר, שם עבדה באגף מחקר ואסטרטגיה.
אילון זרמון מנכ"ל קבוצת זרמון DDB: "אני נרגש מכך שכשרון כמו ליאת מצטרפת אלינו. גיוסה נועד להרחיב את יכולות המשרד, להעניק ערך מוסף ולהעמיק את השותפות האסטרטגית עם לקוחותינו".
- 13.מוכן להתערב שעוד שנה היא כבר לא במשרד (ל"ת)מד-מן 16/06/2016 16:40הגב לתגובה זו
- 12.זרמון לא שפוי 02/06/2016 15:48הגב לתגובה זוהאסטרטגיה היחידה של זרמון היא להשפיל אנשים ולצרוח.
- 11.ראובן 02/06/2016 13:27הגב לתגובה זוהשאלה היא האם אבי (ממדד סנטו) אישר את המינוי ואיחל לה בהצלחה. כי בלעדיו שום דבר לא זז.
- 10.ובסוף זרמון מוציע אסטרטגיות מהפין שלו (ל"ת)מסכנה 02/06/2016 11:18הגב לתגובה זו
- 9.נכס אדיר לז׳רמון שאפו על הגיוס ! (ל"ת)אחת שמכירה משטראוס 01/06/2016 15:40הגב לתגובה זו
- 8.שמעתי עליה 01/06/2016 15:34הגב לתגובה זובהצלחה לשני הצדדים, יהיה מעניין
- 7.איה 01/06/2016 15:18הגב לתגובה זוליאתי! אין ספק שזרמון הרוויחו שבחרו אותך לתפקיד. כאשת מקצוע מעולה שמבינה וחיה אסטרטגיה שיווקית ברור שתביאי הרבה הצלחות למשרד!
- 6.אחת שיודעת 01/06/2016 15:06הגב לתגובה זומוכשרת! זרמון הרוויחו בענק!!!
- 5.מיכל 01/06/2016 14:56הגב לתגובה זוזרמון הרוויח בגדול!! מוכשרת וחזקה... תקפיץ את המשרד קדימה! בהצלחה ליאת...
- 4.גדי ל. 01/06/2016 14:21הגב לתגובה זומינוי ראוי ומכובד השמיים הם הגבול עבורך !
- 3.גדי ל. 01/06/2016 14:21הגב לתגובה זומינוי ראוי ומכובד השמיים הם הגבול עבורך !
- 2.אחד שמכיר.. 01/06/2016 14:16הגב לתגובה זוכבוד למשרד, תותחית עם נשמה - סופר מקצועית
- 1.תותחית! איזה גיוס (ל"ת)מהענף 01/06/2016 14:04הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
